Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2009-11-09 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2009-11-10  

|<<

   

 >>|

2009-11-09  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2009-11-06  

|<<

     

 

Data publikacji: 2009-11-09

Dz.U. nr: 2365

Warszawa: Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny

Warszawa: UBEZPIECZENIE SZPITALA W ZAKRESIE RYZYK MAJĄTKOWYCH ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ

Numer ogłoszenia: 200551 - 2009; data zamieszczenia: 06.11.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny , ul. Józefa Sierakowskiego 13, 03-709 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6187979.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spkso.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UBEZPIECZENIE SZPITALA W ZAKRESIE RYZYK MAJĄTKOWYCH ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie Samodzielnego Publicznego Klinicznego Szpitala Okulistycznego w Warszawie, ul. Józefa Sierakowskiego 13 w zakresie ryzyk majątkowych oraz odpowiedzialności cywilnej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :

    1) posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia, o ile ustawy

    nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

    2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i

    osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych

    podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania

    zamówienia

    3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

    4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.

    1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177

    z późn. zmianami).

    Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów wg formuły: spełnia/ nie spełnia..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem niniejszego zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych należy dołączyć do oferty następujące dokumenty:

    1) Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych [tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 - z późn. zmianami]- załącznik nr 4 do SIWZ.

    2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

    W przypadku podmiotów występujących wspólnie wymóg złożenia dokumentów wymienionych w pkt.1, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczy każdego podmiotu.

    Dokumenty, o których mowa w pkt.1-2 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

    2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej do składania dokumentów o których mowa w pkt.1 stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 ust.1, 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r.- poz.606 , z późn. zmianami.)

    3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy dołączyć do oferty następujące dokumenty:

    W przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie /zał. nr 3 do SIWZ - pkt.2b)/, że będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do załączenia:

    - pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób

    zdolnych do wykonania zamówienia

    4. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy dołączyć do oferty:

    - Ogólne warunki ubezpieczenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spkso.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny - 03-709 Warszawa, ul. Sierakowskiego 13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny w Warszawie, ul. Sierakowskiego 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 200551 z dnia 2009-11-06

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2009-11-09 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.