Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2011-12-01 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2011-12-02  

|<<

   

 >>|

2011-12-01  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2011-11-30  

|<<

     

 

Data publikacji: 2011-12-01

Dz.U. nr: 2881

Bydgoszcz: Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy

Bydgoszcz: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Kujawsko-Pomorskiego Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy

Numer ogłoszenia: 404730 - 2011; data zamieszczenia: 30.11.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy , ul. Seminaryjna 1, 85-326 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3256735, 3256609, faks 052 3256606.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-pluc.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Kujawsko-Pomorskiego Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Kujawsko-Pomorskiego Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy podzielonego na dwa zadania tj.

Zadanie 1 (ubezpieczenia majątkowe)

- ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk

- ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk

- ubezpieczenia szyb od stłuczenia

- obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej świadczeniodawcy udzielającego świadczeń opieki

zdrowotnej

- dobrowolnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu leczniczego

Ubezpieczenie majątku obejmuje: budynki, maszyny, aparaty, urządzenia, wyposażenie, środki obrotowe, wartości pieniężne, mienie pracownicze, ogrodzenie, sprzęt medyczny, szyby, odpowiedzialność cywilną podmiotu przyjmującego świadczenia zdrowotne.

Zadanie 2 (ubezpieczenia komunikacyjne)

- obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdu mechanicznego

- ubezpieczenia auto - casco

- ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków

- ubezpieczenia assistance.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1.Zamówienia uzupełniające stanowić będą łącznie nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp.

    2. Konieczność udzielania zamówień uzupełniających jest związana z możliwością:

    - zwiększania się w okresie ubezpieczenia wartości majątku poprzez nabycie nowych składników majątkowych,

    inwestycje w posiadane składniki majątkowe, wyceny majątku lub przeszacowania wartości majątku,

    - zwiększania się w okresie ubezpieczenia sum gwarancyjnych w ubezpieczeniach odpowiedzialności cywilnej

    Ubezpieczającego,

    - konieczności zawarcia ubezpieczenia związanego z odtworzeniem ochrony ubezpieczeniowej po zmniejszeniu lub

    wyczerpaniu sumy ubezpieczenia lub sumy gwarancyjnej w wyniku wypłaconego odszkodowania,

    - konieczności zawarcia ubezpieczeń obowiązkowych wynikających ze zmiany prawa,

    - konieczności zawarcia ubezpieczeń wynikających z umów z kontrahentami Zamawiającego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.32.00-1, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ubezpieczeń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U. z 2010 r. Nr 11, poz. 60 z późn. zm.). oraz jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 Zatwierdzony Opis przedmiotu zamówienia

2 Wypełniony i podpisany Formularz Oferty

3 Wypełniony i podpisany Formularz Cenowy

4 Oświadczenie o podwykonawcach

5 Podpisany Wykaz klauzul dodatkowych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zmiany stawki podatku VAT w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT,

2) zmiany w zakresie ubezpieczeń obowiązkowych, w przypadku zmiany przepisów prawa

3) zmniejszenia wartości majątku oraz zmniejszenia składki za ubezpieczenie w przypadku jego likwidacji bądź sprzedaży;

4) zmiany składników majątkowych bez zmiany wysokości składki zgodnie z treścią klauzuli automatycznego ubezpieczenia nowego mienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-pluc.bydgoszcz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kujawsko Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy ul. Seminaryjna 1, 85-326 Bydgoszcz - Dział Zamówień Publicznych (wejście F, parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego (wejście A, pierwsze piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenia majątkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenia majątkowe

    - ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk

    - ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk

    - ubezpieczenia szyb od stłuczenia

    - obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej świadczeniodawcy udzielającego świadczeń opieki zdrowotnej

    - dobrowolnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu leczniczego

    Ubezpieczenie majątku obejmuje: budynki, maszyny, aparaty, urządzenia, wyposażenie, środki obrotowe, wartości pieniężne, mienie pracownicze, ogrodzenie, sprzęt medyczny, szyby, odpowiedzialność cywilną podmiotu przyjmującego świadczenia zdrowotne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.32.00-1, 66.51.60.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Zakres ochrony ubezpieczeniowej - 20


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenia komunikacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenia komunikacyjne

    - obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdu mechanicznego

    - ubezpieczenia auto - casco

    - ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków

    - ubezpieczenia assistance.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 404730 z dnia 2011-11-30

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2011-12-01 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.