Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2012-10-10 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2012-10-11  

|<<

   

 >>|

2012-10-10  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2012-10-09  

|<<

     

 

Data publikacji: 2012-10-10

Dz.U. nr: 3098

Świercze: Gmina Świercze

Świercze: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Świercze w okresie od 27.10.2012 do 26.10.2015.

Numer ogłoszenia: 214599 - 2012; data zamieszczenia: 09.10.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świercze , ul. Pułtuska 47, 06-150 Świercze, woj. mazowieckie, tel. 023 6916045, faks 023 6916045.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: swiercze.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Świercze w okresie od 27.10.2012 do 26.10.2015..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego w zakresie:

Zadanie nr 1:

Ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,

Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,

Ubezpieczenia od kradzieży z włamaniem i rabunku,

Ubezpieczenia szyb od stłuczenia,

Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,

Ubezpieczeń komunikacyjnych ( OC, NNW, AC-KR, ASS).

Zadanie nr 2:

Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków.

Zamówienie obejmuje ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i mienia Zamawiającego będącego w posiadaniu następujących jednostek organizacyjnych:

1. Urząd Gminy w Świerczach, 06 - 150 Świercze, ul. Pułtuska 47, NIP: 568-131-65-04, Regon: 000546673,

2. Gminna Biblioteka Publiczna w Świerczach, 06 - 150 Świercze, ul. Pułtuska 26, NIP: 568-151-52-09, Regon: 000936724,

3. Publiczne Gimnazjum w Świerczach, 06 - 150 Świercze, ul. Pułtuska 26 C, NIP:568-145-37-96, Regon: 130425782,

4. Publiczna Szkoła Podstawowa w Świerczach, 06 - 150 Świercze, ul. Pułtuska 26 A, NIP: 568-145-90-20, Regon: 000784438,

5. Publiczna Szkoła Podstawowa w Strzegocinie, 06 - 150 Świercze, Strzegocin 4, NIP: 568-145-86-29, Regon: 001157005,

6. Publiczna Szkoła Podstawowa w Świeszewie, 06 - 150 Świercze, Świeszewo 8, NIP: 568-145-83-51, Regon: 001156980,

7. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świerczach, 06 - 150 Świercze, ul. Pułtuska 47, NIP:568-151-52-15, Regon:130012117.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość rozszerzenia usług objętych umową w okresie trwania umowy o udzielnie zamówienia publicznego. Zamówienia uzupełniające udzielane będą w trybie zamówienia z wolnej ręki, po spełnieniu przesłanek z art. 67 ust. 1 pkt 5 lub 6.

    Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do przyjęcia zamówienia oraz zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek i warunków nie mniej korzystnych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń złożonych przez Wykonawcę jako załączniki do oferty. Wykonawca winien spełniać wszystkie wskazane warunki. Ich ocena odbędzie się na zasadzie (spełnia - nie spełnia).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń złożonych przez Wykonawcę jako załączniki do oferty. Wykonawca winien spełniać wszystkie wskazane warunki. Ich ocena odbędzie się na zasadzie (spełnia - nie spełnia).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń złożonych przez Wykonawcę jako załączniki do oferty. Wykonawca winien spełniać wszystkie wskazane warunki. Ich ocena odbędzie się na zasadzie (spełnia - nie spełnia).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń złożonych przez Wykonawcę jako załączniki do oferty. Wykonawca winien spełniać wszystkie wskazane warunki. Ich ocena odbędzie się na zasadzie (spełnia - nie spełnia).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń złożonych przez Wykonawcę jako załączniki do oferty. Wykonawca winien spełniać wszystkie wskazane warunki. Ich ocena odbędzie się na zasadzie (spełnia - nie spełnia).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

A) Formularz oferty stanowiący - załącznik A do SIWZ,

B) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór - załącznik B do SIWZ,

C) Wymienione powyżej - Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - wzór - załącznik C do SIWZ;

D) Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji treści wzoru umowy poprzetargowej (załącznik D do SIWZ),

E) Aktualny odpis z KRS wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert,

F) Pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę, jeżeli nie jest to osoba wskazana w KRS jako osoba umocowana do składania oświadczeń woli, pełnomocnictwo winno określać zakres umocowania,

G) Ogólne warunki wszystkich ubezpieczeń, które są przedmiotem zamówienia.

H) Wykonawca działający w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych winien złożyć oświadczenie, że zawarcie ubezpieczeń na warunkach niniejszej oferty nie będzie się wiązało z nabyciem członkostwa w TUW - załącznik E do SIWZ.

UWAGA!

Osoba podpisująca ofertę winna złożyć pełnomocnictwo, wydane przez osoby wskazane w KRS jako upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z przyjętą zasadą reprezentacji wskazaną w KRS. Jeżeli przedstawia pełnomocnictwo wydane przez inne osoby, winna również złożyć pełnomocnictwa zyskane przez te osoby od osób wskazanych w KRS. Pełnomocnictwa takie winny zawierać umocowanie do ustanawiania dalszych pełnomocników.

W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku Wykonawców (konsorcjum) - Wykonawca winien załączyć do oferty, pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum. Z treści pełnomocnictwa muszą wynikać jednoznacznie zapisy i ustalenia w zakresie :

- uczestników konsorcjum (wyszczególnienie wszystkich uczestników jako partnerów),

- wskazanie lidera konsorcjum wraz z upoważnieniem do reprezentowania pozostałych uczestników konsorcjum w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,

- określenie celu zawarcia konsorcjum (dla wspólnego przygotowania i złożenia oferty, a następnie wspólnej realizacji niniejszego zamówienia publicznego),

- zakres rzeczowy prac związanych z realizacją niniejszego zamówienia publicznego przez poszczególnych uczestników konsorcjum.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.swiercze.biuletyn.net/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Świercze, ul. Pułtuska 47, 06-150 Świercze..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Gminy Świercze, pokój nr 13, ul. Pułtuska 47, 06 - 150 Świercze..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,

    Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,

    Ubezpieczenia od kradzieży z włamaniem i rabunku,

    Ubezpieczenia szyb od stłuczenia,

    Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,

    Ubezpieczeń komunikacyjnych ( OC, NNW, AC/KR, ASS)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.10.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 65
    • 2. Zaakceptowane klauzule dodatkowe - 25
    • 3. Oferowane franszyzy - 10


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.61.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.10.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 214599 z dnia 2012-10-09

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2012-10-10 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.