Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2011-11-09 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2011-11-10  

|<<

   

 >>|

2011-11-09  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2011-11-08  

|<<

     

 

Data publikacji: 2011-11-09

Dz.U. nr: 2866

Kielce: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o.

Kielce: Ubezpieczenie środków transportu w roku 2012 w zakresie OC, AC i NW.

Numer ogłoszenia: 291273 - 2011; data zamieszczenia: 08.11.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. , ul. Krakowska 64, 25-701 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3653100, faks 041 3455220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wod-kiel.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie środków transportu w roku 2012 w zakresie OC, AC i NW..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie środków transportu w zakresie :

1. OC - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej , minimalna suma gwarancyjna wynosi:

A. szkody na osobie 2 500 000 EURO,

B. szkody na mieniu 500 000 EURO, wg załączonego wykazu pojazdów i sprzętu oraz terminu ubezpieczenia - załącznik nr 9.

2. AC - ubezpieczenie autocasco w pełnym zakresie, w tym :

a. kradzież,

b. rabunek,

c. zniesienie udziału własnego.

- zniesienie udziału własnego w przypadku pojazdów stanowiących przedmiot leasingu lub wynajmu,

- franszyza integralna - wykupiona,

- franszyza redukcyjna - wykupiona.

3. NW - ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów pojazdu mechanicznego wg. załączonego wykazu pojazdów i sprzętu z wartością ubezpieczenia - załącznik nr 9.

a. w przypadku całkowitego, trwałego uszczerbku na zdrowiu: 100% sumy ubezpieczenia,

b. w przypadku śmierci ubezpieczonego: 100% sumy ubezpieczenia.

c. w przypadku częściowego, trwałego uszczerbku na zdrowiu: 1% sumy ubezpieczenia za każdy 1% uszczerbku zdrowia.

Warunki realizacji zamówienia:

1. W przypadku samochodów osobowych ubezpieczenia będą zawierane od sumy brutto. Odszkodowania, także za szkody całkowite będą wypłacane z podatkiem VAT.

2. W przypadku samochodów ciężarowych ubezpieczenia będą zawierane na sumy nie zawierające podatku VAT. Odszkodowania, także za szkody całkowite będą wypłacane bez podatku VAT.

3. Wyposażenia dodatkowe, ubezpieczane będą w ramach ubezpieczenia dla danego pojazdu. W myśl powyższego, wyposażenie dodatkowe stanowić będą: radiotelefony, radioodtwarzacze, zmieniacze płyt CD, głośniki, zestawy głośnomówiące, itp.

4. W ramach ubezpieczenia AC ochroną zostaną objęte koszty oklejania, grawerowania pojazdów oznaczeniami firmowymi.

5. Zakładana jest stała wartość sumy ubezpieczenia pojazdów przez okres 12 miesięcy.

6. Koszty poniesione przez Zamawiającego na zapobieżenie zwiększeniu szkody oraz zabezpieczenie uszkodzonego pojazdu po szkodzie będą zwracane za każde zdarzenie do wysokości 10% sumy ubezpieczenia AC.

7. Wykonawca wypłaci odszkodowanie za udokumentowane koszty naprawy

w terminie 14 dni od daty otrzymania kompletu dokumentów.

8. W przypadku szkody, której koszty likwidacji przekroczą 70% sumy ubezpieczenia, szkoda traktowana będzie jak szkoda całkowita. Likwidacja szkody nastąpi poprzez wypłacenie odszkodowania.

9. W razie szkody polegającej na kradzieży pojazdu, Wykonawca wypłaci odszkodowanie w terminie 30 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o szkodzie. Gdyby w terminie 30 dni, wyjaśnienie okoliczności koniecznych do ustalenia odpowiedzialności Wykonawcy albo wysokości odszkodowania okazało się niemożliwe, odszkodowanie zostanie wypłacone maksymalnie w ciągu 60 dni od dnia zawiadomienia o kradzieży. Wykonawca może uzależnić wypłatę odszkodowania od przeniesienia nas jego rzecz własności pojazdu po jego wyrejestrowaniu.

10. Nie będzie miała zastosowania zasada potrącania z odszkodowania kwot odpowiadających ubytkowi wartości części zamiennych w tym amortyzacja, zakwalifikowanych do wymiany.

