Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2011-11-07 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2011-11-08  

|<<

   

 >>|

2011-11-07  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2011-11-04  

|<<

     

 

Data publikacji: 2011-11-07

Dz.U. nr: 2864

Katowice: Miasto Katowice

Katowice: Usługa kompleksowego ubezpieczenia jednostek organizacyjnych Miasta Katowice (nadzorowanych przez Wydział Edukacji).

Numer ogłoszenia: 288717 - 2011; data zamieszczenia: 04.11.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice , ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2593302, faks 32 2593303.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowego ubezpieczenia jednostek organizacyjnych Miasta Katowice (nadzorowanych przez Wydział Edukacji)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na następujące części (pakiety). Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na jeden, dwa lub trzy pakiety

PAKIET I

1. Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia.

2. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk.

3. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk.

PAKIET II:

Ubezpieczenia komunikacyjne.

PAKIET III:

Kompleksowe ubezpieczenie jachtu.

Zastrzeżenie: Jeżeli Wykonawca działa w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych, w przypadku udzielenia mu zamówienia, Zamawiający nie będzie zobowiązany do dopłaty ewentualnej składki w celu zrównoważenia ujemnego wyniku towarzystwa.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający przewiduje możliwość zawarcia w okresie trwania umowy zamówień uzupełniających. Zamówienia uzupełniające udzielane będą w trybie zamówień z wolnej ręki, po spełnieniu przesłanek z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

    2. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe, zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym oraz kalkulowania składki w systemie pro rata temporis.

    3. Wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 50% wartości realizowanego zamówienia a zamówienia uzupełniające będą dotyczyły tego samego zakresu.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w Ustawie z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 11, poz. 66 ze zm.)

      Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych z wnioskiem dokumentów oraz będzie zgodny z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni wykazać, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia - tj posiadają współczynnik pokrycia marginesu wypłacalności na poziomie min. 100 % na dzień 31.12.2010 lub późniejszy

      Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu (formalnych) na podstawie wymienionego w części III.6 niniejszego ogłoszenia oświadczenia złożonego przez wykonawcę wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ww. wniosku dokumentów oraz będzie zgodny z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wniosek o dopuszczenie do udziału wraz z oświadczeniem o wysokości współczynnika pokrycia marginesu wypłacalności na poziomie min. 100 % na dzień 31.12.2010 lub późniejszy (w procentach) oraz oświadczenie o wysokości wskaźnika pokrycia rezerw techniczno-ubezpieczeniowych aktywami na dzień 31.12.2010 lub późniejszy (w procentach).

2. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia takiego wykonawcy z postępowania dokumenty wymienione w sekcji III.4.2 ogłoszenia należy przedstawić j.n.:

a) spółki cywilne - dla każdego ze wspólników spółki osobno,

b) konsorcja - dla każdego z partnerów konsorcjum osobno.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

1. Zamawiający dokona oceny punktowej otrzymanych wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na podstawie w następujący sposób:

wysokość współczynnika pokrycia marginesu wypłacalności na dzień 31.12.2010 lub późniejszy

- na poziomie 100 % - 0 punktów

- powyżej 100 % - proporcjonalnie do wysokości pokrycia marginesu wypłacalności, obliczone wg wzoru: ilość punktów (C) = współczynnik badanego wniosku x 100 podzielone przez najwyższy współczynnik.

2. Do składania ofert zostanie zaproszonych 10 wykonawców, którzy otrzymali największą ilość punktów.

3. W sytuacji, gdy na ostatnim miejscu w rankingu znajdzie się więcej niż 1 wykonawca, zamawiający zaprosi do składania ofert tego spośród nich, który na dzień 31.10.2010 roku posiada wyższy wskaźnik pokrycia rezerw techniczno-ubezpieczeniowych aktywami.

