Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2009-12-07 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2009-12-08  

|<<

   

 >>|

2009-12-07  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2009-12-04  

|<<

     

 

Data publikacji: 2009-12-07

Dz.U. nr: 2385

Sędziszów: Gmina Sędziszów

>

Sędziszów: Ubezpieczenie majątku i interesów Gminy Sędziszów wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury, powierzone do przygotowania i przeprowadzenia na podstawie art. 15 ustawy Prawo zamówień publicznych pełnomocnikowi zamawiającego, Inter Broker Sp. z o.o. w Toruniu

Numer ogłoszenia: 418114 - 2009; data zamieszczenia: 04.12.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sędziszów , ul. Dworcowa 20, 28-340 Sędziszów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3811127 w. 41, faks 041 3811131.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sedziszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie majątku i interesów Gminy Sędziszów wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury, powierzone do przygotowania i przeprowadzenia na podstawie art. 15 ustawy Prawo zamówień publicznych pełnomocnikowi zamawiającego, Inter Broker Sp. z o.o. w Toruniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część I:

Przedmiotem zamówienia w części I jest ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Sędziszów wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury.

2. Część II: Przedmiotem zamówienia w części II jest ubezpieczenie członków Ochotniczej Straży Pożarnej Sędziszów Młodzieżowych Drużyn Pożarniczych Gminy Sędziszów w zakresie następstw nieszczęśliwych wypadków.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.54.00-7, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.64.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:

    1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności prowadzą działalność ubezpieczeniową zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r., Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.), działają w formie spółki akcyjnej lub Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych i posiadają zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej obejmującej przedmiot zamówienia lub - gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów - zaświadczenie właściwego organu państwowego, że wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową obejmującą przedmiot zamówienia,

    1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym o osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

    1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

    1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

    2. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia wymagany warunek w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji.

    3. Przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych o wykluczeniu wykonawców z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ustawy, stosuje się odpowiednio.

    4. Zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

    4.1. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia każdy z nich oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy oraz musi spełniać warunki udziału, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy i pkt 1.2 niniejszego rozdziału, a także muszą spełniać łącznie warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2-3 ustawy.

    4.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w rozdziale V specyfikacji wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą nw. oświadczenie i dokumenty:

    1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4

    1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

    1.3. Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej obejmującej przedmiot zamówienia lub - gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów - zaświadczenie właściwego organu państwowego, że wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową obejmującą przedmiot zamówienia.

    2. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia, każdy z tych wykonawców jest zobowiązany złożyć dokumenty wymienione w pkt.1.1, 1.2, 1.3 niniejszego rozdziału.

    3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej

    3.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1.2. powyżej składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że:

    a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

    b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie

    3.2. Dokument, o którym mowa w punkcie 3.1. w podpunktach a) i b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

    3.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których punkcie 3.1., zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis punktu 3.2. stosuje się odpowiednio.

    4.Wymagane dokumenty mogą mieć formę oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność

    z oryginałem przez wykonawcę (na każdej stronie dokumentu kilkustronicowego). W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

    4.1. Zamawiający będzie żądał przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości.

    4.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Warunki preferowane - cześć I - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sedziszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Inter Broker Sp. z o.o. w Toruniu, ul. Żeglarska 31, 87-100 Toruń.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2009 godzina 11:00, miejsce: siedziba pełnomocnika zamawiającego: Inter Broker Sp. z o.o., ul. Żeglarska 31, 87-100 Toruń.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Sędziszów wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje:

    - ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych

    - ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku

    - ubezpieczenie sprzętu elektronicznego

    - ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia

    - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej

    - ubezpieczenia komunikacyjne (AC, OC, NNW, Assistance).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.54.00-7, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.64.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Warunki preferowane - 20


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenie NNW członków Ochotniczej Straży Pożarnej Sędziszów Młodzieżowych Drużyn Pożarniczych Gminy Sędziszów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.21.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 418114 z dnia 2009-12-04

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2009-12-07 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.