Według badania przeprowadzonego w tym roku przez Deloitte 76% przedsiębiorców uważa, że wartości firmy nie powinno się oceniać tylko na podstawie osiągniętego przez nią zysku, ale też poprzez wpływ jej działalności na społeczeństwo.
76% przedsiębiorców uważa, że na wizerunek firmy wpływa CSR. |
|
|
W działalności ubezpieczycieli coraz ważniejsza jest społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR). Zaangażowanie się firmy w sprawy społeczne to m.in. szansa na zbudowanie pozytywnego wizerunku oraz zdobycia przewagi na rynku.
Iwona Kosakowska-Niedbalska, pełnomocnik zarządu ds. CSR w
SKOK Ubezpieczenia, mówi o tym, że grupa realizuje różne inicjatywy związane z edukacją ubezpieczeniową i bezpieczeństwem klientów. (KW)
Za:
Dziennik Gazeta Prawna, nr 205 (2012-10-22), str. A9, SG, Społeczna odpowiedzialność to długoterminowa inwestycja
Zobacz firmy: Deloitte, SKOK
Artykuł: <<< 2012-10-22 >>>