Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2009-12-04 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2009-12-07  

|<<

   

 >>|

2009-12-04  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2009-12-03  

|<<

     

 

Data publikacji: 2009-12-04

Dz.U. nr: 2383

Szczecin: Inspekcja Ochrony Środowiska Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Szczecinie

>

Szczecin: Ubezpieczenie majątku Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Szczecinie na rok 2010

Numer ogłoszenia: 416762 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Inspekcja Ochrony Środowiska Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Szczecinie , ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 485 95 01, faks 091 485 95 09.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wios.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: administracja zespolona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie majątku Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Szczecinie na rok 2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Szczecinie na rok 2010 zgodnie z zakresem ujętym w slipie brokerskim, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

    1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

    2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

    3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

    4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

    Ocena spełniania w.w. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów lub oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA lub NIE SPEŁNIA..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:

    1) Oświadczenie Wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy,

    W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik

    w imieniu Wykonawców składających ofertę wspólną.

    2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

    W przypadku składania oferty wspólnej w.w. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.

    3) Zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej wydane przez organ nadzoru zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003r. o działalności ubezpieczeniowej. (Dz. U. z 2003r. nr 124, poz. 1151 z późn. zm.).

    W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wios.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Inspekcja Ochrony Środowiska Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Szczecinie

ul. Wały Chrobrego 4

70-502 Szczecin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2009 godzina 10:30, miejsce: Inspekcja Ochrony Środowiska Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Szczecinie

ul. Wały Chrobrego 4

70-502 Szczecin

pok. 346.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 416762 z dnia 2009-12-03

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2009-12-04 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.