+ Groupama będzie korzystać z różnych kanałów dystrybucji
+ Celem jest pierwsza dziesiątka w majątku
Robert Sokołowski, dyrektor polskiego oddziału Groupamy, deklaruje wejście francuskiej firmy na nasz rynek w multikanałowym modelu dystrybucji. Francuzi chcą w Polsce sprzedawać masowe ubezpieczenia majątkowe dla klienta indywidualnego. Nie będzie to jednak, jak dotychczas mówiono w mediach, wyłącznie direct. Firma będzie korzystać również z multiagencji oraz innych partnerów. Początkiem mają być ubezpieczenia komunikacyjne uzupełniane potem sukcesywnie o inne produkty.
Jedną z głównych dróg dystrybucyjnych produktów Groupamy ma być bancassurance. W tym kanale ubezpieczyciel widzi w Polsce olbrzymi potencjał. Dostępny będzie tutaj cały wachlarz ubezpieczeń majątkowych: komunikacja, GAP, mieszkaniówka, PPI, ochrona prawna, NNW.
Celem dla młodego, i według Roberta Sokołowskiego dynamicznego, zespołu ma być osiągnięcie na polskim rynku istotnej pozycji. We wszystkich krajach oznacza to dla Groupamy przynajmniej pierwszą dziesiątkę firm. (MaB)
Informacja własna
Również:
Puls Biznesu, nr 203 (2011-10-21), str. 5, MGA, Groupama coraz bliżej debiutu
Zobacz firmy: Groupama
Artykuł: <<< 2011-10-21 >>>