Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2011-12-13 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2011-12-14  

|<<

   

 >>|

2011-12-13  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2011-12-12  

|<<

     

 

Data publikacji: 2011-12-13

Dz.U. nr: 2889

Stary Uścimów: Gmina Uścimów

Stary Uścimów: Ubezpieczenie Gminy Uścimów i gminnych jednostek organizacyjnych

Numer ogłoszenia: 421980 - 2011; data zamieszczenia: 12.12.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Uścimów , 21-109 Stary Uścimów, woj. lubelskie, tel. 081 8523026, faks 081 8523026.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie Gminy Uścimów i gminnych jednostek organizacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: ubezpieczenie Gminy Uścimów i gminnych

jednostek organizacyjnych (zgodnie z wykazem) , w zakresie ryzyk majątkowych

oraz odpowiedzialności cywilnej.

2. Zakres ubezpieczenia obejmuje:

a) w okresie 36 miesięcy (zgodnie z terminami podanymi w załączniku do specyfikacji):

- ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych

- ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku

- ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Gminy Uścimów i gminnych jednostek organizacyjnych (zgodnie z wykazem)

b) w okresie 36 miesięcy (zgodnie z terminami podanymi w załączniku do specyfikacji)

- ubezpieczenie OC, AC, NW, Assistance samochodów i pojazdów

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji do

ubezpieczenia Gminy Uścimów i gminnych jednostek organizacyjnych (zgodnie z

wykazem) stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ.

4. W okresie trwania umowy ubezpieczenia Zamawiający może zmienić ( zmniejszyć lub

zwiększyć ) zakres przedmiotu ubezpieczenia na skutek wstąpienia okoliczności

niemożliwych do przewidzenia w czasie składania zamówienia. Zmiana zakresu

przedmiotu ubezpieczenia będzie skutkować aneksem do umowy ubezpieczenia ( polisy)

lub nową umową w przypadku zamówień uzupełniających. 5 Opłaty składki ubezpieczeniowej będą płacone w PLN w okresach rocznych.

6. Na każdy roczny okres ubezpieczenia będą każdorazowo wystawiane polisy

ubezpieczeniowe zgodnie z zakresem opisanym w załączniku - specyfikacji

7. Na każdy roczny okres ubezpieczenia zastosowane będą stałe niezmienne

współczynniki do naliczania składki w całym 36 miesięcznym okresie ubezpieczenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia zamówień uzupełniających w sytuacji o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp. W okresie trwania umowy ubezpieczenia Zamawiający może zmienić ( zmniejszyć lub zwiększyć ) zakres przedmiotu ubezpieczenia na skutek wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w czasie składania

    zamówienia. Zmiana zakresu przedmiotu ubezpieczenia będzie skutkować aneksem do umowy ubezpieczenia ( Polisy ) lub nową umową w przypadku zamówień uzupełniających. Zwiększenie zakresu przedmiotu ubezpieczenia nie przekroczy 50% ceny składki pierwotnej ( zamówienia podstawowego ).

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie towarzystwa ubezpieczeniowego w sprawie spełniania ustawowych wymogów w zakresie bezpieczeństwa i wymogów asekuracyjnych. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://uguscimow.bip.e-zeto.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://uguscimow.bip.e-zeto.eu.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2011 godzina 11:00, miejsce: 1. Urzędzie Gminy w Uścimowie Stary Uścimów 37

21-109 Uścimów

pokój nr 5- sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 421980 z dnia 2011-12-12

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2011-12-13 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.