Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2009-11-25 >>>

 

Z firm

 

Nawigacja

2009-11-26  

|<<

   

 >>|

2009-11-25  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2009-11-24  

|<<

     

 

Data publikacji: 2009-11-25

Dz.U. nr: 2376

Nowa kampania reklamowa ING

(ING)

+ Ubezpiecz życie to hasło z najnowszej kampanii reklamowej ING

+ W kampanii wykorzystywana jest telewizja, internet oraz outdoor

 

22 listopada 2009 r. rozpoczęła się nowa kampania ING Życie, która potrwa do końca grudnia. Hasłem przewodnim jest: "Ubezpiecz życie". Na stronie internetowej ING uruchomiło specjalną podstronę "Ubezpiecz życie", która prezentuje najważniejsze zagadnienia związane z ubezpieczeniami na życie. Kalkulator umożliwia oszacowanie sumy ubezpieczenia odpowiadającej potrzebom.

W reklamie ING ponownie występuje Marek Kondrat.

W kampanii wykorzystywana jest telewizja, internet oraz outdoor. W spocie telewizyjnym wystąpił Marek Kondrat. 15-sekundowy film podkreśla wieloletnie doświadczenie ING na polskim rynku ubezpieczeń na życie i skalę prowadzonego biznesu oraz kieruje do strony internetowej. Reklama emitowana jest w TVP, TVN, Polsacie i stacjach tematycznych jak TVN 24, TVN CNBC Biznes czy Discovery Channel.

Kampania outdoorowa realizowana będzie od 1 grudnia w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu. Na wielkoformatowych siatkach pojawi się hasło "Ubezpiecz życie". Kreacja nawiązuje do zbliżających się świąt Bożego Narodzenia. (AS)

Za:

ING

 

Zobacz firmy: ING

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2009-11-25 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.