Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2011-11-25 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2011-11-28  

|<<

   

 >>|

2011-11-25  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2011-11-24  

|<<

     

 

Data publikacji: 2011-11-25

Dz.U. nr: 2877

Kraków: Powiat Krakowski

Kraków: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Krakowskiego

Numer ogłoszenia: 394810 - 2011; data zamieszczenia: 24.11.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Krakowski , Al. Słowackiego 20, 30-037 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 633 49 06, faks 12 6335294.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Krakowskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I ( część I zamówienia)

ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,

ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,

ubezpieczenie sprzętu elektronicznego,

ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia,

ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (ogólnej + rozszerzenia),

Zadanie II ( cześć II zamówienia)

ubezpieczenie komunikacyjne OC/AC/NW/ASS,

Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SIWZ określającym warunki i zakres ubezpieczenia oraz w Załączniku nr 3 do SIWZ - Projekt umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wykonawcy wykonującemu zamówienie podstawowe zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego stanowiących nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.60.00-0, 66.51.41.10-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, o której mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 r. - Zamawiający uzna, iż warunek został spełniony w przypadku, gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, o której mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2010 r. Nr 11, poz. 66 z późn. zm.) we wszystkich grupach ryzyk objętych przedmiotem niniejszego postępowania.

      o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.), we wszystkich grupach ryzyk objętych przedmiotem niniejszego postępowania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie określił warunku - Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie określił warunku - Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie określił warunku - Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie określił warunku - Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

a)zmiany dotyczące terminów płatności, wysokości i liczby rat składki; w przypadku braku środków na zapłatę składek przez jednostki Zamawiającego w terminie przewidzianym

w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia, bez dodatkowej zwyżki wysokości składki przy rozłożeniu jej na raty,

b) zmiana wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia; w przypadku zmiany wartości majątku,

c) zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego i ich formy prawnej,

w przypadku powstania nowych jednostek, przekształcenia, wyodrębniania, połączenia lub likwidacji;

d) rozszerzenie zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy;

w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego, nie przewidzianego wcześniej w SIWZ,

e) korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy;

f) zmiana zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.krakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: al. Słowackiego 20 30-037 Kraków pok. 513.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2011 godzina 10:00, miejsce: al. Słowackiego 20 30-037 Kraków pok. 203.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I ( część I zamówienia)

ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,

ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,

ubezpieczenie sprzętu elektronicznego,

ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia,

ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (ogólnej + rozszerzenia),.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I ( część I zamówienia)

    ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,

    ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,

    ubezpieczenie sprzętu elektronicznego,

    ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia,

    ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (ogólnej + rozszerzenia),.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.60.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. klauzule dodatkowe - 40


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II ( cześć II zamówienia)

ubezpieczenie komunikacyjne OC/AC/NW/ASS,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II ( cześć II zamówienia)

    ubezpieczenie komunikacyjne OC/AC/NW/ASS,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.41.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 394810 z dnia 2011-11-24

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2011-11-25 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.