Numer ogłoszenia: 219107 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ostróda , ul. Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429400, faks 089 6429401.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INTERESÓW GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA ORAZ GMINNYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH I INSTYTUCJI KULTURY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie majątku i interesów Gminy Miejskiej Ostróda oraz gminnych jednostek organizacyjnych i instytucji kultury, w zakresie :
- Część 1 - Ubezpieczenie majątku i interesów Gminy Miejskiej Ostróda oraz gminnych jednostek organizacyjnych i instytucji kultury, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części 1 zamówienia, zawierający warunki wymagane oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczegółowe preferowane dla poszczególnych rodzajów ubezpieczeń oraz zgodnie z załącznikiem nr 8 - Wykaz pojazdów Gminy Miejskiej Ostróda i z załącznikiem nr 9 - Wykaz zabezpieczeń przeciwkradzieżowych i przeciwpożarowych w jednostkach.
Zakres zamówienia obejmuje:
a) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
b) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,
c) ubezpieczenie szyb od stłuczenia,
d) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego,
e) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
f) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej pracodawcy,
g) ubezpieczenia komunikacyjne (AC, OC, NW).
- Część 2 - Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych Gminy Miejskiej Ostróda, zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części 2 zamówienia, zawierający warunki wymagane dla ubezpieczenia NNW członków OSP.
- Część 3 - Ubezpieczenie pojazdów Zakładu Komunikacji Miejskiej w Ostródzie, zgodnie z załącznikiem nr 1b do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części 3 zamówienia, zawierający warunki wymagane dla ubezpieczenia pojazdów mechanicznych Zakładu Komunikacji Miejskiej oraz zgodnie z załącznikiem nr 8a - Wykaz pojazdów mechanicznych Zakładu Komunikacji Miejskiej w Ostródzie.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ubezpieczenia komunikacyjne (AC, OC).
Do części 1 ma zastosowanie załącznik nr 3 do SIWZ - Akceptacja klauzul dodatkowych i innych postanowień szczególnych preferowanych.
Do części 3 ma zastosowanie załącznik nr 3a do SIWZ - Akceptacja klauzul dodatkowych i innych postanowień szczególnych preferowanych.
Do części nr 1 i 3 mają zastosowanie również załączniki :
a) Załącznik nr 5 do SIWZ - Warunki wymagane - definicje pojęć i wymagana treść klauzul dodatkowych.
b) Załącznik nr 6 - Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne preferowane.
Do części nr 1, 2 i 3 ma zastosowanie załącznik nr 10 - Szkodowość.
Uwaga :
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia podwykonawcom wykonania zamówienia.
2. Każdy wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej wybranych części objętych przedmiotem zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.64.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.21.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu:
a) Wykonawca musi być dopuszczony do występowania w obrocie prawnym.
b) Wykonawca musi prowadzić działalność ubezpieczeniową zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U. z 2003r. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.), musi działać w formie Spółki Akcyjnej albo Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych oraz musi posiadać zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej obejmującej przedmiot zamówienia lub - gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów - zaświadczenie właściwego organu państwowego, że wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową obejmującą przedmiot zamówienia.
c) Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) (dalej: uPzp).
2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, określonych w § 6 ust. 1 SIWZ, na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ.
b) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 i ust. 2 pkt 1 - 3 ustawy Pzp - załącznik nr 4A do SIWZ. W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców (konsorcjum), niniejsze oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca (członek konsorcjum).
c) Aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców (konsorcjum), niniejszy dokument musi złożyć każdy wykonawca (członek konsorcjum).
d) Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej lub - gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów - zaświadczenie właściwego organu państwowego, że wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową obejmującą przedmiot zamówienia. W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców (konsorcjum), niniejszy dokument musi złożyć każdy wykonawca (członek konsorcjum).
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w § 6 ust. 1 lit. c składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym wyżej mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym wyżej mowa zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w § 6 SIWZ ust. 1 lit. a, b; ust. 3 lit. a, b muszą być złożone w formie oryginału. Dokumenty, o których mowa w § 6 SIWZ ust. 3 lit. c, d muszą być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Dokumenty, o których mowa w § 6 SIWZ ust. 1 lit. c, d muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (w przypadku dokumentów wielostronicowych, każda strona dokumentu musi być poświadczona za zgodność z oryginałem). Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne preferowane - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipostroda.24.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Miejski w Ostródzie 14-100 Ostróda, ul. A. Mickiewicza 24, pok. 302. Opłata za SIWZ w wersji papierowej 35,- PLN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Ostródzie, 14 - 100 Ostróda, ul. A. Mickiewicza 24, pokój 25 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie majątku i interesów Gminy Miejskiej Ostróda oraz gminnych jednostek organizacyjnych i instytucji kultury.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Ubezpieczenie majątku i interesów Gminy Miejskiej Ostróda oraz gminnych jednostek organizacyjnych i instytucji kultury, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części 1 zamówienia, zawierający warunki wymagane oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczegółowe preferowane dla poszczególnych rodzajów ubezpieczeń oraz zgodnie z załącznikiem nr 8 - Wykaz pojazdów Gminy Miejskiej Ostróda i z załącznikiem nr 9 - Wykaz zabezpieczeń przeciwkradzieżowych i przeciwpożarowych w jednostkach.
Zakres zamówienia obejmuje:
a) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
b) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,
c) ubezpieczenie szyb od stłuczenia,
d) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego,
e) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
f) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej pracodawcy,
g) ubezpieczenia komunikacyjne (AC, OC, NW)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.64.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.21.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne preferowane - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych Gminy Miejskiej Ostróda.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych Gminy Miejskiej Ostróda, zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części 2 zamówienia, zawierający warunki wymagane dla ubezpieczenia NNW członków OSP..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ubezpieczenie pojazdów Zakładu Komunikacji Miejskiej w Ostródzie.
Za:
Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 219107 z dnia 2009-11-24
Artykuł: <<< 2009-11-25 >>>