Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2009-11-09 >>>

 

Produkty

 

Nawigacja

2009-11-10  

|<<

   

 >>|

2009-11-09  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2009-11-06  

|<<

     

 

Data publikacji: 2009-11-09

Dz.U. nr: 2365

Inter zmodyfikował ubezpieczenie mieszkaniowe

(Inter, Mondial Assistance)

+ Inter Lokum zostało rozszerzone o assistance

+ O 20-30% firma chce zwiększyć sprzedaż produktu

 

Z dniem 1 listopada zmienił się zakres ubezpieczenia Inter Lokum, poprzez rozszerzenie odpowiedzialności ubezpieczyciela. Produkt został wzbogacony o usługi assistance, które obejmują m.in.: pomoc medyczną, organizację pomocy interwencyjnej i pokrycie jej kosztów w przypadku utraty lub zniszczenia ubezpieczonego mienia, lub w sytuacji, gdy miejsce ubezpieczenia znajdzie się w stanie wykluczającym dalsze zamieszkiwanie, czy też gdy awarii ulegnie sprzęt RTV, AGD lub PC, jak również w przypadku, kiedy pojazd mechaniczny należący do ubezpieczonego zostanie unieruchomiony. Klienci mają też do dyspozycji infolinie - remontowo-budowlaną, IT, Baby assistance czy weterynaryjną. Wsparcie programu assistance zapewnia Mondial Assistance.

Po modyfikacji produkt Inter Lokum zapewnia m.in.:

W ub.r. Inter pozyskał 5 mln zł składki z ubezpieczeń mieszkaniowych.

+ automatyczne włączenie do ruchomości domowych mienia służbowego, które jest objęte ochroną ubezpieczeniową od ognia i innych zdarzeń losowych, kradzieży z włamaniem czy też dewastacji,

+ szeroki zakres odpowiedzialności za przepięcia (bez względu na jego przyczynę) i zalania,

+ odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku akcji ratowniczej do limitu sumy ubezpieczenia,

+ ochronę przedmiotów codziennego użytku od rabunku na terytorium całego świata,

+ pokrycie ryzyka dewastacji na zewnątrz ubezpieczonej posesji do limitu 2 tys. zł,

+ szeroki zakres odpowiedzialności za szkody spowodowane przez śnieg,

+ odpowiedzialność za szkody spowodowane przez pękanie mrozowe,

+ włączenie do zakresu kosztów poszukiwania przyczyny szkody,

+ pokrywanie przez ubezpieczyciela do 50 dni kosztów pobytu w hotelu dla poszkodowanych w przypadku niemożności zamieszkania w swoim lokum.

Andrzej Twardowski, dyrektor Biura Ubezpieczeń Majątkowych i Osobowych Inter, podaje, że w 2008 r. ubezpieczyciel sprzedał prawie 25 tys. polis mieszkaniowych, pozyskując ok. 5 mln zł składki. Dzięki modyfikacji produktu i wprowadzeniu usługi assistance firma liczy na zwiększenie tych ilości o 20-30% w skali roku. (EKO)

Za:

Inter

 

Zobacz firmy: Inter, Mondial Assistance

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2009-11-09 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.