Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2011-11-04 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2011-11-07  

|<<

   

 >>|

2011-11-04  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2011-11-03  

|<<

     

 

Data publikacji: 2011-11-04

Dz.U. nr: 2863

Bydgoszcz: Kujawsko-Pomorki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia

Bydgoszcz: znak 02/NFZ/WAG/ 2110 / P/ 8 /11

ubezpieczenie majątku K-P OW NFZ w Bydgoszczy.

Numer ogłoszenia: 287591 - 2011; data zamieszczenia: 03.11.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia , ul. Aleje Mickiewicza 15, 85-071 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3252702, faks 052 3252709.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: znak 02/NFZ/WAG/ 2110 / P/ 8 /11

ubezpieczenie majątku K-P OW NFZ w Bydgoszczy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZASIĘG DZIAŁANIA, ZATRIUDNIENIE

Kujawsko-Pomorski Oddział Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia obejmuje swym zasięgiem działania całe województwo Kujawsko-Pomorskie. Zatrudnienie 247 osób.

Posiadane placówki:

Bydgoszcz - Al. Mickiewicza 15,

Bydgoszcz - ul. Słowackiego 3,

Bydgoszcz - ul. Warszawska 10 (wynajem),

Włocławek - ul. Kilińskiego 16 (wynajem),

Toruń - ul. Szosa Chełmińska 30 (wynajem).

PRZEDMIOT I ZAKRES ZAMÓWIENIA

Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk - zakres pełny, ubezpieczenie wg wartości księgowej brutto, kosztów nabycia - sumy stałe.

Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzy. /Notebooki - rozszerzenie o użytkowanie mobilne/.

Klauzule obligatoryjne

Klauzula reprezentantów

Klauzula ciągłości ubezpieczenia

Klauzula oceny ryzyka

Klauzula automatycznego pokrycia

Klauzula włączenia przepięć

Klauzula ograniczenia zasady proporcji.

Klauzula przyjmująca istniejący system zabezpieczeń

Klauzula dewastacji/wandalizmu

Klauzula warunków i taryf

Klauzula stempla pocztowego

Klauzula ubezpieczenia przezornej sumy ubezpieczenia

Klauzula odnowienia, ratunku lub odtworzenia dokumentów

Klauzula ubezpieczenia od daty dostawy do daty włączenia do eksploatacji

Klauzula szybkiej likwidacji szkód

Klauzula zmiana lokalizacji ubezpieczonego mienia.

Klauzule fakultatywne.

Klauzula włączenia rażącego niedbalstwa

Klauzula katastrofy budowlanej

Klauzula ubezpieczonych kosztów

Klauzula wyłączenia ryzyka z eksploatacji

Klauzula identycznej wartości ubezpieczeniowej

Klauzula naprawy zabezpieczeń przeciw kradzieżowych

Klauzula remontowa

Klauzula wyrównania sumy ubezpieczenia

Klauzula transportu gotówki

Klauzula rozszerzająca odpowiedzialność o akty terroryzmu, strajków, zamieszek oraz sabotażu

Klauzula niezawiadomienia w terminie o szkodzie

Klauzula ubezpieczenia sprzętu przenośnego poza miejscem ubezpieczenia

Klauzula funduszu prewencyjnego

Klauzula automatycznego pokrycia konsumpcji sumy ubezpieczenia

Klauzula bezzwłocznej naprawy szkody

Klauzula 72 godzin

Klauzula kradzieży zwykłej

Klauzula rozszerzająca ochronę o konsekwencje opadów śniegu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych - 50 % zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzić działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem - aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej przez Wykonawcę, wydane zgodnie z ustawą z dnia 22.05.2003 r. o działalności ubezpieczeniowej ( jednolity tekst z 2010 r. Dz.U. nr 11 poz. 66 z późn. zm. )

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać zrealizowane ( lub realizowane ) w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 zamówień odpowiadających swoich rodzajem niniejszemu postępowaniu ( tj. co najmniej ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 10 mln. PLN, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z suma gwarancyjną nie mniejszą niż 2 mln PLN), za jeden rok ubezpieczenia - wykaz wykonanych usług / lub wykonywanych - wykaz kontraktów winien uwzględniać zakres wykonywania zamówień ( ich rodzaj i wartość sum ubezpieczenia i sum gwarancyjnych PLN ) z dokładną nazwą, adresem, nr telefonu zleceniodawcy, datą wykonania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    oświadczenie - warunki proponowanego ubezpieczenia - potwierdzające spełnienie warunków określonych w zał nr 3 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy ( wg załącznika nr 1 do SIWZ ),

2. w przypadku gdy wykonawcy będą występowali z ofertą wspólną - przedsiębiorcy zobowiązani są przedłożyć wraz z ofertą informację - oświadczenie przewidującą sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich oraz sposób odpowiedzialności i spełnić wszystkie wymogi określone w SIWZ,

3. jeżeli Wykonawca przewiduje zlecenie części zamówienia podwykonawcom winien wskazać dane dotyczące części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom,

4. pełnomocnictwa osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, o ile są to inne osoby niż wymienione w dokumentach żądanych w dokumentach rejestrowych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - akceptacja klauzul fakultatywnych - 25

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy za zgodą stron w zakresie :

a) terminu realizacji umowy,

b) parametrów wykonania usługi w przypadkach :

- zmiany wartości majątku Zamawiającego,

- aktualizacji rozwiązań z uwagi na zmiany obowiązujących przepisów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-bydgoszcz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na pisemny wniosek K-P OW NFZ Al. Mickiewicza 15, 85-071 Bydgoszcz, osobiście K-P OW NFZ ul. Słowackiego 3 w Bydgoszczy, pokój nr 305.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2011 godzina 10:00, miejsce: K-P OW NFZ Al. Mickiewicza 15, 85-071 Bydgoszcz, kancelaria, pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza :

- zawrzeć umowy ramowej,

- ustanowić dynamicznego systemu zakupów,

- dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 287591 z dnia 2011-11-03

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2011-11-04 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.