+ Procedury likwidacyjne warunkują opinie o ubezpieczycielu
+ Internet popularną formą kontaktu z ubezpieczycielem
Badania wskazują, że na opinie o ubezpieczycielu na życie duży wpływ ma skuteczność i szybkość obsługi zgłoszeń, uproszczona procedura likwidacyjna i wypłaty świadczeń. Najszybszą i najwygodniejszą dla klienta formą kontaktu z ubezpieczycielem jest internet.
Uproszczona procedura likwidacyjna ma wpływ na opinie klientów. |
|
|
PZU posiada Internetowy System Sprawy (ISS), w którym klient może na bieżąco śledzić postępy w likwidacji szkód w swojej sprawie, dołączyć dokumenty czy pobrać te, które wymagane są przez ubezpieczyciela. Wojciech Kropiewnicki z PZU Życie, przekonuje, że ISS cieszy się popularnością wśród klientów indywidualnych i korporacyjnych. (SGI)
Za:
Dziennik Gazeta Prawna, nr 218 (2012-11-09 ), str. A12, eg, Obsługa szkody - sposób na zdobycie przewagi przez ubezpieczycieli
Zobacz firmy: PZU
Artykuł: <<< 2012-11-09 >>>