+ Groupama może wejść na polski rynek na przełomie lat 2011/2012
+ Ubezpieczyciel nie będzie opierał sprzedaży wyłącznie o kanał direct
Zbliża się moment wejścia na polski rynek Groupamy. Mówi się, że pierwsze polisy ubezpieczyciel może sprzedać pod koniec grudnia bądź na początku przyszłego roku. Początkowo mówiło się, że będzie to przede wszystkim ubezpieczyciel directowy, jednak Robert Sokołowski, szef polskiej Groupamy, podkreśla, że kluczem do zarabiania na polskim rynku ma być wejście
Groupama nie ograniczy się do sprzedaży direct. |
|
|
od razu w różne kanały dystrybucji, takie jak współpraca z multiagencjami czy bankami (zobacz:
Groupama całą szerokością). Dodaje też, że aby odnosić zyski, trzeba zdobyć w Polsce ponad 300 tys. klientów. Początkowo oferta ubezpieczyciela ma opierać się o ubezpieczenia komunikacyjne i wypadkowe, po czym dołączane mają być kolejne produkty.
Paweł Zylm, prezes BRE Ubezpieczenia i szef Komisji ds. Ubezpieczeń Direct w Polskiej Izbie Ubezpieczeń, uważa, że decyzja o wprowadzeniu różnych kanałów dystrybucji jest rozsądna. Zaznaczył, że dążąc do zdobycia klientów Groupama postawi zapewne na akcję promocyjną, która przysłuży się całemu rynkowi direct. (ADM)
Za:
Puls Biznesu, nr 220 (2011-11-18), str. 8, Mariusz Gawrychowski, Francuski ubezpieczyciel wchodzi szerokim frontem
Zobacz firmy: BRE Ubezpieczenia, Groupama, PIU
Artykuł: <<< 2011-11-18 >>>