Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2009-12-09 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2009-12-10  

|<<

   

 >>|

2009-12-09  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2009-12-08  

|<<

     

 

Data publikacji: 2009-12-09

Dz.U. nr: 2387

Jasło: Zakład Miejskiej Komunikacji Samochodowej

>

Jasło: Ubezpieczenia komunikacyjne w Zakładzie Miejskiej Komunikacji Samochodowej 38-200 Jasło ul. Piotra Skargi 84.

Numer ogłoszenia: 421436 - 2009; data zamieszczenia: 08.12.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Miejskiej Komunikacji Samochodowej , ul. Piotra Skargi 84, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4464873 w. 42, faks 013 4481983.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenia komunikacyjne w Zakładzie Miejskiej Komunikacji Samochodowej 38-200 Jasło ul. Piotra Skargi 84..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są następujące rodzaje ubezpieczeń:1.ubezpieczenia komunikacyjne OC,AC,NW autobusów i innych pojazdów (zakres określono w zał.nr3) 2.ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem,dewastacji i rabunku gotówki i innych wartości pieniężnych oraz przedmiotów materialnych (zał.nr4) 3.ubezpieczenie mienia od ognia i innych żywiołów (zał.nr2) 4.ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności / deliktowe/ (zał.nr5) 5.ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE Zgodnie z art. 36 ust.2 pkt. 3 ustawy zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie trwania umowy ewentualnych zamówień uzupełniających.

Zamówienia uzupełniające, stanowiące nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, udzielane będą w trybie zamówienia z wolnej ręki w przypadku określonym w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach

uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym oraz bez stosowania stawek minimalnych wynikających z zasady określającej minimalną stawkę ubezpieczeniową dla każdej wystawionej polisy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w niniejszej specyfikacji. 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

    3. akceptują warunki umowy jaka zostanie zawarta po rozstrzygnięciu postępowania (wzór umowy stanowi zał. nr 7). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą (spełnia nie spełnia ). Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, ze w/w warunki Wykonawca spełnił. Oferta powinna być przygotowana zgodnie z pkt. X i zawierać komplet dokumentów i oświadczeń zgodnie z pkt. VI niniejszej specyfikacji..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. oświadczenie , że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 3. oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. oświadczenie że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. oświadczenie, że Wykonawca akceptuje szczegółowe warunki zamówienia określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę o ile nie wynika ono z innych dokumentów złożonych przez Wykonawcę. 8. oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą przez okres 30 dni od daty składania ofert i że zobowiązuje się do zawarcia umowy na warunkach określonych w projekcie umowy

    (zał. nr 7 do niniejszej specyfikacji ), w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 9. umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie wraz z odpowiednim pełnomocnictwem ( dotyczy w szczególności spółek cywilnych, umowy konsorcjum itp.) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców. Oświadczenie należy złożyć na załączniku nr 6..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/gminy/um_jaslo/zamowienia..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Miejskiej Komunikacji Samochodowej , 38 - 200 Jasło, ul. P. Skargi 84.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Miejskiej Komunikacji Samochodowej, 38 - 200 Jasło, ul. P. Skargi 84.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 16.01.2010.

Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 421436 z dnia 2009-12-08

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2009-12-09 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.