Numer ogłoszenia: 389272 - 2012; data zamieszczenia: 09.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kołczygłowy , ul. Słupska 56, 77-140 Kołczygłowy, woj. pomorskie, tel. 0-59 8213231, faks 0-59 8213597.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia Gminy Kołczygłowy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem
i rabunku, ubezpieczenia mienia od kradzieży zwykłej, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia szyb od stłuczenia, ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma bezimienna i imienna), ubezpieczeń komunikacyjnych w następujących jednostkach organizacyjnych:
1. Urząd Gminy, ul. Słupska 56, 77-140 Kołczygłowy,
- Świetlica Łubno,
- Świetlica Jezierze,
- Świetlica Radusz,
- Świetlica Gałąźnia Wielka,
- Świetlica Darżkowo,
- Świetlica Wierszyno.
2. Zespół Szkół w Łubnie, Łubno 22, 77-140 Kołczygłowy,
3. Gminne Przedszkole, ul. Słupska 54, 77-140 Kołczygłowy,
4. Zespół Szkół w Kołczygłowach, ul. Szkolna 10, 77-140 Kołczygłowy,
5. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Słupska 56, 77-140 Kołczygłowy,
6. Gminny Ośrodek Kultury, ul. Szkolna 1, 77-140 Kołczygłowy.
UWAGA: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dodatku nr 3 - Program Ubezpieczenia
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie następujących części zamówienia:
Część I zamówienia (dotyczy wszystkich jednostek organizacyjnych) obejmuje:
Ubezpieczenia wspólne:
a) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
b) Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,
c) Ubezpieczenie mienia od kradzieży zwykłej,
d) Ubezpieczenie szyb od stłuczenia.
Ubezpieczenia indywidualne:
a) Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
b) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od szkód materialnych,
c) Ubezpieczenia komunikacyjne.
Część II zamówienia (dotyczy Urzędu Gminy) obejmuje:
a) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma imienna),
b) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma bezimienna).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W przypadku wzrostu majątku w okresie trwania umowy, zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy.
Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania
w zamówieniach uzupełniających stawek, nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym, proporcjonalnie do okresu rzeczywiście udzielanej ochrony, wg systemu pro rata temporis
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2010 r. Nr 11, poz. 66 z późn. zm.).
W przypadku wykonawcy mającego siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, ale w państwie będącym członkiem Unii Europejskiej wykażą, że posiadają zezwolenie organu nadzoru kraju w którym mają siedzibę, w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie Wykonawcy według załączonego wzoru o informowaniu przez Wykonawcę pełnomocnika Zamawiającego o bieżącej likwidacji szkód Zamawiającego, dokument ten będzie stanowić załącznik nr 6 do oferty, wg załączonego wzoru, Wypełniony Formularz ofertowy podpisany przez osobę (osoby) uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wzór formularza stanowi dodatek nr 1 str 1-3
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie:
1. zmiany dotyczące terminów płatności, wysokości i liczby rat składki;
2. zmiana wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia;
3. zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego i ich formy prawnej,
w przypadku powstania nowych jednostek, przekształcenia, wyodrębniania, połączenia lub likwidacji;
4. rozszerzenie zakresu ubezpieczenia;
5. korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy;
6. zmiana zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych.
Warunki zmian:
a) inicjowanie zmian - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy;
b) uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu zamówienia;
c) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kolczyglowy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kołczygłowach 77-140 Kołczygłowy, ul. Słupska 56 - pokój nr 26.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Kołczygłowach 77-140 Kołczygłowy, ul. Słupska 56 - pokój nr 8 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenia wspólne:
a) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
b) Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,
c) Ubezpieczenie mienia od kradzieży zwykłej,
d) Ubezpieczenie szyb od stłuczenia.
Ubezpieczenia indywidualne:
a) Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
b) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od szkód materialnych,
c) Ubezpieczenia komunikacyjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma imienna),
b) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma bezimienna)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Za:
Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 389272 z dnia 2012-10-09
Artykuł: <<< 2012-10-10 >>>