Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2011-10-25 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2011-10-26  

|<<

   

 >>|

2011-10-25  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2011-10-24  

|<<

     

 

Data publikacji: 2011-10-25

Dz.U. nr: 2857

Lubartów: Gmina Lubartów

Lubartów: Ubezpieczenie Gminy Lubartów i gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie ryzyk majątkowych oraz odpowiedzialności cywilnej

Numer ogłoszenia: 349328 - 2011; data zamieszczenia: 24.10.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubartów , ul. Lubelska 18A, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8553586, faks 081 8545901.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-lubartow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie Gminy Lubartów i gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie ryzyk majątkowych oraz odpowiedzialności cywilnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. ubezpieczenie Gminy Lubartów i gminnych jednostek organizacyjnych (zgodnie z wykazem) , w zakresie ryzyk majątkowych oraz odpowiedzialności cywilnej.

2. Zakres ubezpieczenia obejmuje:

a) w okresie 36 miesięcy (zgodnie z terminami podanymi w załączniku - specyfikacji):

- ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych

- ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku

- ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Gminy Lubartów i gminnych jednostek organizacyjnych zgodnie z wykazem

b) w okresie 36 miesięcy zgodnie z terminami podanymi w SIWZ

- ubezpieczenie OC, AC, NW, Assistance samochodów i pojazdów

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji do

ubezpieczenia Gminy Lubartów i gminnych jednostek organizacyjnych zgodnie z wykazem w SIWZ .

4.W okresie trwania umowy ubezpieczenia Zamawiający może zmienić

tj. zmniejszyć lub zwiększyć zakres przedmiotu ubezpieczenia na skutek

wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w czasie składania

zamówienia.

5. Opłaty składki ubezpieczeniowej będą płacone w PLN w okresach

rocznych.

6. Na każdy roczny okres ubezpieczenia będą każdorazowo wystawiane polisy ubezpieczeniowe zgodnie z zakresem opisanym w załączniku - specyfikacji

7. Na każdy roczny okres ubezpieczenia zastosowane będą stałe niezmienne współczynniki do naliczania składki w całym 36 miesięcznym okresie ubezpieczenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art.67

    ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.

    W okresie trwania umowy ubezpieczenia Zamawiający może zmienić

    tj. zmniejszyć lub zwiększyć zakres przedmiotu ubezpieczenia na skutek

    wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w czasie składania

    zamówienia. Zmiana zakresu przedmiotu ubezpieczenia będzie skutkować

    aneksem do umowy ubezpieczenia - Polisy lub nową umową w przypadku

    zamówień uzupełniających.

    Zwiększenie zakresu przedmiotu ubezpieczenia nie przekroczy 50% ceny

    składki pierwotnej zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.60.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie towarzystwa ubezpieczeniowego w sprawie spełniania ustawowych wymogów w zakresie bezpieczeństwa i wymogów asekuracyjnych.

      Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału we postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału we postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału we postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału we postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału we postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-lubartow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubartów ul. Lubelska 18A, pok. 22, 21-100 Lubartów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2011 godzina 14:00, miejsce: Lubartów ul. Lubelska 18A, pok. 23 - sekretariat, 21-100 Lubartów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 349328 z dnia 2011-10-24

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2011-10-25 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.