Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2009-11-02 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2009-11-03  

|<<

   

 >>|

2009-11-02  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2009-10-30  

|<<

     

 

Data publikacji: 2009-11-02

Dz.U. nr: 2360

Szczecin: Szczecińskie Przedsiębiorstwo Autobusowe "Dąbie" Sp. z o.o.

>

Szczecin: Kompleksowy program ubezpieczenia Szczecińskiego Przedsiębiorstwa Autobusowego Dąbie sp. z o.o. w Szczecinie w 2010 r.

Numer ogłoszenia: 380056 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szczecińskie Przedsiębiorstwo Autobusowe "Dąbie" Sp. z o.o. , ul. A. Struga 10, 70-784 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4643602 w. 236, faks 091 4643529.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spad.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowy program ubezpieczenia Szczecińskiego Przedsiębiorstwa Autobusowego Dąbie sp. z o.o. w Szczecinie w 2010 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie Szczecińskiego Przedsiębiorstwa Autobusowego Dąbie sp. z o.o. w Szczecinie w 2010 r.

Szczegółowy opis zamówienia zgodnie z SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 8.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 13 000 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych).

8.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

8.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach (art. 45 ust. 6 ustawy - Pzp):

a) pieniądzu,

b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

c) gwarancjach bankowych,

d) gwarancjach ubezpieczeniowych,

e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).

8.4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w pkt 8.3. SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy - Pzp) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji, w sytuacji, o której mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2009 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.).

8.5. Z wniesionego wadium, w tym także treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w pkt 8.3. SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy - Pzp) musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia na dostawę autobusów na podstawie umowy sprzedaży dla Szczecińskiego Przedsiębiorstwa Autobusowego Dąbie w Szczecinie.

8.6. Zgodnie z art. 45 ust. 3 i 7 ustawy - Pzp wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, a wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego PEKAO S.A. V O/Szczecin 67 1240 3969 1111 0000 4242 2033.

W postępowaniu terminem składania ofert jest dzień 16.11.2009 r. godzina 10:00 i wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego) nastąpi przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem godziny 10:00 w dniu 16.11.2009 r. Wykonawca, który złoży ofertę i wpłaci wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem godziny 10:00 w dniu 16.11.2009 r., a uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium nastąpi po upływie terminu składania ofert, tj. po upływie godziny 10:00 w dniu 16.11.2009 r., podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy - Pzp, jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy - Pzp, a następnie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy - Pzp.

8.7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wykonawca załącza do oferty przelew,

o którym mowa w pkt 8.6. SIWZ. W takim przypadku stwierdzenie, czy wykonawca wniósł wadium w pieniądzu przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem godziny 10:00 w dniu 16.11.2009 r.), nastąpi w toku badania ofert, na podstawie dokumentu otrzymanego z banku, w którym zamawiający posiada rachunek bankowy, o którym mowa w pkt 8.6. SIWZ.

8.8. Wniesienie wadium w formach innych niż w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli ustanowienie wadium w drodze czynności prawnej nastąpi przed upływem terminu składania ofert.

8.9. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formach, o których mowa w pkt 8.3. lit. b) - e) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy - Pzp) wykonawca składa w kasie na I piętrze

w budynku siedziby zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem godziny 10:00 w dniu 16.11.2009 r. lub załącza do oferty; wykonawca otrzyma potwierdzenie złożenia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w pkt 8.3. lit. b) - e) SIWZ wraz z adnotacją o terminie złożenia tych dokumentów.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

    5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

    a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1ustawy - Pzp),

    b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp),

    c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - Pzp),

    d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - Pzp);

    5.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

    5.3. W przypadku, o którym mowa w pkt 5.2. SIWZ, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

    5.4. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w pkt 5.2. SIWZ, zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

    5.5. Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy - Pzp (pkt 5.1. lit. a) oraz d) SIWZ) muszą być spełnione oddzielnie przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

    5.6. Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy - Pzp (pkt 5.1. lit. a) oraz d) SIWZ) mogą być spełniane łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

    5.7. Okoliczności stanowiące podstawę wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego określa art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Pzp.

    5.8. Postępowanie zostanie przeprowadzone przez Komisję Przetargową powołaną przez Prezesa Zarządu Szczecińskiego Przedsiębiorstwa Autobusowego Dąbie Sp. z o.o.

    5.9. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków, o których mowa w pkt 5.1. SIWZ zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentach potwierdzających spełnianie tych warunków na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki udziału w postępowaniu..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

    6.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca dostarcza zamawiającemu wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, o których mowa w pkt 6.2. - 6.4. Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.

