Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2011-12-30 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2012-01-02  

|<<

   

 >>|

2011-12-30  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2011-12-29  

|<<

     

 

Data publikacji: 2011-12-30

Dz.U. nr: 2901

Łaziska Górne: Burmistrz Miasta Łaziska Górne

Łaziska Górne: Ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej Urzędu Miejskiego Łaziska Górne i gminnych jednostek organizacyjnych na okres od 24.01.2012r. do 23.01.2014r

Numer ogłoszenia: 347591 - 2011; data zamieszczenia: 29.12.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Łaziska Górne , pl. Ratuszowy 1, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 032 3248000, faks 032 3248006.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.laziska.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej Urzędu Miejskiego Łaziska Górne i gminnych jednostek organizacyjnych na okres od 24.01.2012r. do 23.01.2014r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej Urzędu Miejskiego Łaziska Górne i gminnych jednostek organizacyjnych na okres od 24.01.2012r. do 23.01.2014r w zakresie:

a. ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,

b. ubezpieczenie mienie od kradzieży z włamaniem i rabunku z ryzykiem dewastacji, wandalizmu, graffiti,

c. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk - all risk,

d. ubezpieczeniu maszyn od uszkodzeń od awarii oraz szkód elektrycznych,

e. ubezpieczenie oszklenia,

f. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności

i posiadanego mienia,

g. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządcy dróg.

Przedmiot, system ubezpieczenia, suma ubezpieczenia, zakres ubezpieczenia zawarty został w Załączniku nr 4, 4a, 7 do SIWZ.

Jednocześnie Zamawiający informuje, że zbiorcze zestawienie majątku wykazuje stan na 31.10.2011r. Jednakże w grudniu 2011r. na stan mienia Przedszkola Integracyjnego nr 2 ul. Kolejowa 4 włączono nowo wybudowany budynek żłobka zlokalizowanego w Łaziskach Górnych ul. Miodowa 11. W związku z powyższym Wykonawca winien objąć w terminie wykazanym w Załączniku nr 3, również ochroną przedmiotowe mienie w zakresie:

-budynek od ognia i innych zdarzeń losowych: suma ubezpieczenia 4.214.518,22zł wg. wartości odtworzeniowej ,

-maszyny od awarii: suma ubezpieczenia 48.427,60zł, brutto.

-sprzęt elektroniczny: 37.806,34zł, brutto.

-pozostały zakres na I ryzyko jak dla innych gminnych jednostek organizacyjnych.

Wykaz jednostek organizacyjnych, które zarządzają majątkiem podlegającym ubezpieczeniu zawarto w załączniku nr 3 do SIWZ.

Zbiorcze zestawienie majątku zawarto w załączniku nr 4 do SIWZ,

Szczegółowe warunki ubezpieczenia zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość zawarcia w okresie trwania umowy zamówień uzupełniających. Zamówienia uzupełniające udzielane będą w trybie zamówień z wolnej ręki, po spełnieniu przesłanek z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych,stanowiących nie więcej niz 50 % wartości zamówienia podstawowego. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe, zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym oraz kalkulowania składki w systemie pro rata temporis.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.60.00-0, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.52.00-5, 66.51.50.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 24.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy PZP) Zamawiający wymaga złożenia następującego dokumentu: zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia - wydanego przez właściwy organ, zgodnie z art. 92, 107 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 roku Nr 11, poz. 66 z późn. zm.).

      W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przedmiotowy dokument musi być złożony dla każdego z nich.

      Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) zgodnie

      z ustawą PZP, określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia

      30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający

      od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.(Dz.U. z 2009r. Nr 226, poz. 1817). Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/wykonuje usługi w zakresie niezbędnym

      do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia tj.:

      1. w zakresie ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych lub ubezpieczenia od wszystkich ryzyk odpowiadających swoja wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z Załącznikiem 9 do SIWZ, oraz załączenia 2 dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Ilość i wartość wykonywanych usług ubezpieczenia musi wynosić: minimum 2 usługi ubezpieczenia gdzie wartość ubezpieczonego majątku stanowiącym przedmiot zamówienia była nie niższa niż 100.000.000,00PLN, każda.

      Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) zgodnie

      z ustawą PZP, określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia

      30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający

      od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.(Dz.U. z 2009r. Nr 226, poz. 1817). Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą, że posiadają : - zgodnie z art. 154 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej, na dzień 31.12.2010 roku wskaźnik pokrycia rezerw techniczno-ubezpieczeniowych aktywami

      co najmniej 100 %, - zgodnie z art. 146 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej, na dzień 31.12.2010 roku wskaźnik pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi

      co najmniej 100%.

      2. W celu wykazania przez Wykonawcę spełnienia określonego w pkt. IX warunku, że Wykonawca spełnia warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej

      i finansowej, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty następujących dokumentów: część sprawozdania finansowego w formie oświadczenia o spełnieniu kryteriów dotyczących wskaźnika pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi i wskaźnika pokrycia rezerw techniczno-ubezpieczeniowych aktywami, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 roku Nr 11, poz. 66 z późn. zm.) wraz z podaniem wartości tych wskaźników. Oświadczenie o wskaźniku należy przygotować na dzień 31.12.2010r.

      Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) zgodnie

      z ustawą PZP, określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia

      30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający

      od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.(Dz.U. z 2009r. Nr 226, poz. 1817). Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy

2.Pełnomocnictwodo składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, który jest wymagany w sytuacji, gdy z dokumentu rejestrowego nie wynika uprawnienie osoby do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W/w dokument może być doręczony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.laziska.um.gov.pl/RZP-029-11

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, Łaziska Górne Pl. Ratuszowy 1, Punkt Obsługi Interesanta, cena 20 zł lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, Łaziska Górne Pl. Ratuszowy 1, Punkt Obsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 347591 z dnia 2011-12-29

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2011-12-30 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.