4. Jeśli w tak podany sposób wyliczenia punktów kilku wykonawców zdobędzie tyle samo punktów i nie będzie możliwe wybranie 10 wykonawców, Zamawiający zwiększy liczbę wykonawców zapraszanych do składania ofert.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania, na wniosek Zamawiającego, zmian w przedmiocie

ubezpieczenia w polisach wystawianych na okres wskazany w SIWZ. Dopuszczane zmiany dotyczą

aktualizacji przedmiotu ubezpieczenia, sum ubezpieczenia, oraz zakresu działalności Zamawiającego

przekazanych przez Zamawiającego. Zmiany dotyczące: - aktualizacji przedmiotu i sumy ubezpieczenia -

wynikać będą ze wzrostu lub zmniejszenia się posiadanego przez jednostki organizacyjne mienia (kupno,

sprzedaż, likwidacja itp.), - zakresu działalności Zamawiającego - wynikać będą z rozszerzenia zakresu

prowadzonej działalności jednostek np. o dodatkowe lokalizacje, prowadzenie basenu itp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Supra Brokers Sp. z o.o., 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna 10, tel. 0 71 77 70 444, fax 071 77 70 455, e-mail: centrala@suprabrokers.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2011 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta Katowice, Wydział Edukacji ul. Kopernika 14, Katowice pok. nr 7- sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: UWAGA: Zamawiający przeprowadza postępowanie przy współpracy z firmą Supra Brokers Sp. z o.o., 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna 10, tel. 0 71 77 70 444 fax 071 77 70 455, e-mail: centrala@suprabrokers.pl.

1. Opis sposobu przygotowania Wniosku o dopuszczenia do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (dalej: Wniosku):

1.1. Wzór wniosku zostanie udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego: http://bip.um.katowice.pl. Wykonawca może wykorzystać wzór wniosku jednakże nie jest to jego obowiązkiem. Dla każdej z części zamówienia należy złożyć odrębny wniosek.

1.2. Wraz z Wnioskiem powinny być złożone:

1.2.1) Oświadczenia i dokumenty, wymagane postanowieniami Sekcji III.4 Ogłoszenia o zamówieniu;

1.2.2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

1.2.3) Pełnomocnictwo do podpisania Wniosku (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z Wnioskiem.

1.3. Wniosek powinien być podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

1.4. Wniosek powinien być sporządzony w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej. Każdy dokument składający się na Wniosek powinien być czytelny.

1.5. Każdy dokument składany wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu sporządzony w innym języku niż język polski powinien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.

1.6. Każda poprawka w treści Wniosku, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, etc. powinno być parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym razie nie będzie uwzględnione.

1.7. Dokumenty składane wraz z Wnioskiem, inne niż pełnomocnictwo, mogą być złożone w oryginale, lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem).

1.8. Informacja o złożeniu wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu może być przekazana telefonicznie ( Supra Brokers Sp. z o.o. Małgorzata Józiak-Tęczar nr telefonu 519 172 145) przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek uważa się za złożony w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu został on wysłany w formie pisemnej i zamawiający otrzymał go nie później niż w terminie 7 dni od dnia upływu terminu składania wniosków (art. 27 ust. 5 pzp).

1.9. Wniosek należy złożyć w Urzędzie Miasta Katowice, Wydział Edukacji ul. Kopernika 14, Katowice pok. nr 7- sekretariat. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, pocztą elektroniczną lub faksem. (z zastrzeżeniem pkt. 3) Jeśli oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje wykonawcy lub Zamawiający przekażą za pomocą poczty elektronicznej lub faksu to uważać się będzie za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do adresata przed upływem terminu i zostanie niezwłocznie potwierdzona na piśmie na żądanie drugiej strony.

2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia nie będzie udostępniana na stronie internetowej Urzędu Miasta Katowice. SIWZ zostanie przekazana Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert.

3. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w postaci elektronicznej.

4. Jeśli wykonanie zamówienia zostanie powierzone podwykonawcom - wykonawca w swojej ofercie powinien wskazać, którą część będzie wykonywał podwykonawca.

5. Zaleca się, aby dokumenty uporządkować, ponumerować i zbindować według numerów załączników określonych w Ogłoszeniu. Tak przygotowany wniosek powinien zawierać wykaz dokumentów (z numerami stron)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienai

    2. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk

    3. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. WARUNKI UBEZPIECZENIA - 20


CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenia komunikacyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe ubezpieczenie jachtu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 288717 z dnia 2011-11-04

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2011-11-07 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.