Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2012-10-17 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2012-10-18  

|<<

   

 >>|

2012-10-17  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2012-10-16  

|<<

     

 

Data publikacji: 2012-10-17

Dz.U. nr: 3103

Wrocław: Uniwersytet Wrocławski

Wrocław: Usługi ubezpieczenia mienia będącego przedmiotem wystawy w Muzeum Uniwersytetu Wrocławskiego Nauka i nauczanie na Uniwersytecie Wrocławskim 1702-2012:

- ubezpieczenie mienia od pożaru

- ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku

- ubezpieczenie mienia w transporcie krajowym

Numer ogłoszenia: 220255 - 2012; data zamieszczenia: 16.10.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski , pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, faks 071 3752472.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzp.uni.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ubezpieczenia mienia będącego przedmiotem wystawy w Muzeum Uniwersytetu Wrocławskiego Nauka i nauczanie na Uniwersytecie Wrocławskim 1702-2012:

- ubezpieczenie mienia od pożaru

- ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku

- ubezpieczenie mienia w transporcie krajowym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ubezpieczenia mienia będącego przedmiotem wystawy w Muzeum Uniwersytetu Wrocławskiego we Wrocławiu pn: Nauka i nauczanie na Uniwersytecie Wrocławskim 1702-2012:

2. Zakres zamówienia obejmuje:

a) ubezpieczenie mienia od pożaru i innych zdarzeń losowych,

b) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,

c) ubezpieczenie mienia w transporcie krajowym;

3. Wykaz i wycena obiektów wypożyczonych znajduje się w załącznikach do SIWZ:

a) załącznik nr 5 do SIWZ - wykaz i wycena obiektów wypożyczonych z Biblioteki Uniwersyteckiej we Wrocławiu na wystawę Nauka i nauczanie na Uniwersytecie Wrocławskim 1702-2012 w Muzeum Uniwersyteckim we Wrocławiu;

b) załącznik nr 6 do SIWZ - wykaz i wycena obiektów wypożyczonych z Biblioteki Uniwersyteckiej we Wrocławiu ( Oddział Zbiorów Muzycznych) na wystawę Nauka i nauczanie na Uniwersytecie Wrocławskim 1702-2012 w Muzeum Uniwersyteckim we Wrocławiu;

c) załącznik nr 7 do SIWZ - wykaz i wycena obiektów wypożyczonych z Muzeum Miejskiego Wrocławia i jego Oddziału Muzeum Archeologicznego na wystawę Nauka i nauczanie na Uniwersytecie Wrocławskim 1702-2012 w Muzeum Uniwersyteckim we Wrocławiu;

d) załącznik nr 8 do SIWZ - Opis i wycena obiektu wypożyczonego z Breslauer Sammlung Koln w Kolonii (Niemcy) na wystawę Nauka i nauczanie na Uniwersytecie Wrocławskim 1702-2012 w Muzeum Uniwersyteckim we Wrocławiu;

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Załącznik nr 9 do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia oraz Załącznik nr 4 do SIWZ: Wzór umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.53.00-6, 66.51.54.00-7, 66.51.41.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa kraju wykonawcy nakładają obowiązek ich posiadania tj. spełniają następujący warunek szczegółowy: - posiadają zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego lub zezwolenie innego właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek jego posiadania. Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia-nie spełnia.

      W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena ww. warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz Ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ);

2) Kalkulacja cenowa (załącznik nr 10 do SIWZ);

3) Ogólne Warunki Ubezpieczenia Wykonawcy.

4) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza;

5) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo, w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których uprawniony jest Pełnomocnik tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp.;

6) W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego w celu wykazania podstaw do wykluczenia z postępowania. Pozostałe dokumenty podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie.

7) W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 15 czerwca 2012r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, Zamawiający informuje, że oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ) dotyczy także nowych przesłanek wskazanych w art. 24 ust 1 pkt 10 i 11 ustawy Pzp.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Jako odrębny Załącznik nr 4 do SIWZ, Zamawiający zamieścił wzór umowy, który określa warunki realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego.

2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której będzie dokonany wybór Wykonawcy, zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami), w przypadku:

- zmian postanowień w umowie w zakresie ustawowej zmiany stawki VAT na usługi objęte przedmiotem zamówienia, w okresie obowiązywania umowy; ustawowa stawka VAT będzie doliczana do ceny netto podanej w ofercie przetargowej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.uni.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, pok. 100.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, pok. 100.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2014r. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, zastosowania dynamicznego systemu zakupów, wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 220255 z dnia 2012-10-16

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2012-10-17 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.