Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2012-11-14 >>>

 

Rynek

 

Nawigacja

2012-11-15  

|<<

   

 >>|

2012-11-14  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2012-11-13  

|<<

     

 

Data publikacji: 2012-11-14

Dz.U. nr: 3121

Ergo Hestia prekursorem na Facebooku

(Brandscope, Ergo Hestia, Link4, PZU, VIG, Warta)

+ Na Facebooku nie ma strony PZU, Warta, VIG

+ Aplikacja Ergo Hestii odpowiedzią na potrzeby klientów

 

Ergo Hestia uruchomiła aplikację do składania reklamacji przez Facebooka (zobacz: Ergo Hestia: możliwość złożenia skargi na FB). Maciej Kuźmicz, szef komunikacji w Ergo Hestia, wyjaśnia, że jest to odpowiedź na coraz większą chęć kontaktu klientów za pośrednictwem internetu i portali społecznościowych.

Ubezpieczyciele przeważnie unikają kontaktu z klientami w sieci.

Wojciech Wężyk, partner w firmie Brandscope, uważa, że pomysł Ergo Hestii może okazać się krokiem naprzód, ponieważ ubezpieczyciele przeważnie nie radzą sobie z publiczną krytyką i unikają kontaktu z klientami w sieci. Firmowej strony na Facebooku nie mają m.in. PZU, Warta, spółki z grupy VIG. Michał Witkowski, rzecznik PZU, mówi, że Facebook nie jest dobrym miejscem do rozwiązywania problemów związanych z ubezpieczeniami. Również Marcin Jaworski z Warty twierdzi, że media społecznościowe można wykorzystać raczej do akcji społecznych czy marketingowych.

Na portalach społecznościowych obecne są directy, ale jak mówi Marek Baran, rzecznik Link4, klientów kieruje się na blog firmowy, gdyż np. na Facebooku ich dane są widoczne dla wszystkich. (KW)

Za:

Puls Biznesu, nr 219 (2012-11-14), str. 11, Mariusz Gawrychowski, Ergo Hestia chce zatrzymać nagonkę w sieci

 

Zobacz firmy: Brandscope, Ergo Hestia, Link4, PZU, VIG, Warta

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2012-11-14 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.