Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2009-11-06 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2009-11-09  

|<<

   

 >>|

2009-11-06  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2009-11-05  

|<<

     

 

Data publikacji: 2009-11-06

Dz.U. nr: 2364

Kraków: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie

Kraków: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zarządu Dróg Wojewódzkich w Krakowie

Numer ogłoszenia: 198745 - 2009; data zamieszczenia: 05.11.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie , ul. B. Głowackiego 56, 30-085 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6382603, faks 012 6382663.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zarządu Dróg Wojewódzkich w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej w następującym zakresie: ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych, od kradzieży, sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej, o.c. zarządcy drogi i o.c. pracodawcy, ubezpieczenia komunikacyjne floty pojazdów w zakresie: OC AC KR NW i Assistance.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

    a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności:

    posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.)

    b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności:

    posiadają placówkę/placówki obsługi ubezpieczonych na terenie województwa małopolskiego (przez palcówkę obsługi ubezpieczonych zamawiający rozumie biuro, w którym można zgłosić szkodę, złożyć dokumenty do szkody dokonać oględzin pojazdu przez rzeczoznawcę)

    c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności:

    posiadają wskaźnik pokrycia rezerw techniczno-ubezpieczeniowych aktywami min. 100% na koniec roku 2008; posiadają wskaźnik pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi min. 100% na koniec roku 2008

    d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych

    2.Jeżeli powyższe warunki spełni więcej niż dziesięciu 10 wykonawców - do składania ofert zamawiający zaprosi tych dziesięciu (10) wykonawców, którzy spełniają warunki bezwzględnie obowiązujące (opisane w pkt. 1 a,b,c,d) oraz uzyskają największą ilość punktów, które zostaną przyznane za wskaźnik pokrycia

    marginesu wypłacalności - za każdy dodatkowy procent pokrycia ponad wymagane 100% Wykonawca otrzyma 1 punkt.

    W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej Wykonawców jednakowej ilości punktów za wskaźnik pokrycia marginesu wypłacalności zostaną przyznane tym wykonawcom dodatkowe, punkty za wskaźnik pokrycia rezerw techniczno-ubezpieczeniowych aktywami - za każdy dodatkowy procent pokrycia

    ponad wymagane 100% Wykonawca otrzyma 1 punkt.

    3. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie przedstawionych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem

    wykonawcy z postępowania . Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

    4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

    5. Wymagania postawione przez Zamawiającego Wykonawcy, musi spełniać każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym warunki w zakresie: sytuacji ekonomiczno

    - finansowej, doświadczenia, potencjału technicznego i osób mogą spełniać wspólnie.

    6. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawią umowę regulującą współpracę wykonawców..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w pkt. III.2) Wykonawcy składając wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu zobowiązani są złożyć następujące dokumenty:

    1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg. wzoru (wzór dostępny na stronie internetowej Zamawiającego www.zdw.krakow.pl)

    2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

    3.Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia (zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej Dz.U. z 2003 r. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.)

    4. Wykaz placówek obsługi Ubezpieczonych na terenie województwa małopolskiego - wg. wzoru (wzór dostępny na stronie internetowej Zamawiającego www.zdw.krakow.pl)

    5. Informacja ze sprawozdania finansowego za rok 2008 - wg. wzoru (wzór dostępny na stronie internetowej Zamawiającego www.zdw.krakow.pl)

    6. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku Wykonawców wspólnie obiegających się o udzielenie zamówienia.

    Wymagane dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

    W przypadku, gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawidłowości zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu.

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Miejsce publikacji: Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zmianą Dz.U. z 2008 r Nr 188, poz 1155..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 10:30, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie, ul.Głowackiego 56, 30-085 Kraków, pok. 220 (II piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu jak również załączniki do wniosku tj.

- Oświadczenie o spełnianiu warunków,

- Informację ze sprawozdania finansowego za rok 2008,

- Wykaz placówek obsługi Ubezpieczonych na terenie wojwództwa małopolskiego

należy złożyć wg. wzorów - na formularzach udostępnionych na stronie internetowej Zamawiającego www.zdw.krakow.pl

Umowa będzie zawarta na czas określony od 01/01/2010 do 31/12/2010

Zamawiajacy nie zamierza zawrzeć umowy ramowej..

Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 198745 z dnia 2009-11-05

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2009-11-06 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.