i instytucjami kultury
Numer ogłoszenia: 232883 - 2009; data zamieszczenia: 04.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Błonie , Rynek 6, 05-870 Błonie, woj. mazowieckie, tel. 022 7253004, 7253006, faks 022 7253067.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.blonie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie majątku i interesów Gminy Błonie wraz z jednostkami organizacyjnymi
i instytucjami kultury.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia:
1. Część I: Ubezpieczenie majątku i interesów Gminy Błonie wraz z jednostkami
organizacyjnymi i instytucjami kultury.
Zakres zamówienia obejmuje:
1.1. ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
1.2. ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,
1.3. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego,
1.4. ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia,
1.5. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
1.6. ubezpieczenia komunikacyjne (AC, OC, NNW, Assistance).
2. Część II: Ubezpieczenie członków Ochotniczej Straży Pożarnej Gminy Błonie.
Zakres zamówienia obejmuje:
2.1. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do specyfikacji istotnych
warunków zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.64.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone
w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. oraz spełniają
wymogi Zamawiającego, tj.:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.1. posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej obejmującej
przedmiot zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 roku o działalności
ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003r. Nr 124 poz.1151 z późn. zm.), działają w formie spółki
akcyjnej lub Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych i posiadają zezwolenie organu
nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej obejmującej przedmiot
zamówienia lub - gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów,
zaświadczenie właściwego organu państwowego, że Wykonawca prowadzi działalność
ubezpieczeniową obejmującą przedmiot zamówienia,
1.2. posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert,
1.3. złożą oświadczenia o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na
ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert ,
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie
innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do
wykonania zamówienia;
2.1. wykażą, iż zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min.2 usługi stanowiące
przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz referencje
iż usługi zostały wykonane należycie,
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, złożonych przez Wykonawców w ofercie.
Zamawiający będzie oceniał aktualność i zgodność złożonych dokumentów z obowiązującymi przepisami, a następnie treść merytoryczną złożonych dokumentów i oświadczeń tj. zgodność przedstawionych informacji z warunkami jakich spełnienia wymagał Zamawiający.
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie TAK / NIE (spełnia / nie spełnia)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu znajduje się w rozdziale Zawartość ofert niniejszej specyfikacji.
Nie spełnienie wyżej wymaganych warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.blonie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Błoniu ul. Rynek 6 05-870 Błonie pok. nr 3 - Wydział Zamówień Publicznych..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Błoniu, ul. Rynek 6, 05-870 Błonie, Biuro Obsługi Interesanta pok. nr 1
Cena za SIWZ 45 zł.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
1. Bożena Hofman - Urząd Miejski w Błoniu, ul. Rynek 6
procedury przetargowe Wydział Zamówień Publicznych, pok. nr 3
tel. 22 725-30-04 w. 180, e-mail: wzp@um.blonie.pl
2. Michał Kożuchowski - Inter Broker Sp. z o.o. Toruń, ul. Żeglarska 31
sprawy merytoryczne tel. 56 658-42-60 e-mail: interbroker@interbroker.pl.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie majątku i interesów Gminy Błonie wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje:
1.1. ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
1.2. ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,
1.3. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego,
1.4. ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia,
1.5. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
1.6. ubezpieczenia komunikacyjne (AC, OC, NNW, Assistance)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne preferowane - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenie członków Ochotniczej Straży Pożarnej Gminy Błonie..
Za:
Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 232883 z dnia 2009-12-04
Artykuł: <<< 2009-12-07 >>>