Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2009-12-18 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2009-12-21  

|<<

   

 >>|

2009-12-18  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2009-12-17  

|<<

     

 

Data publikacji: 2009-12-18

Dz.U. nr: 2394

Wieluń: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.

>

Wieluń: UBEZPIECZENIE PRZEDSIĘBIORSTWA KOMUNALNEGO SP. Z O.O. W WIELUNIU

w okresie: od 01.01.2010 r. do 31.12.2012 r.

Numer ogłoszenia: 432718 - 2009; data zamieszczenia: 17.12.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. , ul. Zamenhofa 17, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8433115, faks 043 8434217.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komunalne.wielun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spólka ze 100% udziałem GMINY.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UBEZPIECZENIE PRZEDSIĘBIORSTWA KOMUNALNEGO SP. Z O.O. W WIELUNIU

w okresie: od 01.01.2010 r. do 31.12.2012 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ubezpieczeniu Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o., nazywana w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiotem zamówienia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dziale IV i Dziale V specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej także siwz..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3, 66.51.52.00-5, 66.51.41.10-0, 66.51.50.00-3, 66.51.61.00-1, 66.51.64.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

    Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. działalności ubezpieczeniowej. Wykonawca musi być uprawniony do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski, w zakresie ubezpieczeń Działu II załącznika do Ustawy z dnia 22 maja 2003 r.

    o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. Nr 124, poz. 1151 ze zm.)

    w zakresie nie mniejszym niż opisany w niniejszej SIWZ.

    Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

    Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

    Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

    Posiadają jednostkę organizacyjną, która będzie wykonywać techniczną obsługę ubezpieczeń, w tym wystawianie właściwych dokumentów potwierdzających ochronę ubezpieczeniową i wstępną likwidację szkód w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego lub oświadczą, że w wyniku udzielenia im zamówienia utworzą taką jednostkę.

    W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

    a) warunki określone w pkt. 3.1.1., 3.1.3., 3.1.4., muszą być spełnione przez każdego z tych Wykonawców,

    b) warunki określone w pkt. 3.1.2. i 3.1.5. mogą być spełnione łącznie przez tych Wykonawców..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą złoży następujące dokumenty:

    Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy

    z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.

    z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) wg Załącznika Nr 3 - Dział III SIWZ,

    Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

    Aktualne zezwolenie właściwego organu nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia lub inny dokument potwierdzający uprawnienia Wykonawcy do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczeń Działu II załącznika do Ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. Nr 124, poz. 1151 ze zm.) ale w zakresie nie mniejszym niż opisany

    w niniejszej SIWZ, w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność

    z oryginałem przez Wykonawcę.

    W przypadku składania oferty wspólnej przez Wykonawców (np. konsorcjum), ich oferta musi spełniać następujące wymagania:

    Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy

    o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.

    W przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy najpóźniej przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się

    o udzielenie zamówienia (umowę konsorcjum).

    Umowa regulująca współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się

    o udzielenie zamówienia (umowa konsorcjum) w szczególności winna zawierać postanowienia wynikające z charakteru konsorcjum oraz poniższe warunki:

    określenie stron umowy z oznaczeniem lidera,

    cel zawarcia umowy,

    c)okres obowiązywania umowy konsorcjum (obejmujący okres realizacji przedmiotu zamówienia),

    d)solidarną odpowiedzialność każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wobec zamawiającego za wykonanie umowy,

    e)wyłączenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do czasu wykonania przedmiotu zamówienia,

    f)zakaz dokonywania zmian w umowie konsorcjum bez zgody Zamawiającego.

    Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 4.1.1. - 4.1.3. muszą być złożone przez każdego Wykonawcę oddzielnie.

    Dokumenty opisane w pkt. 4.1. Wykonawca składa w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty

    w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

    Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zmianami) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów,

    o których mowa powyżej w pkt. 4.1.2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

    - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;

    - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

    Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego wyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa w pkt. 4.1.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

    Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego wyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia §2 ust. 2 niniejszego rozporządzenia znajdują odpowiednio zastosowanie.

    Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach

    i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 4 niniejszej SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komunalne.wielun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiebiorstwo Komunalne spółka z o.o.w Wieluniu ul.Zamenhofa 17 pokój nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.12.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 432718 z dnia 2009-12-17

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2009-12-18 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.