Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2009-12-08 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2009-12-09  

|<<

   

 >>|

2009-12-08  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2009-12-07  

|<<

     

 

Data publikacji: 2009-12-08

Dz.U. nr: 2386

Zakopane: Tatrzańskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe

>

Zakopane: Ubezpieczenie śmigłowca Sokół W - 3A

Numer ogłoszenia: 419824 - 2009; data zamieszczenia: 07.12.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Tatrzańskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe , ul. Piłsudskiego 63a, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2063581, 603100010, faks 018 2014731.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.topr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie śmigłowca Sokół W - 3A.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie aerocasco śmigłowca Sokół W-3 A nr rej. SP-SXW

Suma ubezpieczenia śmigłowca 5.000.000,- PLN

Suma ubezpieczenia wyposażenia ratowniczo-medycznego 100.000,- PLN

OC użytkownika względem osób trzecich, limit 18.000.000 SDR

OC przewoźnika z tytułu przewozu pasażerów, limit 250.000 SDR, ilość osób 8

Śmigłowiec stacjonuje w bazie w hangarze w Zakopanem.

Śmigłowiec obsługują piloci firmy HELISECO z odpowiednimi licencjami i znaczącym doświadczeniu w lotach na tego typu śmigłowcu.

W okresie ostatnich 3-ch lat nie wydarzyły się żadne szkody powodujące odpowiedzialność ubezpieczyciela.

Śmigłowiec posiada ważne badania techniczne.

Zamawiający oczekuje od oferentów deklaracji w zakresie wsparcia działań TOPR z funduszu prewencyjnego oferenta..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.33.42.20-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

    Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi.

    Dysponują uprawnieniami niezbędnymi do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

    Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia.

    Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

    Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać:

    Formularz oferty

    Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art.22 i 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych

    Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

    Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    Wymienione w niniejszej SIWZ dokumenty powinny być oryginałami albo kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. Dokumenty takie jak wypis z rejestru powinny posiadać aktualną datę ważności, co najmniej do dnia złożenia ofert, a w przypadku jej braku data wystawienia lub aktualizacji dokumentu nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy od daty składania ofert określonej w niniejszej SIWZ.

    Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (kopia dokumentu nie poświadczona za zgodność z oryginałem) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Oferowana wielkość funduszu prewencyjnego - 50

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.topr.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 34-500 zakopane, Piłsudskiego 63 a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2009 godzina 14:00, miejsce: 34-500 Zakopane, Piłsudskiego 63 a.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 419824 z dnia 2009-12-07

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2009-12-08 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.