11. Ochroną zostaje objęte ryzyko stłuczenia szyb samochodowych: czołowych, bocznych i tylnej. Do ubezpieczenia przyjęte są wszystkie pojazdy wymienione

w załączniku nr 9, bez względu na ładowność.

12. W przypadku szkody w pojeździe spowodowaną kradzieżą, awarią lub innymi zdarzeniami losowych Wykonawca pokryje koszty wynajmu pojazdu zastępczego do 7 dni - dotyczy samochodów osobowych.

13. Wykonawca wypłaci odszkodowanie za szkodę, gdy w momencie powstania szkody pojazd nie posiadał ważnego badania technicznego, jeżeli w odniesieniu do tego pojazdu obowiązuje wymóg dokonania okresowych badań technicznych -dotyczy to wyłącznie sytuacji, kiedy szkoda wystąpiła nie później niż 30 dni od daty wygaśnięcia okresu ważności badania technicznego, o ile brak badań technicznych nie miał wpływu na powstanie szkody.

14. W przypadku likwidacji szkód powstałych w ogumieniu, nie uwzględnia się stopnia jego zużycia eksploatacyjnego.

15. Wykonawca nie pomniejszy wypłaty odszkodowania w przypadku szkód powstałych w wyniku nie dostosowania się przez kierującego pojazdem do zasad ruchu drogowego.

16. Brak wpłaty składki przez Zamawiającego lub którejkolwiek z rat w terminie przewidzianym w umowie ubezpieczenia nie powoduje rozwiązania umowy, ani zawieszenia udzielanej ochrony ubezpieczenia. W sytuacji braku opłaty składki lub jednej z rat Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić o tym pisemnie Zamawiającego wyznaczając dodatkowy , co najmniej 14 dniowy termin do zapłaty składki .

17. Zamawiający, zastrzega sobie prawo do udzielenia zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w przypadki nabycia nowych środków transportu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający, zastrzega sobie prawo do udzielenia zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w przypadki nabycia nowych środków transportu.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.41.10-0, 66.51.61.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest aby Wykonawca posiadał zezwolenie, wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w myśl ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej ( Dz. U. z 2003 r. Nr 124 poz. 1151 z późniejszymi zmianami ) co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia, tj. prowadzenie działalności w zakresie ubezpieczeń działu II, grup 3 i 10, załącznika do w/w ustawy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest, aby Wykonawca posiadał na terenie miasta Kielce, jednostkę organizacyjną, która wystawia oryginały Polis.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest, aby Wykonawca dysponował osobami, które dokonają oględzin miejsca powstania szkody w ciągu 72 godzin w dni robocze, od chwili zgłoszenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest, aby Wykonawca posiadał:

      - kapitał akcyjny w wielkości co najmniej 60 000 000 zł, w pełni opłacony,

      - na dzień 31.12.2010 r. lub najbardziej aktualny, wskaźnik pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi w wielkości co najmniej 100%.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o posiadaniu na terenie miasta Kielce, jednostki organizacyjnej, która wystawia oryginały polis - wzór stanowi załącznik nr 3.

Oświadczenie o dysponowaniu osobami, które dokonają oględzin miejsca powstania szkody w ciągu 72 godzin w dni robocze, od chwili zgłoszenia - wzór stanowi załącznik nr 4.

Oświadczenie o wielkości posiadanego kapitału akcyjnego, w pełni opłaconego - wzór stanowi załącznik nr 5.

Oświadczenie o wielkości posiadanego, na dzień 31.12.2010 r. lub najbardziej aktualnego, wskaźnika pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi - wzór stanowi załącznik nr 6.

Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Wszelkie oświadczenia, dokumenty oraz kserokopie dokumentów powinny być uwierzytelnione w formie pisemnej, własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy lub upoważnionego przez nią przedstawiciela.

Jeżeli dokumenty zostaną podpisane przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć prawnie skuteczne pełnomocnictwo.

Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać:

- wskazanie postępowania którego dotyczy,

- Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie,

- zakres umocowania pełnomocnika.

Winien on być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik.

Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający przewiduje zmianę w zapisie treści umowy w przypadku ubezpieczenia nowo nabytych środków transportu.

Powyższe skutkować będzie zwiększeniem wartości zawartej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wod.-kiel.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o.

ul. Krakowska 64

25-701 Kielce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2011 godzina 10:45, miejsce: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o.

ul. Krakowska 64

25-701 Kielce

Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 291273 z dnia 2011-11-08

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2011-11-09 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.