Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2009-11-06 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2009-11-09  

|<<

   

 >>|

2009-11-06  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2009-11-05  

|<<

     

 

Data publikacji: 2009-11-06

Dz.U. nr: 2364

Rzeszów: Województwo Podkarpackie

Rzeszów: Ubezpieczenie autobusów szynowych

Numer ogłoszenia: 198727 - 2009; data zamieszczenia: 05.11.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Podkarpackie , al. Łukasza Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8501776, faks 017 8501701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie autobusów szynowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie 4 szt. pojazdów szynowych wraz

z wyposażeniem standardowym stanowiących własność Województwa Podkarpackiego, używanych i przeznaczonych do eksploatacji na liniach kolejowych w zakresie:

1. Casco, które obejmuje odpowiedzialność za szkody w ubezpieczonym pojeździe szynowym lub jego wyposażeniu standardowym, które są bezpośrednim następstwem:

- nagłego działania siły mechanicznej w chwili zetknięcia się pojazdu szynowego

z osobami, zwierzętami lub przedmiotami pochodzącymi z zewnątrz lub wewnątrz pojazdu,

- katastrofy, przez którą rozumie się zderzenie pojazdów szynowych, wykolejenie lub przewrócenie się taboru,

- ognia, eksplozji, uderzenia pioruna, upadku statku powietrznego na przedmiot ubezpieczenia,

- powodzi, gradu, deszczu nawalnego, huraganu, lawiny, trzęsienia ziemi,

- osunięcia lub zapadania się ziemi, przerwania tam, zerwania mostów, zawalania tuneli, przepustów i wiaduktów,

- wynikającego z eksploatacji uszkodzenia silnika, urządzeń napędowych, osi, urządzeń elektrycznych i elektronicznych, agregatów, prądnic, akumulatorów i ich połączeń,

- fali uderzeniowej wytworzonej przez statek powietrzny podczas przekroczenia bariery dźwięku,

- dewastacji przez osoby trzecie podczas gdy pojazd był należycie zabezpieczony

i znajdował się na terenie wydzielonym (np. lokomotywownie, wagonownie, miejsce napraw/remontów itp.) będącym własnością lub użytkowanym przez Zamawiającego i całodobowo dozorowanym,

- rabunku, kradzieży lub usiłowania ich dokonania albo zaginięcia pojazdu względnie jego części, pod warunkiem zabezpieczenia pojazdu szynowego przed kradzieżą

w sposób przewidziany w jego konstrukcji,

- zalania wodą wydobywającą się z przewodów i urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych lub technologicznych,

- przemieszczania się ładunków, pod warunkiem ich prawidłowego załadowania

i umocowania,

- akcji ratowniczej prowadzonej w związku ze zdarzeniami objętymi umową ubezpieczenia.

Ubezpieczenie obejmuje również poniesione udokumentowane przez Zamawiającego koszty:

- akcji ratowniczej (gaszenie, rozbiórka, ewakuacja itp.) jeżeli ratunek miał na celu zmniejszenie strat lub niedopuszczenie do ich zwiększenia,

- uprzątnięcia pozostałości po szkodzie łącznie z kosztami rozbiórki i demontażu części niezdatnych do użytku,

- zabezpieczenie przed szkodą ubezpieczonego pojazdu w razie jego bezpośredniego zagrożenia działaniem zdarzeń objętych ochroną ubezpieczeniową.

Suma ubezpieczenia:

I.3.790.000,00 zł pojazd szynowy typ 212 M nr SA 109-007 (rok produkcji 2004)

II.4.623.800,00 zł pojazd szynowy typ 212 M nr SA 109-010 (rok produkcji 2004)

III. 4.819.000,00 zł pojazd szynowy typ 214 M nr SA 103-001 (rok produkcji 2005)

IV.4.819.000,00 zł pojazd szynowy typ 214 M nr SA 103-002 (rok produkcji 2005)

Suma ubezpieczenia odpowiada księgowej wartości początkowej brutto pojazdów szynowych.

Ubezpieczenie ma obejmować wyżej wymienione pojazdy szynowe w czasie eksploatacji na drogach szynowych kolejowych i wewnątrzzakładowych mających połączenie z liniami i bocznicami kolejowymi jak również w czasie postoju na bocznicach, placach rozrządowych, w lokomotywowniach, wagonowniach oraz podczas wykonywania napraw i remontów - ze zniesieniem udziału własnego.

2. Następstw Nieszczęśliwych Wypadków, które obejmuje ubezpieczenie pasażerów oraz obsługę pojazdu szynowego. Przedmiotem ubezpieczenia Następstw Nieszczęśliwych Wypadków, są trwałe następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z ruchem pojazdu oraz:

1) podczas wsiadania do pojazdu i wysiadania z pojazdu,

2) podczas przebywania w pojeździe w przypadku zatrzymania pojazdu lub postoju pojazdu na trasie jazdy,

3) podczas naprawy pojazdu na trasie jazdy,

4) bezpośrednio przy załadowywaniu i rozładowywaniu pojazdu

Maksymalna ilość osób, które mogą jednocześnie przebywać w jednym pojeździe szynowym to 180 osób.

Suma ubezpieczenia 10.000,00 zł/osobę. Ilość pojazdów szynowych - 4 szt.

Okres ubezpieczenia pojazdów szynowych: od 1 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2010 r.

Zakres terytorialny ubezpieczenia: teren Rzeczpospolitej Polskiej

Miejsce stałego postoju pojazdów: Stacja kolejowa Rzeszów Główny.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z pózn. zm.), to jest: a) wykonawca powinien posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadać pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

    c) wykonawca powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania

    o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).

    Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie:

    1. złożonego przez Wykonawcą oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z pózn. zm.) stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,

    2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

    3. zezwolenia na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej wydanego w drodze decyzji przez organ nadzoru, zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.)..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia

    29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z póz. zm.), stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ,

    2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

    3. zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej wydane w drodze decyzji przez organ nadzoru zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, 35-010 Rzeszów, al. Łukasza Cieplińskiego 4..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, 35-010 Rzeszów, al. Łukasza Cieplińskiego 4, pok. nr 207..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 198727 z dnia 2009-11-05

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2009-11-06 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.