Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2009-10-27 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2009-10-28  

|<<

   

 >>|

2009-10-27  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2009-10-26  

|<<

     

 

Data publikacji: 2009-10-27

Dz.U. nr: 2356

Puchaczów: Lubelski Węgiel "Bogdanka" S.A. w Bogdance

>

Puchaczów: ubezpieczenie wagonów węglarek czteroosiowych i lokomotyw w zakresie casco pojazdów szynowych w okresie od 01.01.2010 do 31.12.2012

Numer ogłoszenia: 372872 - 2009; data zamieszczenia: 26.10.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubelski Węgiel "Bogdanka" S.A. w Bogdance , Bogdanka, 21-013 Puchaczów, woj. lubelskie, tel. 081 4625647, faks 081 4625647; 4625191.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lw.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zamawiający sektorowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ubezpieczenie wagonów węglarek czteroosiowych i lokomotyw w zakresie casco pojazdów szynowych w okresie od 01.01.2010 do 31.12.2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w ramach przetargu nieograniczonego jest:

ubezpieczenie wagonów węglarek czteroosiowych i lokomotyw w zakresie casco pojazdów szynowych /grupa 4 Dział II załącznika do ustawy z dnia 22 maja 2003r./ należących do Lubelski Węgiel Bogdanka S.A. w Bogdance, zgodnie z zawartymi w niniejszej specyfikacji warunkami i wymogami.

Miejsce ubezpieczenia: teren RP

Okres ubezpieczenia: 01.01.2010 r. do 31.01.2012 r.

Przedmiot ubezpieczenia:

1. 466 sztuk wagonów węglarek czteroosiowych typu Eaos, Eacs

2. 16 sztuk lokomotyw.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.41.20-3, 66.51.41.30-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium 30.000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy:

    1)spełniający wymagania określone w art. 22. ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

    2)nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych

    3)znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:

    a)posiadają pokrycie marginesu wypłacalności środkami własnymi min. 100%, o którym mowa w ustawie z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U.Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.) oraz na podstawie rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2003 r. w sprawie sposobu wyliczenia wysokości marginesu wypłacalności oraz minimalnej wysokości kapitału gwarancyjnego dla działów i grup ubezpieczeń (Dz.U. Nr 211, poz. 2060) - na dzień 31.12 2008 roku.

    b)posiadają kapitały własne w wysokości min. 20.000.000 PLN na dzień 31.12.2008r..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty m.in nastepujące dokumenty:

    1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

    2)Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

    3)Dowód wniesienia wadium.

    4)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

    5)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju, w którym ma siedzibę w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

    6)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

    7)Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, lub oświadczenie Wykonawcy, że powyższe nie dotyczy Wykonawcy lub przedmiotu zamówienia.

    8)Potwierdzenie posiadania pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi min. 100% - według stanu na dzień 31.12.2008 r.

    9)Potwierdzenie posiadania kapitałów własnych w wysokości min. 20.000.000 PLN - według stanu na dzień 31.12.2008 r.

    II. Dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty.

    Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w ustepie I:

    1) pkt 1,5,6 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju,

    w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:

    a)nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

    b)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

    c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia,

    2)pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.

    Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a) i c) oraz pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

    Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5 oraz pkt 1 ppk 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 6 stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lw.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubelski Węgiel Bogdanka SA, 21-013 Puchaczów, Magdalena Skowronek tel: 081 4625286, fax 081 4625265.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 08:30, miejsce: Lubelski Węgiel Bogdanka SA, 21-013 Puchaczów, budynek Zarządu Spółki, pokój nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 372872 z dnia 2009-10-26

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2009-10-27 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.