Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2012-10-10 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2012-10-11  

|<<

   

 >>|

2012-10-10  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2012-10-09  

|<<

     

 

Data publikacji: 2012-10-10

Dz.U. nr: 3098

Kołczygłowy: Gmina Kołczygłowy

Kołczygłowy: Ubezpieczenie mienia Gminy Kołczygłowy

Numer ogłoszenia: 389272 - 2012; data zamieszczenia: 09.10.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kołczygłowy , ul. Słupska 56, 77-140 Kołczygłowy, woj. pomorskie, tel. 0-59 8213231, faks 0-59 8213597.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia Gminy Kołczygłowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem

i rabunku, ubezpieczenia mienia od kradzieży zwykłej, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia szyb od stłuczenia, ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma bezimienna i imienna), ubezpieczeń komunikacyjnych w następujących jednostkach organizacyjnych:

1. Urząd Gminy, ul. Słupska 56, 77-140 Kołczygłowy,

- Świetlica Łubno,

- Świetlica Jezierze,

- Świetlica Radusz,

- Świetlica Gałąźnia Wielka,

- Świetlica Darżkowo,

- Świetlica Wierszyno.

2. Zespół Szkół w Łubnie, Łubno 22, 77-140 Kołczygłowy,

3. Gminne Przedszkole, ul. Słupska 54, 77-140 Kołczygłowy,

4. Zespół Szkół w Kołczygłowach, ul. Szkolna 10, 77-140 Kołczygłowy,

5. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Słupska 56, 77-140 Kołczygłowy,

6. Gminny Ośrodek Kultury, ul. Szkolna 1, 77-140 Kołczygłowy.

UWAGA: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dodatku nr 3 - Program Ubezpieczenia

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie następujących części zamówienia:

Część I zamówienia (dotyczy wszystkich jednostek organizacyjnych) obejmuje:

Ubezpieczenia wspólne:

a) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,

b) Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,

c) Ubezpieczenie mienia od kradzieży zwykłej,

d) Ubezpieczenie szyb od stłuczenia.

Ubezpieczenia indywidualne:

a) Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,

b) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od szkód materialnych,

c) Ubezpieczenia komunikacyjne.

Część II zamówienia (dotyczy Urzędu Gminy) obejmuje:

a) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma imienna),

b) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma bezimienna).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W przypadku wzrostu majątku w okresie trwania umowy, zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy.

    Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania

    w zamówieniach uzupełniających stawek, nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym, proporcjonalnie do okresu rzeczywiście udzielanej ochrony, wg systemu pro rata temporis

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2010 r. Nr 11, poz. 66 z późn. zm.).

      W przypadku wykonawcy mającego siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, ale w państwie będącym członkiem Unii Europejskiej wykażą, że posiadają zezwolenie organu nadzoru kraju w którym mają siedzibę, w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy według załączonego wzoru o informowaniu przez Wykonawcę pełnomocnika Zamawiającego o bieżącej likwidacji szkód Zamawiającego, dokument ten będzie stanowić załącznik nr 6 do oferty, wg załączonego wzoru, Wypełniony Formularz ofertowy podpisany przez osobę (osoby) uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wzór formularza stanowi dodatek nr 1 str 1-3

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy

w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie:

1. zmiany dotyczące terminów płatności, wysokości i liczby rat składki;

2. zmiana wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia;

3. zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego i ich formy prawnej,

w przypadku powstania nowych jednostek, przekształcenia, wyodrębniania, połączenia lub likwidacji;

4. rozszerzenie zakresu ubezpieczenia;

5. korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy;

6. zmiana zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych.

Warunki zmian:

a) inicjowanie zmian - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy;

b) uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu zamówienia;

c) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kolczyglowy.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kołczygłowach 77-140 Kołczygłowy, ul. Słupska 56 - pokój nr 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Kołczygłowach 77-140 Kołczygłowy, ul. Słupska 56 - pokój nr 8 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenia wspólne:

    a) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,

    b) Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,

    c) Ubezpieczenie mienia od kradzieży zwykłej,

    d) Ubezpieczenie szyb od stłuczenia.

    Ubezpieczenia indywidualne:

    a) Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,

    b) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od szkód materialnych,

    c) Ubezpieczenia komunikacyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.09.2016.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 20


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma imienna),

    b) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma bezimienna)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.09.2016.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 389272 z dnia 2012-10-09

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2012-10-10 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.