Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2011-12-12 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2011-12-13  

|<<

   

 >>|

2011-12-12  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2011-12-09  

|<<

     

 

Data publikacji: 2011-12-12

Dz.U. nr: 2888

Warszawa: Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. J. Bogdanowicza Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Warszawa: USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UBEZPIECZENIA

SZPITALA DZIECIĘCEGO

IM. PROF. DR MED. JANA BOGDANOWICZA

Z PODZIAŁEM NA PAKIETY

Numer ogłoszenia: 326285 - 2011; data zamieszczenia: 09.12.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. J. Bogdanowicza Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Niekłańska 4/24, 03-924 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5098403, faks 022 5098404.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieklanska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UBEZPIECZENIA

SZPITALA DZIECIĘCEGO

IM. PROF. DR MED. JANA BOGDANOWICZA

Z PODZIAŁEM NA PAKIETY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UBEZPIECZENIA SZPITALA DZIECIĘCEGO IM. PROF. DR MED. JANA BOGDANOWICZA Z PODZIAŁEM NA PAKIETY.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • PAKIET 1

    1. Zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie trwania umowy ewentualnych zamówień uzupełniających. Zamówienia uzupełniające udzielane będą w trybie zamówienia z wolnej ręki w okolicznościach określonych w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym oraz z wyliczeniem składki proporcjonalnie do ilości dni udzielonej ochrony ubezpieczeniowej bez stosowania zasady składki minimalnej dla każdej wystawionej polisy. Nie dotyczy to ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej.

    2. Do okoliczności, po których zaistnieniu będą udzielane zamówienia uzupełniające należą wszelkie zmiany leżące po stronie Zamawiającego, dotyczące m. in. zakresu, wartości i ilości mienia będącego przedmiotem ubezpieczenia, a w szczególności:

    1) przekroczenie wskazanego w treści klauzuli automatycznego pokrycia środków trwałych / sprzętu elektronicznego limitu przyrostu wartości ubezpieczanego mienia;

    2) uzupełnienie sumy ubezpieczenia po wypłacie odszkodowania;

    3) zmianę obowiązujących przepisów prawa powodującą konieczność dostosowania do nich warunków umowy;

    4) zmiany organizacyjne, łączenie się placówek, przekształcenia własnościowe;

    3. Do okoliczności, po których zaistnieniu będą udzielane zamówienia uzupełniające należą wszelkie zmiany, dotyczące zakresu ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, a w szczególności:

    1) uzupełnienie sumy gwarancyjnej po wypłacie odszkodowania;

    2) podwyższenie limitu odpowiedzialności;

    3) zmiany ochrony ubezpieczeniowej związane ze zmianą zakresu działalności Ubezpieczonego;

    4) zmianę obowiązujących przepisów prawa powodującą konieczność dostosowania do nich warunków umowy;

    5) zmiany organizacyjne, łączenie się placówek, przekształcenia własnościowe;

    PAKIET 2

    Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia w okresie trwania umowy ewentualnych zamówień uzupełniających.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.54.00-7, 66.51.64.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą spełnia/niespełna.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym zamówieniem.

Ogólne warunki ubezpieczenia Wykonawcy w zakresie ryzyk będących przedmiotem niniejszego zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:

PAKIET 1

a. zmianę obowiązujących przepisów prawa powodującą konieczność dostosowania do nich warunków umowy;

b. zmiany danin publicznoprawnych, w tym obowiązującej stawki VAT;

c. zmiany korzystne dla Zamawiającego, w szczególności zmniejszenie stawek;

d. zmniejszenie wartości majątku Zamawiającego;

e. zmiany zakresu prowadzonej przez Zamawiającego działalności powodujące konieczność zmiany zakresu ochrony;

f. zmiany organizacyjne, łączenie się placówek, przekształcenia własnościowe;

g. zmiana podwykonawcy o ile zmiana ta nie pogorszy warunków zawartych w umowie, a Zamawiający wyrazi na nią zgodę;

h. zmiana stron umowy na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym,

PAKIET 2

a. zmianę obowiązujących przepisów prawa powodującą konieczność dostosowania do nich warunków umowy;

b. zmiany korzystne dla Zamawiającego, w szczególności zmniejszenie stawek,

c. konieczność zmiany zakresu ochrony, w związku ze zmianą zakresu prowadzonej przez Zamawiającego działalności,

d. zmiany organizacyjne, łączenie się placówek, przekształcenia własnościowe,

e. zmiana podwykonawcy o ile zmiana ta nie pogorszy warunków zawartych w umowie, a Zamawiający wyrazi na nią zgodę.

f. zmiany danin publicznoprawnych, w tym obowiązującej stawki VAT,

g. zmiana stron umowy na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nieklanska.pl; biuro@tamal.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej ul. Niekłańska 4/24,03-924Warszawie, Dział Zamówień Publicznych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2011 godzina 08:45, miejsce: Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej ul. Niekłańska 4/24,03-924Warszawie, w Sekretariacie Szpitala Budynek F, II piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk,

ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,

ubezpieczenia sprzętu elektronicznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk,

    ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,

    ubezpieczenia sprzętu elektronicznego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.54.00-7, 66.51.64.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ubezpieczenie z tytułu zdarzeń medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ubezpieczenie z tytułu zdarzeń medycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 326285 z dnia 2011-12-09

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2011-12-12 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.