Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2009-12-02 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2009-12-03  

|<<

   

 >>|

2009-12-02  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2009-12-01  

|<<

     

 

Data publikacji: 2009-12-02

Dz.U. nr: 2381

Zabrze: Śląskie Centrum Chorób Serca

Zabrze: Kompleksowe ubezpieczenie Śląskiego Centrum Chorób Serca

Numer ogłoszenia: 227113 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląskie Centrum Chorób Serca , ul. Szpitalna 2, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3733668, faks 032 2717654, 3733668.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sccs.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe ubezpieczenie Śląskiego Centrum Chorób Serca.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Śląskiego Centrum Chorób Serca, zgodnie z opisem zawartym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Opis przedmiotu zamówienia - wymagania zamawiającego.

2. Rodzaje ubezpieczeń:

a) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,

b) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku i dewastacji,

c) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,

d) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (zakres ustawowy),

e) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej szpitala w związku z posiadanym mieniem i prowadzoną działalnością w tym udzielaniem świadczeń zdrowotnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie występuje

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy:

    1.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy,

    2.spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.:

    a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

    b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia,

    c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

    Zamawiający oceni spełnienie powyższych wymagań poprzez szczegółową analizę dokumentów złożonych przez wykonawców.

    W celu potwierdzenia spełnienia warunków wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów i oświadczeń:

    1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

    2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji

    działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

    3. Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą o Działalności Ubezpieczeniowej.

    4.Wykaz wykonanych usług z zakresu ubezpieczenia (załącznik 7) - minimum 3 usługi o wartości min. 200.000,- zł , w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania w zakładach opieki zdrowotnej i odbiorców..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów i oświadczeń:

    1.Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

    2.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

    3. Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą o Działalności Ubezpieczeniowej.

    4.Wykaz wykonanych usług z zakresu ubezpieczenia (załącznik 7) - minimum 3 usługi o wartości min. 200.000,- zł , w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania w zakładach opieki zdrowotnej i odbiorców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sccs.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrze ul. Szpitalna 2 41 - 800 Zabrze Administracja pokój numer 26..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrze ul. Szpitalna 2 41 - 800 Zabrze Administracja pokój numer 26..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 227113 z dnia 2009-12-01

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2009-12-02 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.