Numer ogłoszenia: 252223 - 2009; data zamieszczenia: 23.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 226249 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia i pojazdów zarządzanych przez miejskie jednostki organizacyjne a także ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód będących następstwem działania lub zaniechania, posiadania lub zarządzania mieniem miasta Rybnika przez jednostki organizacyjne..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie ubezpieczenia mienia, pojazdów zarządzanych przez miejskie jednostki organizacyjne a także ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód będących następstwem działania lub zaniechania, posiadania lub zarządzania mieniem miasta Rybnika przez jednostki organizacyjne.
Zakres ochrony ubezpieczeniowej:
Ubezpieczenie jednostek organizacyjnych miasta Rybnika obejmuje:
1) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
2) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku i wandalizmu,
3) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego,
4) ubezpieczenie maszyn i urządzeń od awarii oraz szkód elektrycznych,
5) ubezpieczenie oszklenia,
6) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej,
7) ubezpieczenia komunikacyjne.
Szczegółowy zakres zawarty jest w SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.60.00-0, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.52.00-5, 66.51.50.00-3, 66.51.41.10-0.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 718882.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance GroupOddział Katowice, ul. Warszawska, 40-008 Katowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 718882.00
- Oferta z najniższą ceną: 718882.00 oferta z najwyższą ceną: 718882.00
- Waluta: PLN.
Za:
Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 252223 z dnia 2009-12-23
Artykuł: <<< 2009-12-28 >>>