Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2012-11-12 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2012-11-13  

|<<

   

 >>|

2012-11-12  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2012-11-09  

|<<

     

 

Data publikacji: 2012-11-12

Dz.U. nr: 3119

Płock: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku

Płock: Usługa grupowego ubezpieczenia OC studentów PWSZ w Płocku Instytutu Nauk o Zdrowiu o kierunku pielęgniarstwo, studia stacjonarne i studia niestacjonarne odbywających praktyki zawodowe

Numer ogłoszenia: 237115 - 2012; data zamieszczenia: 09.11.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku , Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3665400, faks 24 3665421.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszplock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa grupowego ubezpieczenia OC studentów PWSZ w Płocku Instytutu Nauk o Zdrowiu o kierunku pielęgniarstwo, studia stacjonarne i studia niestacjonarne odbywających praktyki zawodowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kod CPV: 66516000-0 - usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

1. Przewidywany termin realizacji: od 26 listopada 2012 r. do 31 stycznia 2014 r.

2. Składka na ubezpieczenie będzie płatna przez okres realizacji zamówienia, jednorazowo po 7 dniach

licząc od dnia podpisania umowy.

3. Przewidywana liczba studentów do ubezpieczenia: około 299 osób. Dla prawidłowego określenia ceny ofertowej, przyjęta liczba 299 osób.

4. Stawka przez cały okres realizacji zamówienia będzie niezmienna.

5. Suma ubezpieczenia: 50 000,00 zł.

6. Prowizja: 20 procent od sumy wpłat studentów.

7. Zakład ubezpieczeń wykonywać będzie zobowiązania wynikające z umowy ubezpieczenia za pośrednictwem sieci placówek (punktów obsługi) na terenie całego kraju. Wykonawca zobowiązuje się jednocześnie do uruchomienia (udostępnienia) jednostek organizacyjnych przeznaczonych do obsługi grupowego ubezpieczenia OC studentów PWSZ w Płocku, w tym w zakresie realizacji i wypłaty świadczeń ubezpieczeniowych, w mieście Płock, najpóźniej w terminie jednego miesiąca od podpisania umowy ubezpieczenia, będącej przedmiotem zamówienia.

Ubezpieczający : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku

Przedmiot i zakres

Ubezpieczenia:

Przedmiotem ubezpieczenia jest ustawowa ( deliktowa lub kontraktowa) odpowiedzialność cywilna Ubezpieczonego za szkody osobowe i rzeczowe wyrządzone w związku z wykonywaniem czynności zawodowych, w tym również za szkody spowodowane w związku z niesieniem pierwszej pomocy medycznej.

Ochroną ubezpieczeniową objęte są szkody spowodowane nieumyślnie, w tym również powstałe w wyniku rażącego niedbalstwa. W wyżej wymienionym zakresie ubezpieczeniem objęte są również szkody wynikające z uchybienia prawom pacjenta, braku zachowania tajemnicy lekarskiej, przeniesienia chorób zakaźnych.

Zakres terytorialny: Polska

Okres Ubezpieczenia: 26.11.2012 - 31.01.2014

Suma

Gwarancyjna: 50 000 zł na jeden i wszystkie wypadki w okresie ubezpieczenia

Składka: dla sumy ubezpieczenia 50 000 zł

Płatność: Składka płatna przez PWSZ w Płocku,

Jednorazowo za całą grupę ubezpieczonych

ZAKRES CZYNNOŚCI WYKONYWANYCH PRZEZ STUDENTÓW INSTYTUTU NAUK O ZDROWIU PODCZAS PRAKTYK ZAWODOWYCH I ZAJĘĆ PRAKTYCZNYCH

KIERUNEK - PIELĘGNIARSTWO , STUDIA STACJONARNE

1. Higieniczne mycie rąk;

2. Bandażowanie kończyny górnej i kończyny dolnej; kl. piersiowej, brzucha, głowy i tułowia; opatrunki chustowe;

3. Pomiary podstawowych parametrów życiowych - tętno, oddech, ciśnienie, temperatura, wykreślanie karty gorączkowej;

4. Pomiary antropometryczne: masa ciała, wzrost, obwody, obliczanie BMI;

5. Przygotowanie łóżka na przyjęcie chorego. Słanie łóżka pustego;

6. Słanie łóżka z chorym;

7. Zmiana bielizny pościelowej i bielizny osobistej choremu leżącemu przez jedną i dwie pielęgniarki;

8. Zabiegi fizykalne w profilaktyce przeciwodleżynowej. Dobieranie pozycji ułożeniowej z zastosowaniem odpowiednich udogodnień u chorego, w zależności od stanu zdrowia;

9. Zapewnienie choremu czystości. Toaleta chorego w łóżku, kąpiel chorego w łóżku; pod prysznicem, w wannie, w wózkowanie. Wykonanie toalety całkowitej. Wykonanie toalety częściowej;

10. Mycie włosów choremu leżącemu w łóżku;

11. Kąpiel noworodka i niemowlęcia, przewijanie, karmienie i pojenie; przebieranie

12. Uruchamianie chorego leżącego, przenoszenie i transport;

13. Fizykalne zabiegi p/ zapalne. Stosowanie okładów i kompresów oraz baniek;

14. Przygotowanie i podawanie leków drogą doustną i doodbytniczą;

15. Przygotowanie i podawanie leków przez skórę i błony śluzowe ( płukanie i zakraplanie, zakładanie kropli i maści do oka, ucha, nosa);

