Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2011-10-24 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2011-10-25  

|<<

   

 >>|

2011-10-24  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2011-10-21  

|<<

     

 

Data publikacji: 2011-10-24

Dz.U. nr: 2856

Warszawa: Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy

Warszawa: Ubezpieczenie samochodów Państwowej Inspekcji Pracy

Numer ogłoszenia: 345916 - 2011; data zamieszczenia: 21.10.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy , ul. Krucza 38/42, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4203754, 4203757, faks 22 4203481.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pip.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Nadzór nad warunkami pracy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie samochodów Państwowej Inspekcji Pracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie samochodów Państwowej Inspekcji Pracy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1i ust. 2 Pzp oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009r.. Nr 226. poz. 1817).

      Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

      Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu - ocena: 0 (nie spełnia) lub 1 (spełnia). Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, w przypadku załączenia do oferty wszystkich dokumentów wskazanych w pkt III.3.1.1 - potwierdzających spełnienie warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu.

      III.2.IIII.3.1.1 Wykaz dokumentów lub oświadczeń, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu

      potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykaz dokumentów,

      jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z

      udziału w postępowaniu:

      1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 Pzp ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp;

      2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z przetargu zgodnie z art. 24 ust. 1 oraz o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp .

      Uwaga: Dotyczy podmiotu mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej - Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.1.1.1 należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

      Dokumenty mają być załączone w formie wskazanej w § 6 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form,

      w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz.1817).

      W przypadku podmiotu wspólnego, o którym mowa w art. 23 Pzp, dokumenty, o których mowa w pkt 3.1.1.1

      i 3.1.1.2 ma złożyć każdy podmiot wchodzący w skład podmiotu wspólnego.

      Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu - ocena zostanie dokonana poprzez przyznanie 0 - gdy wykonawca nie spełnia danego warunku udziału w postępowaniu lub 1 - gdy wykonawca spełnia dany warunek. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, w przypadku załączenia do oferty wszystkich dokumentów wskazanych w pkt 3.1.1.1 i 3.1.1.2 potwierdzających spełnienie warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczególnego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz oferty ;

2) Oświadczenie o podwykonawcach;

3) Informacja o podmiocie wspólnym - jeżeli dotyczy;

4) Formularz cenowy ;

5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty - jeżeli dotyczy;

6) Treść klauzul - jeżeli dotyczy.

Dokumenty mają być załączone w formie wskazanej w § 6 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz.1817).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Szczególne warunki określone są we wzorze umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pip.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PIP GIP , ul. Krucza 38/42 Warszawa, pok. 405 (wejście od ul. Żurawiej 6/12).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2011 godzina 09:00, miejsce: PIP GIP , ul. Krucza 38/42 Warszawa, pok. 405 (wejście od ul. Żurawiej 6/12).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 345916 z dnia 2011-10-21

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2011-10-24 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.