Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2009-11-25 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2009-11-26  

|<<

   

 >>|

2009-11-25  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2009-11-24  

|<<

     

 

Data publikacji: 2009-11-25

Dz.U. nr: 2376

Ostróda: Gmina Miejska Ostróda

Ostróda: UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INTERESÓW GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA ORAZ GMINNYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH I INSTYTUCJI KULTURY

Numer ogłoszenia: 219107 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ostróda , ul. Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429400, faks 089 6429401.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INTERESÓW GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA ORAZ GMINNYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH I INSTYTUCJI KULTURY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie majątku i interesów Gminy Miejskiej Ostróda oraz gminnych jednostek organizacyjnych i instytucji kultury, w zakresie :

- Część 1 - Ubezpieczenie majątku i interesów Gminy Miejskiej Ostróda oraz gminnych jednostek organizacyjnych i instytucji kultury, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części 1 zamówienia, zawierający warunki wymagane oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczegółowe preferowane dla poszczególnych rodzajów ubezpieczeń oraz zgodnie z załącznikiem nr 8 - Wykaz pojazdów Gminy Miejskiej Ostróda i z załącznikiem nr 9 - Wykaz zabezpieczeń przeciwkradzieżowych i przeciwpożarowych w jednostkach.

Zakres zamówienia obejmuje:

a) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,

b) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,

c) ubezpieczenie szyb od stłuczenia,

d) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego,

e) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,

f) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej pracodawcy,

g) ubezpieczenia komunikacyjne (AC, OC, NW).

- Część 2 - Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych Gminy Miejskiej Ostróda, zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części 2 zamówienia, zawierający warunki wymagane dla ubezpieczenia NNW członków OSP.

- Część 3 - Ubezpieczenie pojazdów Zakładu Komunikacji Miejskiej w Ostródzie, zgodnie z załącznikiem nr 1b do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części 3 zamówienia, zawierający warunki wymagane dla ubezpieczenia pojazdów mechanicznych Zakładu Komunikacji Miejskiej oraz zgodnie z załącznikiem nr 8a - Wykaz pojazdów mechanicznych Zakładu Komunikacji Miejskiej w Ostródzie.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ubezpieczenia komunikacyjne (AC, OC).

Do części 1 ma zastosowanie załącznik nr 3 do SIWZ - Akceptacja klauzul dodatkowych i innych postanowień szczególnych preferowanych.

Do części 3 ma zastosowanie załącznik nr 3a do SIWZ - Akceptacja klauzul dodatkowych i innych postanowień szczególnych preferowanych.

Do części nr 1 i 3 mają zastosowanie również załączniki :

a) Załącznik nr 5 do SIWZ - Warunki wymagane - definicje pojęć i wymagana treść klauzul dodatkowych.

b) Załącznik nr 6 - Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne preferowane.

Do części nr 1, 2 i 3 ma zastosowanie załącznik nr 10 - Szkodowość.

Uwaga :

1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia podwykonawcom wykonania zamówienia.

2. Każdy wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej wybranych części objętych przedmiotem zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.64.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.21.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu:

    a) Wykonawca musi być dopuszczony do występowania w obrocie prawnym.

    b) Wykonawca musi prowadzić działalność ubezpieczeniową zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U. z 2003r. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.), musi działać w formie Spółki Akcyjnej albo Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych oraz musi posiadać zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej obejmującej przedmiot zamówienia lub - gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów - zaświadczenie właściwego organu państwowego, że wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową obejmującą przedmiot zamówienia.

    c) Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) (dalej: uPzp).

    2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

    Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, określonych w § 6 ust. 1 SIWZ, na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ.

    b) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 i ust. 2 pkt 1 - 3 ustawy Pzp - załącznik nr 4A do SIWZ. W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców (konsorcjum), niniejsze oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca (członek konsorcjum).

    c) Aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców (konsorcjum), niniejszy dokument musi złożyć każdy wykonawca (członek konsorcjum).

    d) Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej lub - gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów - zaświadczenie właściwego organu państwowego, że wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową obejmującą przedmiot zamówienia. W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców (konsorcjum), niniejszy dokument musi złożyć każdy wykonawca (członek konsorcjum).

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w § 6 ust. 1 lit. c składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym wyżej mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym wyżej mowa zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

    Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w § 6 SIWZ ust. 1 lit. a, b; ust. 3 lit. a, b muszą być złożone w formie oryginału. Dokumenty, o których mowa w § 6 SIWZ ust. 3 lit. c, d muszą być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Dokumenty, o których mowa w § 6 SIWZ ust. 1 lit. c, d muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (w przypadku dokumentów wielostronicowych, każda strona dokumentu musi być poświadczona za zgodność z oryginałem). Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne preferowane - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipostroda.24.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Miejski w Ostródzie 14-100 Ostróda, ul. A. Mickiewicza 24, pok. 302. Opłata za SIWZ w wersji papierowej 35,- PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Ostródzie, 14 - 100 Ostróda, ul. A. Mickiewicza 24, pokój 25 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie majątku i interesów Gminy Miejskiej Ostróda oraz gminnych jednostek organizacyjnych i instytucji kultury.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Ubezpieczenie majątku i interesów Gminy Miejskiej Ostróda oraz gminnych jednostek organizacyjnych i instytucji kultury, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części 1 zamówienia, zawierający warunki wymagane oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczegółowe preferowane dla poszczególnych rodzajów ubezpieczeń oraz zgodnie z załącznikiem nr 8 - Wykaz pojazdów Gminy Miejskiej Ostróda i z załącznikiem nr 9 - Wykaz zabezpieczeń przeciwkradzieżowych i przeciwpożarowych w jednostkach.

    Zakres zamówienia obejmuje:

    a) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,

    b) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,

    c) ubezpieczenie szyb od stłuczenia,

    d) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego,

    e) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,

    f) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej pracodawcy,

    g) ubezpieczenia komunikacyjne (AC, OC, NW)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.64.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.21.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne preferowane - 20


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych Gminy Miejskiej Ostróda.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych Gminy Miejskiej Ostróda, zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części 2 zamówienia, zawierający warunki wymagane dla ubezpieczenia NNW członków OSP..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ubezpieczenie pojazdów Zakładu Komunikacji Miejskiej w Ostródzie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 - Ubezpieczenie pojazdów Zakładu Komunikacji Miejskiej w Ostródzie, zgodnie z załącznikiem nr 1b do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części 3 zamówienia, zawierający warunki wymagane dla ubezpieczenia pojazdów mechanicznych Zakładu Komunikacji Miejskiej oraz zgodnie z załącznikiem nr 8a - Wykaz pojazdów mechanicznych Zakładu Komunikacji Miejskiej w Ostródzie.

    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ubezpieczenia komunikacyjne (AC, OC)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.61.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne preferowane - 15


Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 219107 z dnia 2009-11-24

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2009-11-25 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.