Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2012-11-14 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2012-11-15  

|<<

   

 >>|

2012-11-14  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2012-11-13  

|<<

     

 

Data publikacji: 2012-11-14

Dz.U. nr: 3121

Gdynia: Gdyński Ośrodek Sportu i Rekreacji

Gdynia: Ubezpieczenie pojazdu Gdyńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Marki Skoda Roomster 1,2 TSi Style

Numer ogłoszenia: 447224 - 2012; data zamieszczenia: 13.11.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdyński Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Olimpijska 5/9, 81-538 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6223574, faks 058 6223574.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gosirgdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie pojazdu Gdyńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Marki Skoda Roomster 1,2 TSi Style.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV sklasyfikowany jest jako: 66516000-0 - usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, 66516100-1 - usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej, 66512100-3 - usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków.

2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi ubezpieczenia pojazdu marki Skoda Roomster 1,2 TSi Style, w okresie od dnia 29 listopada 2012 roku do dnia 28 listopada 2013 roku, w zakresie:

1) ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC), za szkody powstałe w związku z ruchem pojazdu zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 roku o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (tekst jednolity Dz. U. Nr 124 poz. 1152 z późn. zm.),

2) ubezpieczenia autocasco (AC) pojazdu od utraty, zniszczenia lub uszkodzenia bez udziału własnego z rozszerzeniem o ryzyko kradzieży,

3) ubezpieczenie Assistance w razie wypadku lub awarii pojazdu, bez limitu kilometrów,

4) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) powstałych w związku z ruchem pojazdu.

3. Ubezpieczenie dotyczy pojazdu służbowego stanowiącego własność Zamawiającego, zarejestrowanego w RP stosownie do przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym, w zakresie terytorialnym: RP i Europy.

4. Dane pojazdu do ubezpieczenia:

1) nr rejestracyjny GA1834P,

2) nr indentyfikacyjny: TMBNN25J7C7015871,

3) liczba miejsc: 5,

4) rok produkcji: 2011,

5) pojemność silnika: 1197,00 cm3,

6) dopuszczalna masa całkowita 1692 kg,

7) przebieg na dzień 02.10.2012 roku: 11.085 km,

8) wyposażenie dodatkowe: autoalarm, felgi aluminiowe,

9) wartość początkowa pojazdu brutto: 63.730,50 PLN.

5. Warunki oraz zakres ubezpieczenia NNW:

1) ubezpieczenie obejmuje następstwa nieszczęśliwych wypadków kierowcy jak i pasażera,

2) suma ubezpieczenia NNW nie niższa niż 15.000,00 PLN:

6. Warunki oraz zakres ubezpieczenia AC:

1) ubezpieczenie obejmuje zakres pełny bez udziału własnego,

2) ubezpieczenie obejmuje szkody spowodowane:

a) uszkodzeniem w związku z ruchem i postojem wskutek: zderzenia z innym pojazdem, osobami, zwierzętami lub przedmiotami pochodzącymi z pojazdu; działaniami osób trzecich,

b) uszkodzeniem lub utratą pojazdu wskutek zdarzeń losowych,

c) kradzieżą pojazdu, jego części lub wyposażenia,

3) ustalenie wysokości odszkodowania na podstawie cen części producenta fabrycznie nowych montowanych w samochodach oraz kosztów robocizny wg średnich stawek autoryzowanych stacji obsługi,

4) zniesienie potrąceń amortyzacyjnych przy wymianie części w naprawach powypadkowych,

5) suma ubezpieczenia - wypłata do wartości rynkowej pojazdu ustalonej w dniu powstania szkody,

6) niepomniejszanie sumy ubezpieczenia pojazdu po wypłacie odszkodowania.

7. Warunki dotyczące postępowania odszkodowawczego:

1) wysyłanie przez Wykonawcę pisemnych powiadomień o wszystkich przyznanych i wypłaconych odszkodowaniach,

2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru miejsca, gdzie będą realizowane naprawy powypadkowe pojazdu,

3) czas likwidacji szkody i wypłaty odszkodowania przez Wykonawcę, Zamawiający określa na czas nie dłuższy niż 30 dni od daty przekazania wymaganych i niezbędnych dokumentów.

8. W sprawach nieuregulowanych w nn. SIWZ zastosowanie mają odpowiednie Ogólne Warunki Ubezpieczenia. W przypadku postanowień rozbieżnych między SIWZ a Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia zastosowanie mają postanowienia SIWZ.

9. W celu przygotowania oferty ubezpieczenia Zamawiający podaje:

1) szkodowość pojazdu Skoda Roomster - brak szkód,

2) szkodowość pozostałych pojazdów wykorzystywanych w działalności Zamawiającego:

a) 2008 rok - jedna szkoda AC - wypłata 1.175 zł,

b) 2012 rok - jedna szkoda OC - wypłata 529,23 zł,

3) liczbę ubezpieczeń pojazdów wykorzystywanych w działalności Zamawiającego:

a) 9 pojazdów ubezpieczonych z tytułu OC;

b) 3 pojazdy ubezpieczone z tytułu AC;

c) 4 pojazdy posiadają ubezpieczenie z tytułu NNW.

10. Wysokości składek podane przez Wykonawcę w ofercie są stałe i nie mogą ulec zmianie.

11. W niniejszym postępowaniu uczestniczy w charakterze brokera ubezpieczeniowego Pan Jacek Markowski Emka Broker 81-601 Gdynia, ul. Marzanny 11. Z tego tytułu broker otrzyma prowizję brokerską (kurtaż brokerski), od Wykonawcy wybranego przez Zamawiającego, w zakresie realizacji poszczególnych zadań.

12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

13. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.

14. Zamawiający nie wyraża zgody na podwykonawców.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość zamówień uzupełniających w wysokości 50 % wartości niniejszego zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające mogą dotyczyć całości przedmiotu zamówienia w tym również rozszerzenia zakresu poszczególnych rodzajów ubezpieczeń.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.21.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o w celu wykazania się spełnieniem warunku posiadania uprawnień do wykonywania przedmiotowego zamówienia, Wykonawca musi wykazać się posiadaniem aktualnego (ważnego) na dzień składania ofert zezwolenia na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 11 poz. 66 z późn. zm.)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje, że wprowadzenie zmian do zawartej umowy możliwe będzie w sytuacjach, gdy Zamawiający uzna, że zmiany te są niezbędne celem zapewnienia prawidłowego wykonania umowy przez strony, w szczególności w następujących przypadkach:

1) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,

2) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,

3) konieczności zmiany sposobu wykonania lub zakresu zamówienia z przyczyn wcześniej nie przewidzianych,

4) konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,

5) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego,

6) wcześniejszego rozwiązania umowy ubezpieczenia i pomniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku utraty przez Zamawiającego tytułu prawnego do przedmiotu ubezpieczenia,

7) wcześniejszego rozwiązania umowy ubezpieczenia i pomniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku likwidacji przez Zamawiającego przedmiotu ubezpieczenia,

8) innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gosirgdynia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gdyński Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Olimpijska 5/9 81-538 Gdynia..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2012 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Gdyńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, 81-538 Gdynia, ul. Olimpijska 5/9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 447224 z dnia 2012-11-13

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2012-11-14 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.