Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2012-10-19 >>>

 

Rynek

 

Nawigacja

2012-10-22  

|<<

   

 >>|

2012-10-19  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2012-10-18  

|<<

     

 

Data publikacji: 2012-10-19

Dz.U. nr: 3105

Reklama Axy Direct zgodna z etyką

(Axa Direct, Rada Reklamy)

+ Zespół Orzekający Komisji Etyki Reklamy oddalił skargę wobec Axy Direct

+ Informacje o promocji zostały umieszczone w legal disclaimer

 

Zespół Orzekający Komisji Etyki Reklamy, działającej przy Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, oddalił skargę dotyczącą reklamy telewizyjnej oferty ubezpieczenia komunikacyjnego Axa Direct.

Skarżąca zauważyła, że w reklamie mówi się o 20% zniżce na ubezpieczenie kupione przez internet. Gdy zadzwoniła do ubezpieczyciela, okazało się, że zniżka dotyczy tylko nowych klientów Axy.

Oferta 20% zniżki dotyczy tylko nowych klientów.

Skarżony wyjaśnił, że treść warunku mówiącego tylko o nowych klientach uprawnionych do zniżki umieszczona została w tzw. legal disclaimer w prezentowanym materiale reklamowym. W tym samym miejscu została też umieszczona informacja o regulaminie promocji dostępnym na stronie internetowej.

Zespół Orzekający nie zauważył w reklamie naruszenia norm Kodeksu Etyki Reklamy, a informacja o ofercie tylko dla nowych klientów jest czytelna. (ANT)

Za:

Rada Reklamy

 

Zobacz firmy: Axa Direct, Rada Reklamy

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2012-10-19 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.