Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2012-10-29 >>>

 

Rynek

 

Nawigacja

2012-10-30  

|<<

   

 >>|

2012-10-29  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2012-10-26  

|<<

     

 

Data publikacji: 2012-10-29

Dz.U. nr: 3111

Ubezpieczenie ma pomóc zwiększyć sprzedaż nowych aut

(Allianz, BZ WBK Aviva, Benefia, Europ Assistance, Generali, Hestia, Mondial Assistance, PZU)

+ W sierpniu i wrześniu sprzedano ok. 20 tys. aut

+ Klientom kuszeni przez duży wybór ubezpieczeń

 

W sierpniu i wrześniu liczba zarejestrowanych nowych aut nie była większa niż 20 tys. sztuk. Atrakcyjne ubezpieczenie jest jednym ze sposobów zwiększenia sprzedaży nowych pojazdów.

Europ Assistance oferuje w ramach promocji program przedłużonej gwarancji przy zakupie infiniti. Mondial Assistance gwarantuje specjalną opiekę assistance dla Fiata. Jak podaje Tomasz Frączek, prezes zarządu Mondial Assistance, obejmuje ona m.in. auto zastępcze czy pokrycie kosztów noclegu lub biletów lotniczych. Dilerzy Renault i Dacii proponują ubezpieczenia pakietowe w Allianz, PZU i Generali, obejmujące OC, mini car assistance, AC, NNW oraz zieloną kartę. Stawka ubezpieczenia wynosi 3,9% (bez zniżki wynosiłaby 5,5%). Honda oferuje wybór między ofertami Ergo Hestii, Allianza, PZU, Generali lub Benefii. BZ WBK Aviva proponuje AC od 2,9% oraz ubezpieczenie GAP. (KW)

Za:

Dziennik Gazeta Prawna, nr 210 (2012-10-29), str. A14, Elżbieta Glapiak, Auto opakowane w bonusy

 

Zobacz firmy: Allianz, BZ WBK Aviva, Benefia, Europ Assistance, Generali, Hestia, Mondial Assistance, PZU

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2012-10-29 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.