Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2011-11-23 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2011-11-24  

|<<

   

 >>|

2011-11-23  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2011-11-22  

|<<

     

 

Data publikacji: 2011-11-23

Dz.U. nr: 2875

Opole Lubelskie: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Opole Lubelskie: usługi ubezpieczeniowe

Numer ogłoszenia: 304107 - 2011; data zamieszczenia: 22.11.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Przemysłowa 4a, 24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie, tel. 81 8272278, faks 81 8272278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozopolelubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi ubezpieczeniowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia mienia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Opolu Lubelskim.

Zakres ubezpieczenia obejmuje:

I. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania i użytkowania mienia oraz w związku z udzielaniem świadczeń zdrowotnych

II. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk - all risk

III. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od szkód materialnych

IV. Ubezpieczenie OC posiadacza pojazdu komunikacyjnego

V. Ubezpieczenie Auto Casco

VI. Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowcy i pasażerów; opisanych szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi dokument pozwalający wykonywać działalność ubezpieczeniową wydany przez właściwy organ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 1 do Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY Nr 1 i zezwolenia na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej wydane przez właściwy organ (np. Komisję Nadzoru Finansowego na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 6 ust 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz U. z 2003 nr 124 poz. 1151 z późn. zm.). Dokument ten będzie stanowić załącznik do oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 1 do Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY Nr 1

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 1 do Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY Nr 1. Wymagania spełniają podmioty, które są w stanie zapewnić bieżącą obsługę i szybką reakcję w przypadku zgłoszenia szkody. Prowadzą likwidację szkód w zakresie oceny i likwidacji szkód żywiołowych. Dysponują odpowiednim zapleczem personalnym (co najmniej jeden likwidator majątkowy i komunikacyjny)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 1 do Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY Nr 1. Wymagania spełniają podmioty, które dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagania spełniają wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) zgodnie z art. 154 ustawy z dnia 22.05.2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U. z 2003 r. Nr 124, poz. 1151, z późn. zm.) posiadają na dzień 30.06.2011 r. wskaźnik pokrycia rezerw techniczno-ubezpieczeniowych aktywami co najmniej 100 %; b) zgodnie z art. 146 ustawy z dnia 22.05.2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U. z 2003 r. Nr 124, poz. 1151, z późn. zm.) posiadają na dzień 30.06.2011 r. wskaźnik pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi co najmniej 100 %. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 1 do Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY Nr 1 oraz załącznikiem nr 2 - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY Nr 2

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony druk Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu z załącznikami (wzory dokumentów, tj. Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz oświadczeń Zamawiający zamieścił na stronie internetowej), 2. Pełnomocnictwo lub inny dokument upoważniający do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku podpisania oferty przez inną osobę-y niż wymienione w odpisie z właściwego rejestru. 3. Dokument ustanawiający Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 (pięć). Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków, wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły 0-1 spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do złożonego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnia. Ponadto w celu stworzenia rankingu wykonawców, Zamawiający dokona oceny kryteriów - zdolność ekonomiczna i finansowa - za pomocą punktacji, zgodnie z zestawieniem określonym poniżej. Zamawiający, spośród wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu, zaprosi do składania ofert 5 wykonawców, z zastrzeżeniem poniższych wyjątków. Jeżeli liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki. Jeżeli liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców, którzy uzyskają najwyższą liczbę punktów z oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na które składać się będzie suma punktów uzyskanych za - kondycję finansową - zgodnie z poniższym zestawieniem: 1) kondycja finansowa (zdolność ekonomiczna i finansowa): a) wysokość wskaźnika pokrycia rezerw techniczno-ubezpieczeniowych aktywami ustalonego na dzień 30.06.2011 r. lub późniejszy: od 100% do 109 % - 1 pkt, od 110% do 119 % - 2 pkt, od 120% do 149 % - 3 pkt, 150 % i powyżej - 5 pkt, b) wysokość wskaźnika pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi ustalonego na dzień 30.06.2011 r. lub późniejszy: od 100% do 249 % - 1 pkt, od 250% do 349 % - 2 pkt, 350% i powyżej - 5 pkt. Dla wykonawców działających wspólnie ocena kondycji finansowej następuje poprzez średnią arytmetyczną punktów przyznanych dla poszczególnych z wykonawców działających wspólnie. Jeżeli nie będzie można wytypować 5 wykonawców,którzy uzyskali największą liczbę punktów, ze względu na to, że dwóch lub więcej wykonawców otrzymało identyczną ilość punktów, zamawiający dopuści do udziału w postępowaniu wszystkich tych wykonawców i wówczas liczba wykonawców zaproszonych do składania ofert wstępnych może wynieść odpowiednio 6 lub więcej. Informacje dodatkowe: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest podpisać umowę generalną zgodnie z projektem, który stanowi załącznik do SIWZ w terminie wskazanym w piśmie zawiadamiającym skierowanym do niego przez Zamawiającego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić wspólnego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca ubiegający się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu powinien złożyć wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału na formularzach dostępnym na stronie internetowej Zamawiającego. Wykonawcy zakwalifikowani do złożenia ofert mogą dokonać oceny ryzyka na obiektach Zamawiającego celem oceny ryzyka ubezpieczeniowego. Wykonawcy, którzy chcą przeprowadzić ocenę ryzyka powinni zgłosić chęć przeprowadzenia oceny ryzyka wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu podając: a) zakres oceny ryzyka, b) wykaz obiektów, które miałyby być objęte oceną ryzyka, c) wykaz dokumentów, które miałyby być udostępnione wykonawcy do wglądu, d) wykaz osób do kontaktu. Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu raport z oceny ryzyka sporządzony w wyniku wizytacji. Umowy ubezpieczenia będące przedmiotem niniejszego postępowania zostaną zawarte i wykonane przy udziale i za pośrednictwem brokera ubezpieczeniowego Lewczuk Sp. z

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących sytuacjach: a) W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy b) Zmiana zakresu ubezpieczenia w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia przedmiotu ubezpieczenia c) Zmiana w KRS lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w trakcie realizacji zamówienia d) Zmiana kont bankowych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja zostanie przekazana nieodpłatnie wraz z zaproszeniem do składania ofert po kwalifikacji złożonych wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przetargowym..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2011 godzina 13:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Opolu Lubelskim, ul. Przemysłowa 4a, 24-300 Opole Lubelskie, w godz. 8:00 -15:30..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 304107 z dnia 2011-11-22

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2011-11-23 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.