Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2009-12-11 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2009-12-14  

|<<

   

 >>|

2009-12-11  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2009-12-10  

|<<

     

 

Data publikacji: 2009-12-11

Dz.U. nr: 2389

Bytom: Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o.

>

Bytom: Ubezpieczenie majątku Zakładu Budynków Miejskich Sp. z o.o.

Numer ogłoszenia: 424272 - 2009; data zamieszczenia: 10.12.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o. , ul. Kolejowa 2a, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2818021 do 24, faks 032 2813517.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie majątku Zakładu Budynków Miejskich Sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie nieruchomości będących w użytkowaniu ZBM Sp. z o.o. od ognia i innych zdarzeń losowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.54.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Zgodnie z art. 22 Ustawy o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

    a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

    b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

    c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

    d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

    2) W zakresie warunków wskazanych w punkcie 1 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

    3) Wykonawcą może być wyłącznie jednostka organizacyjna ubezpieczyciela upoważniona na podstawie posiadanych pełnomocnictw, ważnych i prawidłowo opłaconych, do reprezentowania ubezpieczyciela w przetargu.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w Postępowaniu, Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty w postaci:

    a) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1, 2 i 3 ustawy (załącznik nr 3a),

    b) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.4 ustawy (załącznik nr 3b),

    c) aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem

    terminu składania ofert - odpis z właściwego rejestru albo aktualne

    zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby,

    d) aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby,

    e) aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby,

    f) zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym zamówieniem.

    2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

    a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;

    b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

    c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

    Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Należy przedłożyć pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Procedury likwidacyjne - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm.bytom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o. w Bytomiu

Dział Zamówień p.313.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 10:00, miejsce: AKMA BROKERS Sp. z o.o. 40 - 733 Katowice, ul. Poleska 27.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 424272 z dnia 2009-12-10

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2009-12-11 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.