    6.2. W celu potwierdzenia spełnienia opisanego przez zamawiającego warunku, o którym mowa w pkt 5.1. lit. a) SIWZ wykonawca załącza do oferty:

    a) zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej

    (Dz. U. z 2003 r., nr 124, poz. 1151 z późn. zm.) we wszystkich grupach ryzyk objętych przedmiotem niniejszego zamówienia,

    b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

    c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

    d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

    e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

    6.3. W celu potwierdzenia spełnienia opisanego przez zamawiającego warunku, o którym mowa

    w pkt 5.1. lit. b) SIWZ wykonawca załącza do oferty wykaz wykonywanej lub wykonanej co najmniej 1 usługi polegającej na ubezpieczaniu floty pojazdów, nie mniejszej niż 40 pojazdów w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, dat wykonania tych usług lub okresu ich wykonywania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały należycie wykonane. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.

    6.4. W celu potwierdzenia spełnienia opisanego przez zamawiającego warunku, o którym mowa

    w pkt 5.1. lit. c) SIWZ wykonawca załącza do oferty:

    a) część sprawozdania finansowego za 2008 rok , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z którego muszą wynikać informacje, że na koniec 2008 r.;

    a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wykonawca posiadał wskaźnik pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi powyżej 100% (zgodnie z art. 146 ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej, Dz. U. z 2003 r. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.) wraz z opinią o badaniu sprawozdania albo jego w/w części przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości.

    6.5. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.2. - 6.4. SIWZ są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

    6.6. Zasady składania dokumentów potwierdzających spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określa rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605, ze zm. w Dz. U.

    z 2008 r. Nr 188, poz. 1155).

    6.7. Zamawiający może odstąpić od obowiązku wykluczenia z postępowania wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia określone w pkt 6.2. lit. b) SIWZ, tj. art. 24 ust. 1 pkt 3 ustawy - Pzp.

    6.8. Zamawiający wezwie, na podstawie art. 26 ust. 4 ustawy - Pzp, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 6.2. - 6.4. SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spad.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego pok. 204, II piętro.

Koszt specyfikacji wynosi 50 zł netto (nie obejmuje kosztów opłaty pocztowej); w formie elektronicznej bezpłatnie..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego pokój 204 na II piętrze (budynek biurowy).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 7. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.

7.1. Zamawiający urzęduje w następujących dniach (pracujących) i godzinach: od poniedziałku do piątku - w godzinach 7:00 - 15:00.

7.2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawca przekazuje pisemnie, z zastrzeżeniem pkt 7.3 SIWZ.

7.3. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się za pomocą faksu (nr faxu zamawiającego:

0 91 464 35 29), przy przekazywaniu następujących dokumentów:

a) wniosku wykonawcy o wyjaśnienie treści SIWZ,

b) wyjaśnień dotyczących treści SIWZ, zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy - Pzp,

c) informacji o zmianie treści SIWZ, zgodnie z art. 38 ust.4 ustawy - Pzp,

d) wezwania wykonawców na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy - Pzp (wezwanie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy - Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy - Pzp, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie),

e) wezwania wykonawców na podstawie art. 26 ust. 4 ustawy - Pzp (wezwanie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy - Pzp,

f) żądania od wykonawców na podstawie art. 87 ust. 1 ustawy - Pzp, w toku badania i oceny ofert, wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert

g) zawiadomienia o poprawieniu omyłek, o których mowa w art. 87 ust. 2 ustawy - Pzp,

h) wyrażenia zgody przez wykonawcę na poprawienie omyłek rachunkowych, o których mowa w art. 87 ust. 2 ustawy - Pzp,

i) wniosku wykonawcy lub zamawiającego o przedłużenie terminu związania ofertą oraz zgody wykonawcy na przedłużenie okresu związania ofertą art. 85 ust. 2 ustawy - Pzp,

j) zawiadomienia wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania

o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 3 ustawy - Pzp,

k) zawiadomienia, o którym mowa w art. 92 ust. 1 ustawy - Pzp, po wyborze najkorzystniejszej oferty, wykonawców, którzy złożyli oferty, o:

- wyborze najkorzystniejszej oferty,

- wykonawcach, których oferty zostały odrzucone,

- wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia;

l) zawiadomienia wykonawców o unieważnieniu postępowania, zgodnie z art. 93 ust. 3 ustawy - Pzp.

7.4. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenie, wnioski zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Brak potwierdzenia otrzymania faksu, zamawiający uzna za skuteczne doręczenie informacji. Zamawiający będzie uznawał za skuteczny sposób poinformowania uczestników postępowania we wszelkich sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia od momentu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej.

7.5. Korespondencja przesłana za pomocą faksu po godzinach urzędowania zostanie zarejestrowana w następnym dniu pracy zamawiającego i uznana za wniesioną z datą tego dnia.

7.6. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są:

a) Arkadiusz Kurman (broker ubezpieczeniowy Mentor SA Oddział w Szczecinie,

tel. 091 489 13 41) - w zakresie opisu przedmiotu zamówienia,

b) Joanna Dworak - w zakresie procedury udzielania zamówienia publicznego..

Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 380056 z dnia 2009-10-30

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2009-11-02 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.