Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2009-11-19 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2009-11-20  

|<<

   

 >>|

2009-11-19  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2009-11-18  

|<<

     

 

Data publikacji: 2009-11-19

Dz.U. nr: 2372

Przemyśl: Izba Celna w Przemyślu

Przemyśl: ubezpieczenie majątku

Numer ogłoszenia: 213475 - 2009; data zamieszczenia: 18.11.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Przemyślu , ul. Sielecka 9, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6764302, faks 016 6764444.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.ic.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ubezpieczenie majątku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Izby Celnej w Przemyślu. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Części II niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w jego skład wchodzą:

1.1. ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,

1.2. ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku łącznie z ryzykiem dewastacji,

1.3. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,

1.4. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej deliktowej oraz kontraktowej z tytułu wykonywanych zadań i posiadanego mienia,

1.5. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej pracodawcy za następstwa wypadków przy pracy,

1.6. ubezpieczenie mienia w transporcie

1.7. ubezpieczenie psów od padnięcia i uśpienia,

1.8. ubezpieczenie kosztów leczenia psów,

1.9. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków psów

1.10. ubezpieczenia komunikacyjne (OC, AC, NNW, ASS)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.40.00-6, 66.51.51.00-4, 66.51.41.00-7, 66.51.41.10-0, 66.51.52.00-5, 66.51.42.00-8, 66.51.54.00-7, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3, 66.51.62.00-2, 66.51.64.00-4, 66.51.93.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia następujące warunki:

    a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem niniejszego zamówienia, w tym posiada zezwolenie Ministerstwa Finansów na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia lub jest zwolniony z obowiązku posiadania takiego zezwolenia na podstawie odrębnych przepisów;

    b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

    c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

    d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 p.z.p.

    2. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnia.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Spełnianie warunków określonych w pkt.1 oceniane będzie poprzez sprawdzenie złożonych przez oferenta niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń:

    a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo odpis zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualny uważa się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

    b) Zezwolenie Ministra Finansów na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia lub inny dokument potwierdzający prawo do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej

    c) oświadczenie z art. 22 ust.1 p.z.p., zawarte na druku Oferta cenowa - załącznik nr 1 do SIWZ;

    2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VII. 2 a przedkłada odpowiednio dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

    3. Dokumenty wymienione w pkt VII. 2 a , b SIWZ mogą być przedłożone w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem (adnotację takiej treści należy umieścić na dokumencie i podpisać przez Wykonawcę)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.ic.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Przemyślu , ul. Sielecka 9 , 37-700 Przemyśl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2009 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Izby Celnej w Przemyślu , ul. Sielecka 9 , 37-700 Przemyśl.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 213475 z dnia 2009-11-18

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2009-11-19 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.