Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2009-10-29 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2009-10-30  

|<<

   

 >>|

2009-10-29  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2009-10-28  

|<<

     

 

Data publikacji: 2009-10-29

Dz.U. nr: 2358

Szczecin: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

>

Szczecin: Ubezpieczenie komunikacyjne środków transportu należących do Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie

Numer ogłoszenia: 377530 - 2009; data zamieszczenia: 28.10.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie komunikacyjne środków transportu należących do Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ubezpieczenia środków transportu należących do Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie (20 rodzaje środków transportu). Wymagany rodzaj ochrony ubezpieczeniowej: OC, AC (CASCO), NW (nie wszystkie

w odniesieniu do każdego środka transportu). Zamawiający dokonuje wyodrębnienia zamówienia na 20 (słownie: dwadzieścia) samodzielnych części (zadań). Na dane zadanie składają

się pojedynczy środek transportu wchodzący w zakres poszczególnych pozycji od 1 do 20

w załączniku nr 1 specyfikacji. Każda pozycja stanowi odrębne zadanie (maksymalna liczba zadań: 20).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym warunki jego wykonywania określa SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.41.00-7, 66.51.41.10-0, 66.51.41.50-2, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.63.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W postępowaniu niniejszym wniesienie wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie niniejsze może ubiegać się wykonawca, który zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 PZP:

    a) Posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia;

    b) Nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne w związku z zaistnieniem okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 PZP;

    c) Nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne w związku z zaistnieniem okoliczności, o których mowa w art. 24 PZP innych niż wymienione w ust. 2 niniejszego działu.

    d) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

    e) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia.

    2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie ustalenia istnienia jednego z dwóch alternatywnych zdań: spełnia/nie spełnia warunek.

    3. Podstawę oceny spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu stanowią dokumenty,

    o których mowa niżej (spośród dopuszczonych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów

    z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).

    4. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli zostaną łącznie spełnione następujące przesłanki, tj.:

    a) Wykonawca złoży dokumenty wymagane niżej w ramach oświadczeń i dokumentów

    w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (spośród dopuszczonych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r.

    w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).

    b) Dokumenty, o których mowa w pkt a) niniejszego ustępu zostaną złożone wraz z ofertą,

    w terminie wyznaczonym na złożenie oferty w niniejszym postępowaniu, a w przypadkach wskazanych w art. 26 ust. 3 PZP, dokumenty te zostaną złożone w dodatkowym terminie wyznaczonym przez zamawiającego;

    c) Dokumenty, o których mowa w pkt a i b) niniejszego ustępu zostaną złożone zamawiającemu w formie i sposób dopuszczony w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), tj. w sposób opisany niżej w ramach oświadczeń i dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków.

    d) Dokumenty, o których niżej (w ramach dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu) potwierdzać będą posiadanie uprawnień, o których mowa w w/w ustępie 1 pkt a).

    e) Dokumenty, o których mowa niżej (w ramach dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu), nie będą zawierać okoliczności skutkujących koniecznością wykluczenia wykonawcy z przyczyn, o których mowa w w/w ustępie 1 pkt b);

    f) W niniejszym postępowaniu nie zostaną ustalone inne niż wskazane w pkt a - e) okoliczności skutkujące koniecznością wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowania na podstawie art. 24 PZP

    4. Jeżeli którakolwiek w/w ustępu 3 nie zostanie spełniona - wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na okoliczność spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych wyżej wykonawca złoży zamawiającemu oświadczenie, o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP.

    2. W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego wyżej w ust. 1 pkt a), wykonawca przedkłada zamawiającemu (spośród i na podstawie wskazanych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty

    te mogą być składane - Dz. U. Nr 87, poz. 605) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej wydane przez organ nadzoru zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 r.

    o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.) lub inny dokument uprawniający zgodnie z obowiązującym prawem do prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia, w przypadku prowadzenia działalności na podstawie innej niż zezwolenie.

    3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych wyżej w ust. 1 pkt b), wykonawca przedkłada zamawiającemu następujące (spośród i na podstawie wskazanych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty

    te mogą być składane - Dz. U. Nr 87, poz. 605) dokumenty:

    a) Aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (odpowiednio, w zależności od formy prawnej prowadzonej przez wykonawcę działalności gospodarczej), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do właściwego rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokument wystawiony z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu;

    b) Wykonawca zagraniczny, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt a) niniejszego ustępu, przedkłada aktualny dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym wykonawca zamieszkuje lub ma siedzibę (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej), potwierdzających, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju wykonawcy zagranicznego nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie wymagane jest przedłożenie w ich miejsce dokumentu zawierającego aktualne oświadczenie wykonawcy odnośnie wskazanych okoliczności złożone (według wyboru wykonawcy zagranicznego) przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju siedziby lub miejsca zamieszkania wykonawcy zagranicznego (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez niego działalności gospodarczej). Za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty wystawione lub sporządzone z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl menu Zamówienia Publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Kancelaria Główna, al. Piastów 17, 70-310 Szczecin (z dekretacją na Dział Zamówień Publicznych) lub osobiście w Dziale Zamówień Publicznych,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Główna Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie,

70-310 Szczecin, al. Piastów 17..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 377530 z dnia 2009-10-28

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2009-10-29 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.