Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2009-12-21 >>>

 

Rynek

 

Nawigacja

2009-12-22  

|<<

   

 >>|

2009-12-21  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2009-12-18  

|<<

     

 

Data publikacji: 2009-12-21

Dz.U. nr: 2395

Directy wydają dużo na reklamę

(Aviva, Axa, Axa, Expert Monitor, Liberty, Link4)

Dane Expert Monitor pokazują, że w ciągu trzech kwartałów 2009 r. Axa Direct wydała na reklamy 55,6 mln zł (bez rabatów), wobec 57,4 mln zł rok temu. W okresie tym firma zebrała 97 mln zł przypisu składki brutto.

Najwięcej spośród directów na reklamę wydaje Axa Direct.

Wydatki reklamowe Liberty Direct spadły o 3 mln zł do 31 mln zł. Przypis składki wyniósł ok. 57,4 mln zł. 21,3 mln zł na reklamy wydał Link4, przy przypisie na poziomie ok. 190 mln zł. Na promocję marki Aviva Direct wydano 13,3 mln zł. Aviva zebrała w okresie styczeń-wrzesień br. ok. 64 mln zł z ubezpieczeń komunikacyjnych. Z 4,6 mln zł do 6,8 mln zł wzrosły wydatki reklamowe Allianz Direct. (EKO)

Za:

Parkiet, nr 249 (2009-12-21), str. 9, PRO, Firmy przyhamowały z wydatkami na reklamę

 

Zobacz firmy: Aviva, Axa, Axa, Expert Monitor, Liberty, Link4

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2009-12-21 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.