Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2012-11-09 >>>

 

Rynek

 

Nawigacja

2012-11-12  

|<<

   

 >>|

2012-11-09  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2012-11-08  

|<<

     

 

Data publikacji: 2012-11-09

Dz.U. nr: 3118

Klient a uproszczone procedury likwidacyjne

(PZU)

+ Procedury likwidacyjne warunkują opinie o ubezpieczycielu

+ Internet popularną formą kontaktu z ubezpieczycielem

 

Badania wskazują, że na opinie o ubezpieczycielu na życie duży wpływ ma skuteczność i szybkość obsługi zgłoszeń, uproszczona procedura likwidacyjna i wypłaty świadczeń. Najszybszą i najwygodniejszą dla klienta formą kontaktu z ubezpieczycielem jest internet.

Uproszczona procedura likwidacyjna ma wpływ na opinie klientów.

PZU posiada Internetowy System Sprawy (ISS), w którym klient może na bieżąco śledzić postępy w likwidacji szkód w swojej sprawie, dołączyć dokumenty czy pobrać te, które wymagane są przez ubezpieczyciela. Wojciech Kropiewnicki z PZU Życie, przekonuje, że ISS cieszy się popularnością wśród klientów indywidualnych i korporacyjnych. (SGI)

Za:

Dziennik Gazeta Prawna, nr 218 (2012-11-09 ), str. A12, eg, Obsługa szkody - sposób na zdobycie przewagi przez ubezpieczycieli

 

Zobacz firmy: PZU

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2012-11-09 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.