Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2009-12-07 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2009-12-08  

|<<

   

 >>|

2009-12-07  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2009-12-04  

|<<

     

 

Data publikacji: 2009-12-07

Dz.U. nr: 2385

Błonie: Gmina Błonie

Błonie: Ubezpieczenie majątku i interesów Gminy Błonie wraz z jednostkami organizacyjnymi

i instytucjami kultury

Numer ogłoszenia: 232883 - 2009; data zamieszczenia: 04.12.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Błonie , Rynek 6, 05-870 Błonie, woj. mazowieckie, tel. 022 7253004, 7253006, faks 022 7253067.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.blonie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie majątku i interesów Gminy Błonie wraz z jednostkami organizacyjnymi

i instytucjami kultury.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia:

1. Część I: Ubezpieczenie majątku i interesów Gminy Błonie wraz z jednostkami

organizacyjnymi i instytucjami kultury.

Zakres zamówienia obejmuje:

1.1. ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,

1.2. ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,

1.3. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego,

1.4. ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia,

1.5. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,

1.6. ubezpieczenia komunikacyjne (AC, OC, NNW, Assistance).

2. Część II: Ubezpieczenie członków Ochotniczej Straży Pożarnej Gminy Błonie.

Zakres zamówienia obejmuje:

2.1. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do specyfikacji istotnych

warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.64.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone

    w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. oraz spełniają

    wymogi Zamawiającego, tj.:

    1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli

    ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

    1.1. posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej obejmującej

    przedmiot zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 roku o działalności

    ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003r. Nr 124 poz.1151 z późn. zm.), działają w formie spółki

    akcyjnej lub Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych i posiadają zezwolenie organu

    nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej obejmującej przedmiot

    zamówienia lub - gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów,

    zaświadczenie właściwego organu państwowego, że Wykonawca prowadzi działalność

    ubezpieczeniową obejmującą przedmiot zamówienia,

    1.2. posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do

    ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed

    upływem terminu składania ofert,

    1.3. złożą oświadczenia o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na

    ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie,

    odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania

    decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem

    terminu składania ofert ,

    2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym

    i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie

    innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do

    wykonania zamówienia;

    2.1. wykażą, iż zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania,

    a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min.2 usługi stanowiące

    przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz referencje

    iż usługi zostały wykonane należycie,

    3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

    4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

    Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, złożonych przez Wykonawców w ofercie.

    Zamawiający będzie oceniał aktualność i zgodność złożonych dokumentów z obowiązującymi przepisami, a następnie treść merytoryczną złożonych dokumentów i oświadczeń tj. zgodność przedstawionych informacji z warunkami jakich spełnienia wymagał Zamawiający.

    Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie TAK / NIE (spełnia / nie spełnia)..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu znajduje się w rozdziale Zawartość ofert niniejszej specyfikacji.

    Nie spełnienie wyżej wymaganych warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.blonie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Błoniu ul. Rynek 6 05-870 Błonie pok. nr 3 - Wydział Zamówień Publicznych..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Błoniu, ul. Rynek 6, 05-870 Błonie, Biuro Obsługi Interesanta pok. nr 1

Cena za SIWZ 45 zł.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

1. Bożena Hofman - Urząd Miejski w Błoniu, ul. Rynek 6

procedury przetargowe Wydział Zamówień Publicznych, pok. nr 3

tel. 22 725-30-04 w. 180, e-mail: wzp@um.blonie.pl

2. Michał Kożuchowski - Inter Broker Sp. z o.o. Toruń, ul. Żeglarska 31

sprawy merytoryczne tel. 56 658-42-60 e-mail: interbroker@interbroker.pl.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie majątku i interesów Gminy Błonie wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje:

    1.1. ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,

    1.2. ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,

    1.3. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego,

    1.4. ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia,

    1.5. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,

    1.6. ubezpieczenia komunikacyjne (AC, OC, NNW, Assistance)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne preferowane - 20


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenie członków Ochotniczej Straży Pożarnej Gminy Błonie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje:

    2.1. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.21.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 232883 z dnia 2009-12-04

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2009-12-07 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.