Numer ogłoszenia: 237115 - 2012; data zamieszczenia: 09.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku , Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3665400, faks 24 3665421.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszplock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa grupowego ubezpieczenia OC studentów PWSZ w Płocku Instytutu Nauk o Zdrowiu o kierunku pielęgniarstwo, studia stacjonarne i studia niestacjonarne odbywających praktyki zawodowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kod CPV: 66516000-0 - usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
1. Przewidywany termin realizacji: od 26 listopada 2012 r. do 31 stycznia 2014 r.
2. Składka na ubezpieczenie będzie płatna przez okres realizacji zamówienia, jednorazowo po 7 dniach
licząc od dnia podpisania umowy.
3. Przewidywana liczba studentów do ubezpieczenia: około 299 osób. Dla prawidłowego określenia ceny ofertowej, przyjęta liczba 299 osób.
4. Stawka przez cały okres realizacji zamówienia będzie niezmienna.
5. Suma ubezpieczenia: 50 000,00 zł.
6. Prowizja: 20 procent od sumy wpłat studentów.
7. Zakład ubezpieczeń wykonywać będzie zobowiązania wynikające z umowy ubezpieczenia za pośrednictwem sieci placówek (punktów obsługi) na terenie całego kraju. Wykonawca zobowiązuje się jednocześnie do uruchomienia (udostępnienia) jednostek organizacyjnych przeznaczonych do obsługi grupowego ubezpieczenia OC studentów PWSZ w Płocku, w tym w zakresie realizacji i wypłaty świadczeń ubezpieczeniowych, w mieście Płock, najpóźniej w terminie jednego miesiąca od podpisania umowy ubezpieczenia, będącej przedmiotem zamówienia.
Ubezpieczający : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Przedmiot i zakres
Ubezpieczenia:
Przedmiotem ubezpieczenia jest ustawowa ( deliktowa lub kontraktowa) odpowiedzialność cywilna Ubezpieczonego za szkody osobowe i rzeczowe wyrządzone w związku z wykonywaniem czynności zawodowych, w tym również za szkody spowodowane w związku z niesieniem pierwszej pomocy medycznej.
Ochroną ubezpieczeniową objęte są szkody spowodowane nieumyślnie, w tym również powstałe w wyniku rażącego niedbalstwa. W wyżej wymienionym zakresie ubezpieczeniem objęte są również szkody wynikające z uchybienia prawom pacjenta, braku zachowania tajemnicy lekarskiej, przeniesienia chorób zakaźnych.
Zakres terytorialny: Polska
Okres Ubezpieczenia: 26.11.2012 - 31.01.2014
Suma
Gwarancyjna: 50 000 zł na jeden i wszystkie wypadki w okresie ubezpieczenia
Składka: dla sumy ubezpieczenia 50 000 zł
Płatność: Składka płatna przez PWSZ w Płocku,
Jednorazowo za całą grupę ubezpieczonych
ZAKRES CZYNNOŚCI WYKONYWANYCH PRZEZ STUDENTÓW INSTYTUTU NAUK O ZDROWIU PODCZAS PRAKTYK ZAWODOWYCH I ZAJĘĆ PRAKTYCZNYCH
KIERUNEK - PIELĘGNIARSTWO , STUDIA STACJONARNE
1. Higieniczne mycie rąk;
2. Bandażowanie kończyny górnej i kończyny dolnej; kl. piersiowej, brzucha, głowy i tułowia; opatrunki chustowe;
3. Pomiary podstawowych parametrów życiowych - tętno, oddech, ciśnienie, temperatura, wykreślanie karty gorączkowej;
4. Pomiary antropometryczne: masa ciała, wzrost, obwody, obliczanie BMI;
5. Przygotowanie łóżka na przyjęcie chorego. Słanie łóżka pustego;
6. Słanie łóżka z chorym;
7. Zmiana bielizny pościelowej i bielizny osobistej choremu leżącemu przez jedną i dwie pielęgniarki;
8. Zabiegi fizykalne w profilaktyce przeciwodleżynowej. Dobieranie pozycji ułożeniowej z zastosowaniem odpowiednich udogodnień u chorego, w zależności od stanu zdrowia;
9. Zapewnienie choremu czystości. Toaleta chorego w łóżku, kąpiel chorego w łóżku; pod prysznicem, w wannie, w wózkowanie. Wykonanie toalety całkowitej. Wykonanie toalety częściowej;
10. Mycie włosów choremu leżącemu w łóżku;
11. Kąpiel noworodka i niemowlęcia, przewijanie, karmienie i pojenie; przebieranie
12. Uruchamianie chorego leżącego, przenoszenie i transport;
13. Fizykalne zabiegi p/ zapalne. Stosowanie okładów i kompresów oraz baniek;
14. Przygotowanie i podawanie leków drogą doustną i doodbytniczą;
15. Przygotowanie i podawanie leków przez skórę i błony śluzowe ( płukanie i zakraplanie, zakładanie kropli i maści do oka, ucha, nosa);
16. Inhalacje. Sposoby podawania tlenu; pomoc w usprawnianiu oddychania ( zabiegi drenażujące oskrzela: oklepywanie, wstrząsanie, pozycje drenażujące)
17. Reanimacja i resuscytacja; postępowanie bezprzyrządowe;
18. Pobieranie materiału do badań diagnostycznych ( ogólnych, bakteriologicznych- mocz, kał, plwocina, wymazy);
19. Przestrzeganie zasad aseptyki i antyseptyki;
20. Wstrzyknięcie podskórne pod kątem 45;
21. Wstrzyknięcia insuliny;
Insulina w leczeniu cukrzycy
Sposoby podskórnego podawania insuliny
Posługiwanie się Novo- Penem
Obliczanie dawek insuliny
Technika wstrzyknięcia podskórnego pod kątem 90
Podawanie insuliny w pompie insulinowej.
