Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2011-11-10 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2011-11-14  

|<<

   

 >>|

2011-11-10  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2011-11-09  

|<<

     

 

Data publikacji: 2011-11-10

Dz.U. nr: 2867

Gorzyce: Gmina Gorzyce

Gorzyce: Kompleksowe ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną, ubezpieczenia komunikacyjne i ubezpieczenie członków ochotniczej straży pożarnej

Numer ogłoszenia: 371258 - 2011; data zamieszczenia: 09.11.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gorzyce , ul. Kościelna 15, 44-350 Gorzyce, woj. śląskie, tel. 32 4513056 w.11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną, ubezpieczenia komunikacyjne i ubezpieczenie członków ochotniczej straży pożarnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr I - Ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną, Uog Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych, Ukd Ubezpieczenie od kradzieży, rabunku i dewastacji, Ug Ubezpieczenie wartości pieniężnych - w tym gotówki, papierów wartościowych od kradzieży z włamaniem i rabunek, Ue Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, Ukz Ubezpieczenie kosztów zabezpieczeń, Usz Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia, Uoc Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej

Część nr II - Ubezpieczenia komunikacyjne Uocp Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów, Uac Ubezpieczenie Auto Casco, w związku z ruchem i postojem pojazdów, Unnw Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowcy i pasażerów

Część nr III - Ubezpieczenie członków ochotniczej straży pożarnej

Uosp Ubezpieczenie członków ochotniczej straży pożarnej w związku z udziałem w działaniach ratowniczych lub ćwiczeniach. Us Ubezpieczenie członków ochotniczej straży pożarnej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Do 50% zakresu zamówienia podstawowego.

    Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług - zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

    Zamówienie uzupełniające będzie dotyczyło przedmiotu zamówienia podstawowego i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia podstawowego tj.:

    Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych,

    Ubezpieczenie od kradzieży, rabunku i dewastacji,

    Ubezpieczenie wartości pieniężnych - w tym gotówki, papierów wartościowych od kradzieży, z włamaniem i rabunek, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, Ubezpieczenie kosztów zabezpieczeń, Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia, Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów, Ubezpieczenie Auto Casco, w związku z ruchem i postojem pojazdów, Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowcy i pasażerów, Ubezpieczenie członków ochotniczej straży pożarnej w związku z udziałem w działaniach ratowniczych lub ćwiczeniach.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.33.70.00-1, 66.33.41.00-1, 66.33.71.00-2, 66.33.11.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada koncesję, zezwolenie lub licencję tj. zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 22.05.2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. nr 124, poz. 1151 z późn. zm.)

      Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w rozdz. IX SIWZ, a także oświadczenia wykonawcy, że spełnia warunki wymagane w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik do SIWZ).

      Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie ; w systemie 0-1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje( zamówienia ciągłe) należycie

      w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie w części nr I - co najmniej 1 zlecenia ( usługi) na kompleksowe ubezpieczenie majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną w zakresie tożsamym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia przez okres 2 lat, w części nr II - co najmniej 1 zlecenia ( usługi) na ubezpieczenia komunikacyjne w zakresie tożsamym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia przez okres 2 lat, w części nr III - co najmniej 1 zlecenia ( usługi) na ubezpieczenie członków ochotniczej straży pożarnej

      w zakresie tożsamym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia przez okres 2 lat

      lub w części nr I - co najmniej 2 zleceń ( usług) na kompleksowe ubezpieczenie majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną w zakresie tożsamym stanowiącym przedmiot zamówienia przez okres 1 roku.

      lub w części nr II - co najmniej 2 zleceń ( usług) na ubezpieczenia komunikacyjne w zakresie tożsamym stanowiącym przedmiot zamówienia przez okres 1 roku

      lub w części nr III - co najmniej 2 zleceń ( usług) na ubezpieczenie członków ochotniczej straży pożarnej w zakresie tożsamym stanowiącym przedmiot zamówienia przez okres 1 roku. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w rozdz. IX SIWZ, a także oświadczenia wykonawcy, że spełnia warunki wymagane w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik do SIWZ).

      Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie ; w systemie 0-1 (zero - jedynkowym tj. spełnia-nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim zapleczem personalnym: do części nr I - ( co najmniej jednym pracownikiem sprzedażowym, uprawnionym do wystawiania polis i co najmniej dwoma pracownikami w zakresie likwidacji szkód - do ubezpieczeń majątkowych) do części nr II - ( co najmniej jednym pracownikiem sprzedażowym, uprawnionym do wystawiania polis i co najmniej dwoma pracownikami w zakresie likwidacji szkód - do ubezpieczeń komunikacyjnych)do części nr III - ( co najmniej jednym pracownikiem sprzedażowym, uprawnionym do wystawiania polis i co najmniej jednym pracownikami w zakresie likwidacji szkód - do ubezpieczeń członków ochotniczej straży pożarnej).

      Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w rozdz. IX SIWZ, a także oświadczenia wykonawcy, że spełnia warunki wymagane w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik do SIWZ). Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie w systemie 0-1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwa do podpisywania oferty, podpisane przez osoby uprawomocnione, jeśli nie wynika to z innych dokumentów dołączonych do oferty

2. Wykaz placówek, które będą obsługiwać zamówienie.

3. Oświadczenie o postanowieniach szczególnych do Ogólnych Warunków Ubezpieczeń. 4. Oświadczenie o procedurze likwidacji szkód.

5. Statut towarzystwa w przypadku Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych.

6. Oświadczenie dotyczące podwykonawców

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:

a) Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Umocowanie winno zostać przedłożone wraz z ofertą.

b) Umowa regulująca zasady współpracy podmiotów występujących wspólnie winna być dostarczona Zamawiającemu przed podpisaniem umowy po wyborze Wykonawcy.

c) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty nastąpi w przypadku poniższych okoliczności:

a) cena brutto umowy na usługi ubezpieczeniowe ulegnie obniżeniu w przypadku zmniejszenia wartości przedmiotu ubezpieczenia i osób do ubezpieczenia. Rozliczenie składki ubezpieczeniowej nastąpi na podstawie art. 813 kodeksu cywilnego, b) urzędowej zmiany stawki podatku vat.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorzyce.bip.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Gorzycach, ul. Kościelna 15, 44-350 Gorzyce, pokój nr 18 (II piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2011 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy Gorzyce, ul. Kościelna 15, 44-350 Gorzyce, Biuro Obsługi Interesanta (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uog Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych,

    Ukd Ubezpieczenie od kradzieży, rabunku i dewastacji,

    Ug Ubezpieczenie wartości pieniężnych - w tym gotówki, papierów wartościowych od kradzieży z włamaniem i rabunek Ue Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego

    Ukz Ubezpieczenie kosztów zabezpieczeń Usz Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia Uoc Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenia komunikacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uocp Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów Uac Ubezpieczenie Auto Casco, w związku z ruchem i postojem pojazdów Unnw Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowcy i pasażerów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ubezpieczenie członków ochotniczej straży pożarnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uosp Ubezpieczenie członków ochotniczej straży pożarnej w związku z udziałem w działaniach ratowniczych lub ćwiczeniach. Us Ubezpieczenie członków ochotniczej straży pożarnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.64.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 371258 z dnia 2011-11-09

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2011-11-10 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.