Numer ogłoszenia: 349328 - 2011; data zamieszczenia: 24.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubartów , ul. Lubelska 18A, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8553586, faks 081 8545901.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-lubartow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie Gminy Lubartów i gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie ryzyk majątkowych oraz odpowiedzialności cywilnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. ubezpieczenie Gminy Lubartów i gminnych jednostek organizacyjnych (zgodnie z wykazem) , w zakresie ryzyk majątkowych oraz odpowiedzialności cywilnej.
2. Zakres ubezpieczenia obejmuje:
a) w okresie 36 miesięcy (zgodnie z terminami podanymi w załączniku - specyfikacji):
- ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych
- ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku
- ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Gminy Lubartów i gminnych jednostek organizacyjnych zgodnie z wykazem
b) w okresie 36 miesięcy zgodnie z terminami podanymi w SIWZ
- ubezpieczenie OC, AC, NW, Assistance samochodów i pojazdów
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji do
ubezpieczenia Gminy Lubartów i gminnych jednostek organizacyjnych zgodnie z wykazem w SIWZ .
4.W okresie trwania umowy ubezpieczenia Zamawiający może zmienić
tj. zmniejszyć lub zwiększyć zakres przedmiotu ubezpieczenia na skutek
wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w czasie składania
zamówienia.
5. Opłaty składki ubezpieczeniowej będą płacone w PLN w okresach
rocznych.
6. Na każdy roczny okres ubezpieczenia będą każdorazowo wystawiane polisy ubezpieczeniowe zgodnie z zakresem opisanym w załączniku - specyfikacji
7. Na każdy roczny okres ubezpieczenia zastosowane będą stałe niezmienne współczynniki do naliczania składki w całym 36 miesięcznym okresie ubezpieczenia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art.67
ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.
W okresie trwania umowy ubezpieczenia Zamawiający może zmienić
tj. zmniejszyć lub zwiększyć zakres przedmiotu ubezpieczenia na skutek
wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w czasie składania
zamówienia. Zmiana zakresu przedmiotu ubezpieczenia będzie skutkować
aneksem do umowy ubezpieczenia - Polisy lub nową umową w przypadku
zamówień uzupełniających.
Zwiększenie zakresu przedmiotu ubezpieczenia nie przekroczy 50% ceny
składki pierwotnej zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.60.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie towarzystwa ubezpieczeniowego w sprawie spełniania ustawowych wymogów w zakresie bezpieczeństwa i wymogów asekuracyjnych.
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału we postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-lubartow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubartów ul. Lubelska 18A, pok. 22, 21-100 Lubartów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2011 godzina 14:00, miejsce: Lubartów ul. Lubelska 18A, pok. 23 - sekretariat, 21-100 Lubartów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Za:
Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 349328 z dnia 2011-10-24
Artykuł: <<< 2011-10-25 >>>