+ Zespół Orzekający Komisji Etyki Reklamy oddalił skargę wobec Axy Direct
+ Informacje o promocji zostały umieszczone w legal disclaimer
Zespół Orzekający Komisji Etyki Reklamy, działającej przy Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, oddalił skargę dotyczącą reklamy telewizyjnej oferty ubezpieczenia komunikacyjnego Axa Direct.
Skarżąca zauważyła, że w reklamie mówi się o 20% zniżce na ubezpieczenie kupione przez internet. Gdy zadzwoniła do ubezpieczyciela, okazało się, że zniżka dotyczy tylko nowych klientów Axy.
Oferta 20% zniżki dotyczy tylko nowych klientów. |
|
|
Skarżony wyjaśnił, że treść warunku mówiącego tylko o nowych klientach uprawnionych do zniżki umieszczona została w tzw. legal disclaimer w prezentowanym materiale reklamowym. W tym samym miejscu została też umieszczona informacja o regulaminie promocji dostępnym na stronie internetowej.
Zespół Orzekający nie zauważył w reklamie naruszenia norm Kodeksu Etyki Reklamy, a informacja o ofercie tylko dla nowych klientów jest czytelna. (ANT)
Za:
Rada Reklamy
Zobacz firmy: Axa Direct, Rada Reklamy
Artykuł: <<< 2012-10-19 >>>