Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2011-12-02 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2011-12-05  

|<<

   

 >>|

2011-12-02  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2011-12-01  

|<<

     

 

Data publikacji: 2011-12-02

Dz.U. nr: 2882

Jutrosin: Gmina Jutrosin

Jutrosin: Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Jutrosin oraz ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków dzieci, młodzieży i odpowiedzialności cywilnej personelu w placówkach oświatowych na terenie gminy Jutrosin

Numer ogłoszenia: 405788 - 2011; data zamieszczenia: 01.12.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jutrosin , ul. Rynek 26, 63-930 Jutrosin, woj. wielkopolskie, tel. 0 65 547 14 19, faks 0 65 547 14 51.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jutrosin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Jutrosin oraz ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków dzieci, młodzieży i odpowiedzialności cywilnej personelu w placówkach oświatowych na terenie gminy Jutrosin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,

- ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej,

- ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,

- ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,

- ubezpieczenia szyb od stłuczenia,

- ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków,

- ubezpieczeń komunikacyjnych

w następujących jednostkach organizacyjnych:

1. Urząd Miasta i Gminy, ul. Rynek 26, 63-930 Jutrosin,

2. Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Rynek 26, 63-930 Jutrosin

3. Przedszkole w Dubinie, Dubin 143, 63-930 Jutrosin

4. Przedszkole w Jutrosinie, ul. Adama Mickiewicza 9, 63-930 Jutrosin

5. Przedszkole w Szkaradowie, Szkaradowo 193, 63-930 Jutrosin

6. Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury, ul. Adama Mickiewicza 2, 63-930 Jutrosin,

7. Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Jutrosin, ul. Adama Mickiewicza 2, 63-930 Jutrosin,

8. Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Jutrosinie, ul. Wrocławska 39, 63-930 Jutrosin

9. Szkoła Podstawowa im. Wł. Bartkowiaka w Jutrosinie, ul. Wrocławska 27, 63-930 Jutrosin

10. Szkoła Podstawowa w Dubinie, Dubin 150, 63-930 Jutrosin

11. Gimnazjum w Jutrosinie, ul. Szkolna 9, 63-930 Jutrosin

12. Zespół Szkół w Szkaradowie, Szkaradowo 1, 63-930 Jutrosin

A. Szkoła Podstawowa im. St. Ratajczaka w Szkaradowie

B. Gimnazjum w Szkaradowie

13. Jednostki OSP.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.60.00-0, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.61.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które należy złożyć

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które należy złożyć.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które należy złożyć.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które należy złożyć

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które należy złożyć.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2010 r., Nr 11, poz. 66 z późn. zm.)

- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy

- Wypełniony i podpisany Formularz Oferty

- Ogólne warunki wszystkich ubezpieczeń, które są przedmiotem zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 15

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

1. zmiany dotyczące terminów płatności, wysokości i liczby rat składki - w przypadku braku środków na zapłatę składek przez jednostki Zamawiającego w terminie przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia, bez dodatkowej zwyżki wysokości składki przy rozłożeniu jej na raty, 2. zmiana wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia - w przypadku zmiany wartości majątku,

3. zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego i ich formy prawnej - w przypadku powstania nowych jednostek, przekształcenia, wyodrębniania, połączenia lub likwidacji; 4. rozszerzenie zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy - w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego, nie przewidzianego wcześniej w specyfikacji,

5. korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy;

6. zmiana zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jutrosin.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Jutrosinie, ul. Rynek 26, 63-930 Jutrosin, pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Jutrosinie, ul. Rynek 26, 63-930 Jutrosin, pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Jutrosin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,

    ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej,

    ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,

    ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,

    ubezpieczenia szyb od stłuczenia,

    ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków,

    ubezpieczeń komunikacyjnych,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.60.00-0, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.61.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 15


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków dzieci, młodzieży oraz odpowiedzialności cywilnej personelu w placówkach oświatowych na terenie gminy Jutrosin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków dzieci, młodzieży oraz odpowiedzialności cywilnej personelu w placówkach oświatowych na terenie gminy Jutrosin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.60.00-0, 66.51.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 10
    • 2. Wysokość sumy ubezpieczenia - 60
    • 3. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 30


Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 405788 z dnia 2011-12-01

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2011-12-02 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.