Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2011-10-21 >>>

 

Z firm

 

Nawigacja

2011-10-24  

|<<

   

 >>|

2011-10-21  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2011-10-20  

|<<

     

 

Data publikacji: 2011-10-21

Dz.U. nr: 2855

Groupama całą szerokością

(Groupama)

+ Groupama będzie korzystać z różnych kanałów dystrybucji

+ Celem jest pierwsza dziesiątka w majątku

 

Robert Sokołowski, dyrektor polskiego oddziału Groupamy, deklaruje wejście francuskiej firmy na nasz rynek w multikanałowym modelu dystrybucji. Francuzi chcą w Polsce sprzedawać masowe ubezpieczenia majątkowe dla klienta indywidualnego. Nie będzie to jednak, jak dotychczas mówiono w mediach, wyłącznie direct. Firma będzie korzystać również z multiagencji oraz innych partnerów. Początkiem mają być ubezpieczenia komunikacyjne uzupełniane potem sukcesywnie o inne produkty.

Jedną z głównych dróg dystrybucyjnych produktów Groupamy ma być bancassurance. W tym kanale ubezpieczyciel widzi w Polsce olbrzymi potencjał. Dostępny będzie tutaj cały wachlarz ubezpieczeń majątkowych: komunikacja, GAP, mieszkaniówka, PPI, ochrona prawna, NNW.

Celem dla młodego, i według Roberta Sokołowskiego dynamicznego, zespołu ma być osiągnięcie na polskim rynku istotnej pozycji. We wszystkich krajach oznacza to dla Groupamy przynajmniej pierwszą dziesiątkę firm. (MaB)

Informacja własna

Również:

Puls Biznesu, nr 203 (2011-10-21), str. 5, MGA, Groupama coraz bliżej debiutu

 

Zobacz firmy: Groupama

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2011-10-21 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.