Numer ogłoszenia: 238691 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Głogów , ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, faks 076 7265437.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.sbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie Gminy Miejskiej Głogów i jej jednostek organizacyjnych w latach 2010-2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W skład ubezpieczeń będących przedmiotem zamówienia wchodzą:
ZADANIE 1 : ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia od ognia i od wszelkiego ryzyka
. ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
. ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,
. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego,
. ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia,
. Ubezpieczenie NNW uczestników imprez masowych
. Ubezpieczenie NNW dla MOK Głogów
. Ubezpieczenie NNW dla UM Głogów
. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (ogólnej + rozszerzenia ),
. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej nauczycieli
ZADANIE 2: ubezpieczenia pojazdów mechanicznych
. ubezpieczenie komunikacyjne OC/AC/NW
Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SIWZ określającym warunki i zakres ubezpieczenia oraz w Załączniku nr 2 do SIWZ - Projekt umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.60.00-0, 66.51.32.00-1, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wysokość wadium Zamawiający ustalił w kwocie:
Na Zadanie nr 1 - 8 000,00 PLN, słownie: osiem tysięcy złotych 00/100
Na Zadanie nr 1 - 2 000,00 PLN, słownie: dwa tysiące złotych 00/100
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy:
1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 - Prawa Zamówień Publicznych,
3. Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności spełnią poniższe warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- są uprawnieni do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu zamówienia;
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zapewnią osoby uprawnione do reprezentowania Zakładu Ubezpieczeń (w normalnych godzinach urzędowania Wykonawcy) za pomocą których zakład ubezpieczeń wykona czynności ubezpieczeniowe, na terenie Miasta Głogów
- Mogą wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - 1 usługi tożsamej z przedmiotem zamówienia (ubezpieczenie majątku jednostki samorządu terytorialnego i jej jednostek organizacyjnych) o wartości nie mniejszej niż:
a) Zadanie 1 - 80 000 złotych za roczny okres ubezpieczenia
b) Zadanie 2 - 20 000 złotych za roczny okres ubezpieczenia
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie wymaganych dokumentów, według formuły
SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadanych uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych z przedmiotem zamówienia:
1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ - ZAŁĄCZNIK NR 2 do Formularza ofertowego
2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - ZAŁĄCZNIK NR 2a do Formularza ofertowego
W przypadku gdy przedstawiony odpis z rejestru nie odzwierciedla stanu faktycznego i może wprowadzić w błąd, co do poprawności złożenia oferty (uprawnienia do jej podpisywania) wymagane jest przedłożenie złożonego wniosku o wpis do odpowiedniego rejestru zawierającego dane o zmianie stanu np. reprezentacji.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z zapisami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. Z 24 maja 2006 roku Nr 87, poz. 605).
3. pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. - ZAŁĄCZNIK nr 2b do Formularza ofertowego
4. Oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami w wielkości 100% - ZAŁĄCZNIK nr 2 do Formularza ofertowego
5. Zezwolenie Ministra Finansów lub organu nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu zamówienia. - ZAŁĄCZNIK nr 2c do Formularza ofertowego
6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - ZAŁĄCZNIK nr 2d do Formularza ofertowego
7. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - ZAŁĄCZNIK nr 2e do Formularza oferowego
8. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - ZAŁĄCZNIK nr 2f do Formularza ofertowego,
9. aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - ZAŁĄCZNIK nr 2g do Formularza ofertowego
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z zapisami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. Nr 87, poz. 605).
10. Dowód wniesienia wadium ZAŁĄCZNIK nr 2j do Formularza ofertowego
dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
11. wykaz kadry technicznej, która będzie wykonywać zamówienie lub będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności;( 2 osoby do prowadzenia i administrowania ubezpieczeniami, 2 osoby do prowadzenia likwidacji szkód majątkowych i komunikacyjnych - wraz z danymi dotyczącymi telefonów, adresów mailowych, faksu). - ZAŁĄCZNIK nr 2h do Formularza ofertowego
Uwaga!
Dla Wykonawcy składającego ofertę na jedno z zadań - należy podać dwie osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia. Dla Wykonawcy składającego zamówienie dla obu zadań - należy podać dwie osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia w zakresie obu zadań.
12 Wykaz wykonanych - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - usług tożsamych z przedmiotem zamówienia (ubezpieczenie majątku jednostki samorządu terytorialnego i jej jednostek organizacyjnych) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ,że usługi zostały wykonane należycie - ZAŁĄCZNIK nr 2i do Formularza ofertowego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.sbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Głogowie, ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, pok. nr 314, III piętro..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Głogowie, ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, pok. nr 125, I piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie Gminy Miejskiej Głogów i jej jednostek organizacyjnych w latach 2010-2012.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1 : ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia od ognia i od wszelkiego ryzyka
. ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
. ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,
. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego,
. ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia,
. Ubezpieczenie NNW uczestników imprez masowych
. Ubezpieczenie NNW dla MOK Głogów
. Ubezpieczenie NNW dla UM Głogów
. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (ogólnej + rozszerzenia ),
. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej nauczycieli.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.60.00-0, 66.51.32.00-1, 66.51.21.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenie Gminy Miejskiej Głogów i jej jednostek organizacyjnych latach 2010-2012.
Za:
Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 238691 z dnia 2009-12-09
Artykuł: <<< 2009-12-10 >>>