Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2009-12-14 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2009-12-15  

|<<

   

 >>|

2009-12-14  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2009-12-11  

|<<

     

 

Data publikacji: 2009-12-14

Dz.U. nr: 2390

Strzelin: Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie

Strzelin: ZP.52.2009 Zakup usług ubezpieczeniowych dla Gminy w Strzelin i jej jednostek organizacyjnych.

Numer ogłoszenia: 241019 - 2009; data zamieszczenia: 11.12.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie , ul. Ząbkowicka 11, 57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie, tel. 071 3921971 w. 154, faks 071 3921303.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.52.2009 Zakup usług ubezpieczeniowych dla Gminy w Strzelin i jej jednostek organizacyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W skład ubezpieczeń będących przedmiotem zamówienia wchodzą: ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, ubezpieczenie oprogramowania, ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia, Ubezpieczenie NNW uczestników imprez masowych ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (ogólnej + rozszerzenia ), ubezpieczenia pojazdów mechanicznych ubezpieczenie komunikacyjne OC/AC/NW..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.60.00-0, 66.51.32.00-1, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności spełnią poniższe warunki: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi...
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ, b) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. Uwaga: 1. Dokumenty, o których mowa w pkt. 12.2. SIWZ powinny być przedstawione w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii dokumentu...

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strzelin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Strzelin ul. Ząbkowicka 11, 57-100 Strzelin...

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2009 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Strzelin ul. Ząbkowicka 11, 57-100 Strzelin - pok nr 20 - Biuro Obsługi Interesanta...

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 241019 z dnia 2009-12-11

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2009-12-14 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.