22. Oznaczanie poziomu glukozy we krwi za pomocą glukometru. Wykonanie oznaczenia cukru i acetonu w moczu za pomocą testów;
23. Wstrzyknięcia domięśniowe;
24. Wstrzyknięcia śródskórne. Próby uczuleniowe na penicylinę;
25. Pobieranie krwi do badań systemem zamkniętym i metodą tradycyjną;
26. Wstrzyknięcia dożylne;
27. Kroplowe wlewy dożylne;
28. Podawanie leków w pompie infuzyjnej;
29. Pomiar OCŻ;
30. Przygotowanie i wykonanie wlewu z krwi i jej preparatów. Udział w leczenie krwią;
31. Przygotowanie psychiczne i fizyczne pacjenta oraz asystowanie do nakłucia j. opłucnej i otrzewnej;
32. Przygotowanie psychiczne i fizyczne pacjenta oraz asystowanie do nakłucia lędźwiowego i mostka;
33. Cewnikowanie pęcherza moczowego. Płukanie pęcherza moczowego. Kontrola bilansu wodnego i DZM;
34. Zgłębnikowanie żołądka i dwunastnicy. Karmienie przez zgłębnik. Płukanie żołądka;
35. Wykonanie lewatywy, wlewki przeczyszczającej, leczniczej, założenie przyspieszonego, kroplowego wlewu doodbytniczego, suchej rurki doodbytniczej;
36. Mycie chirurgiczne rąk i zakładanie odzieży operacyjnej;
37. Pielęgnowanie pacjenta w różnych jednostkach chorobowych;
38. Prowadzenie dokumentacji medycznej;
39. Obsługa sprzętu medycznego;
40. Stosowanie materiałów medycznych i pomocniczych;
41. Realizacja innych procedur pielęgniarskich obowiązujących w podmiocie kształcenia praktycznego.
42. Obserwacja pacjenta.
43. Przeprowadzanie wywiadu.
44. Analiza dokumentacji
45. Wykonywanie pomiarów pośrednich i bezpośrednich.
46. Formułowanie diagnozy pielęgniarskiej.
47. Planowanie opieki pielęgniarskiej.
48. Udział w realizacji świadczeń zdrowotnych.
49. Ocena działań pielęgniarskich.
50. Dokumentowanie świadczeń.
ZAKRES ŚWIADCZEŃ REALIZOWANYCH PRZEZ STUDENTÓW INSTYTUTU NAUK O ZDROWIU (KIERUNEK PIELĘGNIARSTWO,STUDIA NIESTACJONARNE POMOSTOWE ) W TRAKCIE ZAJĘĆ PRAKTYCZNYCH I PRAKTYK ZAWODOWYCH
1. Obserwacja pacjenta.
2. Przeprowadzanie wywiadu.
3. Analiza dokumentacji
4. Wykonywanie pomiarów pośrednich i bezpośrednich.
5. Formułowanie diagnozy pielęgniarskiej.
6. Planowanie opieki pielęgniarskiej.
7. Udział w realizacji świadczeń zdrowotnych.
8. Ocena działań pielęgniarskich.
9. Dokumentowanie świadczeń..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.60.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku: warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej, tj. posiada zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony Formularz oferty załączony do SIWZ - wg wzoru na Załączniku Nr 1 do SIWZ.
2. Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom - wg wzoru na Załączniku Nr 4 do SIWZ.
W przypadku, gdy wykonawca nie przewiduje podwykonawców - wpisuje on Nie dotyczy i
załącza niewypełniony Załącznik Nr 4 do oferty. Brak Załącznika będzie oznaczał, że Wykonawca
wykona zamówienie własnymi siłami.
3. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo powinno mieć formę oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
4. W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie zmian w przypadku kiedy potrzeba zmian wynikła po zawarciu umowy w zakresie:
a) wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT,
b) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności:
- zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych,
- zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienia ziemi, bunty, niepokoje, strajki.
W powyższym zakresie zostanie podpisany stosowny Aneks do umowy najpóźniej na 3 dni przed wejściem ich w życie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszplock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, pok. 127.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2012 godzina 12:45, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, pok. 202.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Za:
Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 237115 z dnia 2012-11-09
Artykuł: <<< 2012-11-12 >>>