Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2011-12-13 >>>

 

Zamówienia publiczne (inne)

 

Nawigacja

2011-12-14  

|<<

   

 >>|

2011-12-13  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2011-12-12  

|<<

     

 

Data publikacji: 2011-12-13

Dz.U. nr: 2889

Głuchołazy: Burmistrz Głuchołaz

Głuchołazy: Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego Gminy Głuchołazy w okresie 01.12.2011 - 30.11.2012.

Numer ogłoszenia: 422674 - 2011; data zamieszczenia: 12.12.2011

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Głuchołaz, Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4092100, faks 077 4092101.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego Gminy Głuchołazy w okresie 01.12.2011 - 30.11.2012..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego Gminy Głuchołazy w okresie 01.12.2011 - 30.11.2012 obejmujące:

1. ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych,

2. ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku,

3. ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia,

4. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego przenośnego,

5. ubezpieczenie sprzętu strażackiego,

6. ubezpieczenie OC,

7. ubezpieczenia komunikacyjne,

8. ubezpieczenia NNW.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie ryzyk podstawowych (wymaganych) oraz dodatkowych określony został w specyfikacji zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:

    nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Przedstawiciel w Warszawie, ul. Komorska 29/33, 04-161 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 189809,00

  • Oferta z najniższą ceną: 189809,00 / Oferta z najwyższą ceną: 189809,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4

    ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W prowadzonych kolejno dwóch postępowaniach o udzielenie zamówienia, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Mając na uwadze powyższe zastosowano art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp.

Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 422674 z dnia 2011-12-12

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2011-12-13 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.