Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2009-12-23 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2009-12-28  

|<<

   

 >>|

2009-12-23  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2009-12-22  

|<<

     

 

Data publikacji: 2009-12-23

Dz.U. nr: 2397

Krapkowice: Gmina Krapkowice

>

Krapkowice: Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej dl Gminy Krapkowice wraz z jednostkami organizacyjnymi

Numer ogłoszenia: 439094 - 2009; data zamieszczenia: 22.12.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krapkowice , ul. 3 Maja 17, 47-303 Krapkowice, woj. opolskie, tel. 077 4466800, faks 077 4466888.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krapkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej dl Gminy Krapkowice wraz z jednostkami organizacyjnymi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE D - UBEZPIECZENIE NNW

ZADANIE E - UBEZPIECZENIA JEDNOSTEK PŁYWAJĄCYCH

- Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej jednostek pływających

- Ubezpieczenie Casco jednostek pływających

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa DRUK nr 3 - KARTA RYZYKA, stanowiący integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej Specyfikacją.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.21.00-3, 66.51.63.00-3, 66.51.41.50-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

    1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

    2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

    3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej umożliwiającej realizacje zamówienia

    4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

    Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy według wzoru załączonego do SIWZ oraz złożenia niżej wymienionych dokumentów:

    a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

    b. zezwolenie Ministra Finansów / jeżeli Wykonawca uzyskał zezwolenie przed dniem 1 stycznia 2004) lub właściwego Organu Nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem lub potwierdzenie wydane przez właściwy Organ Nadzoru o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w przypadku rozpoczęcia działalności przed 28 sierpnia 1990 albo odpowiednie zezwolenie na wykonywanie tej działalności w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem w państwie, w którym ma swoją siedzibę lub potwierdzenie wydane przez właściwy Organ Nadzoru o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

    1.1 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców dokumenty wymienione w pkt a-b mają być złożone przez każdego Wykonawcę.

    1.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1a - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że:

    a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

    b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

    Dokumenty wymienione w pkt 1 w pkt 1.1 ; w pkt 1.2 wykonawca składa tylko jeden raz niezależnie od ilości zadań, na które składana jest oferta.

    2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia do wykazu dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie.

    Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże się:

    Dla zadania D wykonaniem/ wykonywaniem usługi ubezpieczeniowej objętej minimalną składką roczną nie mniejszą niż 2.000 zł. w zakresie ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków,

    Dla zadania E wykonaniem/ wykonywaniem usługi ubezpieczeniowej objętej minimalną składką roczną nie mniejszą niż 1.000 zł. w zakresie ubezpieczenia jednostek pływających.

    Wzór wykazu załączono do specyfikacji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - klauzule dodatkowe - 20
  • 3 - warunki ubezpieczenia - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krapkowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Krapkowicach

ul. 3 Maja 17

47-303 Krapkowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Krapkowicach

ul. 3 Maja 17

47-303 Krapkowice

pokój nr 13 na parterze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr : D

Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków.

-Strażaków OSP wariant I, i Wariant II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków.

    -Strażaków OSP wariant I, i Wariant II.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.21.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. klauzule dodatkowe - 20
    • 3. warunki ubezpieczenia - 30


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr E:

Ubezpieczenia jednostek pływających..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenia jednostek pływających:

    -Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy jednostek pływających

    -Ubezpieczenie Casco jedn. pływających.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.63.00-3, 66.51.41.50-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. klauzule dodatkowe - 20
    • 3. warunki ubezpieczenia - 30


Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 439094 z dnia 2009-12-22

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2009-12-23 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.