+ Inter Lokum zostało rozszerzone o assistance
+ O 20-30% firma chce zwiększyć sprzedaż produktu
Z dniem 1 listopada zmienił się zakres ubezpieczenia Inter Lokum, poprzez rozszerzenie odpowiedzialności ubezpieczyciela. Produkt został wzbogacony o usługi assistance, które obejmują m.in.: pomoc medyczną, organizację pomocy interwencyjnej i pokrycie jej kosztów w przypadku utraty lub zniszczenia ubezpieczonego mienia, lub w sytuacji, gdy miejsce ubezpieczenia znajdzie się w stanie wykluczającym dalsze zamieszkiwanie, czy też gdy awarii ulegnie sprzęt RTV, AGD lub PC, jak również w przypadku, kiedy pojazd mechaniczny należący do ubezpieczonego zostanie unieruchomiony. Klienci mają też do dyspozycji infolinie - remontowo-budowlaną, IT, Baby assistance czy weterynaryjną. Wsparcie programu assistance zapewnia Mondial Assistance.
Po modyfikacji produkt Inter Lokum zapewnia m.in.:
W ub.r. Inter pozyskał 5 mln zł składki z ubezpieczeń mieszkaniowych. |
|
|
+ automatyczne włączenie do ruchomości domowych mienia służbowego, które jest objęte ochroną ubezpieczeniową od ognia i innych zdarzeń losowych, kradzieży z włamaniem czy też dewastacji,
+ szeroki zakres odpowiedzialności za przepięcia (bez względu na jego przyczynę) i zalania,
+ odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku akcji ratowniczej do limitu sumy ubezpieczenia,
+ ochronę przedmiotów codziennego użytku od rabunku na terytorium całego świata,
+ pokrycie ryzyka dewastacji na zewnątrz ubezpieczonej posesji do limitu 2 tys. zł,
+ szeroki zakres odpowiedzialności za szkody spowodowane przez śnieg,
+ odpowiedzialność za szkody spowodowane przez pękanie mrozowe,
+ włączenie do zakresu kosztów poszukiwania przyczyny szkody,
+ pokrywanie przez ubezpieczyciela do 50 dni kosztów pobytu w hotelu dla poszkodowanych w przypadku niemożności zamieszkania w swoim lokum.
Andrzej Twardowski, dyrektor Biura Ubezpieczeń Majątkowych i Osobowych Inter, podaje, że w 2008 r. ubezpieczyciel sprzedał prawie 25 tys. polis mieszkaniowych, pozyskując ok. 5 mln zł składki. Dzięki modyfikacji produktu i wprowadzeniu usługi assistance firma liczy na zwiększenie tych ilości o 20-30% w skali roku. (EKO)
Za:
Inter
Zobacz firmy: Inter, Mondial Assistance
Artykuł: <<< 2009-11-09 >>>