+ Ubezpiecz życie to hasło z najnowszej kampanii reklamowej ING
+ W kampanii wykorzystywana jest telewizja, internet oraz outdoor
22 listopada 2009 r. rozpoczęła się nowa kampania ING Życie, która potrwa do końca grudnia. Hasłem przewodnim jest: "Ubezpiecz życie". Na stronie internetowej ING uruchomiło specjalną podstronę "Ubezpiecz życie", która prezentuje najważniejsze zagadnienia związane z ubezpieczeniami na życie. Kalkulator umożliwia oszacowanie sumy ubezpieczenia odpowiadającej potrzebom.
W reklamie ING ponownie występuje Marek Kondrat. |
|
|
W kampanii wykorzystywana jest telewizja, internet oraz outdoor. W spocie telewizyjnym wystąpił Marek Kondrat. 15-sekundowy film podkreśla wieloletnie doświadczenie ING na polskim rynku ubezpieczeń na życie i skalę prowadzonego biznesu oraz kieruje do strony internetowej. Reklama emitowana jest w TVP, TVN, Polsacie i stacjach tematycznych jak TVN 24, TVN CNBC Biznes czy Discovery Channel.
Kampania outdoorowa realizowana będzie od 1 grudnia w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu. Na wielkoformatowych siatkach pojawi się hasło "Ubezpiecz życie". Kreacja nawiązuje do zbliżających się świąt Bożego Narodzenia. (AS)
Za:
ING
Zobacz firmy: ING
Artykuł: <<< 2009-11-25 >>>