16. Inhalacje. Sposoby podawania tlenu; pomoc w usprawnianiu oddychania ( zabiegi drenażujące oskrzela: oklepywanie, wstrząsanie, pozycje drenażujące)

17. Reanimacja i resuscytacja; postępowanie bezprzyrządowe;

18. Pobieranie materiału do badań diagnostycznych ( ogólnych, bakteriologicznych- mocz, kał, plwocina, wymazy);

19. Przestrzeganie zasad aseptyki i antyseptyki;

20. Wstrzyknięcie podskórne pod kątem 45;

21. Wstrzyknięcia insuliny;

Insulina w leczeniu cukrzycy

Sposoby podskórnego podawania insuliny

Posługiwanie się Novo- Penem

Obliczanie dawek insuliny

Technika wstrzyknięcia podskórnego pod kątem 90

Podawanie insuliny w pompie insulinowej.

22. Oznaczanie poziomu glukozy we krwi za pomocą glukometru. Wykonanie oznaczenia cukru i acetonu w moczu za pomocą testów;

23. Wstrzyknięcia domięśniowe;

24. Wstrzyknięcia śródskórne. Próby uczuleniowe na penicylinę;

25. Pobieranie krwi do badań systemem zamkniętym i metodą tradycyjną;

26. Wstrzyknięcia dożylne;

27. Kroplowe wlewy dożylne;

28. Podawanie leków w pompie infuzyjnej;

29. Pomiar OCŻ;

30. Przygotowanie i wykonanie wlewu z krwi i jej preparatów. Udział w leczenie krwią;

31. Przygotowanie psychiczne i fizyczne pacjenta oraz asystowanie do nakłucia j. opłucnej i otrzewnej;

32. Przygotowanie psychiczne i fizyczne pacjenta oraz asystowanie do nakłucia lędźwiowego i mostka;

33. Cewnikowanie pęcherza moczowego. Płukanie pęcherza moczowego. Kontrola bilansu wodnego i DZM;

34. Zgłębnikowanie żołądka i dwunastnicy. Karmienie przez zgłębnik. Płukanie żołądka;

35. Wykonanie lewatywy, wlewki przeczyszczającej, leczniczej, założenie przyspieszonego, kroplowego wlewu doodbytniczego, suchej rurki doodbytniczej;

36. Mycie chirurgiczne rąk i zakładanie odzieży operacyjnej;

37. Pielęgnowanie pacjenta w różnych jednostkach chorobowych;

38. Prowadzenie dokumentacji medycznej;

39. Obsługa sprzętu medycznego;

40. Stosowanie materiałów medycznych i pomocniczych;

41. Realizacja innych procedur pielęgniarskich obowiązujących w podmiocie kształcenia praktycznego.

42. Obserwacja pacjenta.

43. Przeprowadzanie wywiadu.

44. Analiza dokumentacji

45. Wykonywanie pomiarów pośrednich i bezpośrednich.

46. Formułowanie diagnozy pielęgniarskiej.

47. Planowanie opieki pielęgniarskiej.

48. Udział w realizacji świadczeń zdrowotnych.

49. Ocena działań pielęgniarskich.

50. Dokumentowanie świadczeń.

ZAKRES ŚWIADCZEŃ REALIZOWANYCH PRZEZ STUDENTÓW INSTYTUTU NAUK O ZDROWIU (KIERUNEK PIELĘGNIARSTWO,STUDIA NIESTACJONARNE POMOSTOWE ) W TRAKCIE ZAJĘĆ PRAKTYCZNYCH I PRAKTYK ZAWODOWYCH

1. Obserwacja pacjenta.

2. Przeprowadzanie wywiadu.

3. Analiza dokumentacji

4. Wykonywanie pomiarów pośrednich i bezpośrednich.

5. Formułowanie diagnozy pielęgniarskiej.

6. Planowanie opieki pielęgniarskiej.

7. Udział w realizacji świadczeń zdrowotnych.

8. Ocena działań pielęgniarskich.

9. Dokumentowanie świadczeń..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.60.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku: warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej, tj. posiada zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz oferty załączony do SIWZ - wg wzoru na Załączniku Nr 1 do SIWZ.

2. Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom - wg wzoru na Załączniku Nr 4 do SIWZ.

W przypadku, gdy wykonawca nie przewiduje podwykonawców - wpisuje on Nie dotyczy i

załącza niewypełniony Załącznik Nr 4 do oferty. Brak Załącznika będzie oznaczał, że Wykonawca

wykona zamówienie własnymi siłami.

3. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo powinno mieć formę oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

4. W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie zmian w przypadku kiedy potrzeba zmian wynikła po zawarciu umowy w zakresie:

a) wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT,

b) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności:

- zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych,

- zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienia ziemi, bunty, niepokoje, strajki.

W powyższym zakresie zostanie podpisany stosowny Aneks do umowy najpóźniej na 3 dni przed wejściem ich w życie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszplock.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, pok. 127.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2012 godzina 12:45, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, pok. 202.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 237115 z dnia 2012-11-09

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2012-11-12 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.