Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2011-12-28 >>>

 

Rynek

 

Nawigacja

2011-12-29  

|<<

   

 >>|

2011-12-28  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2011-12-27  

|<<

     

 

Data publikacji: 2011-12-28

Dz.U. nr: 2899

Europejska jakość PR

(Uniqa)

+ Ubezpieczyciele prędzej zmniejszą wydatki na marketing niż PR

+ W Polsce PR powinien edukować społeczeństwo

 

Ubezpieczyciele w Polsce nie wyobrażają sobie funkcjonowania bez PR. To przywiązanie odbija się na wysokiej jakości PR, równej tej na Zachodzie. Anna Skusiewicz, z Uniqa International, uważa, że odpowiednia polityka informacyjna jest strategicznym elementem polityki ubezpieczycieli.

Obecnie nikt nie chce oszczędzać na PR.

Obecnie widać odpowiedzialne podejście firm do PR. Nawet w sytuacji kryzysu finansowego, nikt nie chce na nim oszczędzać. Ubezpieczyciele prędzej zmniejszą wydatki na marketing niż PR. Inne są jednak podejścia do PR pojedynczych lokalnych towarzystw ubezpieczeniowych i ich macierzystych spółek oraz tych o międzynarodowym charakterze. W tym drugim przypadku, poszczególne oddziały są częścią jednego łańcucha. Holding odpowiada więc za wizerunek całościowy.

W Polsce PR natrafia na trudność w świadomości Polaków. O ile np. na Zachodzie Austrii obywatel wierzy i ufa ubezpieczycielowi, o tyle w Polsce zaufanie to jest ograniczone. Stawia to przed PR trudne zadanie edukacji społeczeństwa. (MAK)

Za:

Miesięcznik Ubezpieczeniowy, nr 12/2012, str. 20-21, Anna Skusiewicz, Europejskim okiem

 

Zobacz firmy: Uniqa

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2011-12-28 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.